no-img
پژوهش سرای فرهنگیان

دانلود نقشه راه دانشجو معلمان - پژوهش سرای فرهنگیان


پژوهش سرای فرهنگیان

برنامه سالانه و تقویم اجرایی تدبیر و تعالی مقطع ابتدایی و متوسطه طرح جابر اختصاصی سفارش اقدام پژوهی

ادامه مطلب

دانلود نقشه راه دانشجو معلمان
امتیاز 5.00 ( 3 رای )
zip
می 11, 2021
۲۵,۰۰۰ تومان

دانلود نقشه راه دانشجو معلمان


دانلود نمونه  نقشه راه دانشجو معلمان به صورت کامل و دقیق توسط بانک فایل دانش فایل تهیه و  گرد آوری گردیده است و مطابق با استاندارد های کامل و دقیق موجود در رابطه با نقشه راه دانشجو معلمان ماده ۲۸در دانشگاه فرهنگیان می باشد. منظور از نقشه راه دانشجو معلمان همان هدف و راهبردی دانشجوی دانشگاه فرهنگیان بعد از به پایان رساندن دوران تحصیلات در دانشگاه فرهنگیان می باشد . این برنامه یا نقشه راه مشخص می کند از مسیر و راهبردی که دانشجو برای طول دوران تدریس در مدارس معیین نموده . .

همکار گرامی ودانشجوی عزیز به جهت دانلود این پکیج ابتدا روی دکمه خرید ودانلود کلیک و مراحل پرداخت اینترنتی را تکمیل کنید.

بعد از پرداخت هم به لحظه میتوانید دانلود کنید و هم به ایمیلی که هنگام خرید وارد میکنید فاکتورخرید حاوی لینک دانلود نقشه راه دانشجو معلمان ارسال میشود.

بخش هایی از این نقشه راه

امروزه نظام تعلیم و تربیت هر جامعه زیربنای توسعه ی اجتماعی،اقتصادی،سیاسی و فرهنگی آن جامعه به شمار می رود و بررسی عوامل ترقی جوامع پیشرفته نشان می دهد همه ی این کشورها از آموزش و پرورش توانمند، موثر و کارآمدی برخوردارند.(سیف،۱۳۸۰).

آموزش در عصر حاضر به شکل حیرت افزا دچار تغییر شده و به سبک مدرنیته پیش می رود و با شکل سنتی و کلیشه ای سنوات گذشته تفاوت چشمگیری کرده است به گونه ای که افرادی که از این سبک جدید محروم مانده اند قادر نخواهند بود پویایی و ترقی خود را به صورت مطلوب ادامه دهند و این معلم است که به عنوان عامل اصلی پیشرفت، موتور توسعه جامعه را شعله ور نگه می دارد بنابراین تربیت معلمان یکی از عمده ترین مسائل پیش رو آموزش و پرورش در قرن ۲۱ است که هدف از آن بهسازی آموزش برای دانش آموزان عصر فناوری اطلاعات و ارتباطات می باشد.



درباره نویسنده

13 نوشته در پژوهش سرای فرهنگیان دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.