no-img
پژوهش سرای فرهنگیان

دانلود گزارش تخصصی مربی پرورشی به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی


پژوهش سرای فرهنگیان

برنامه سالانه و تقویم اجرایی تدبیر و تعالی مقطع ابتدایی و متوسطه طرح جابر اختصاصی سفارش اقدام پژوهی

ادامه مطلب

دانلود گزارش تخصصی مربی پرورشی به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی
zip
ژانویه 30, 2022
۱۸,۰۰۰ تومان

دانلود گزارش تخصصی مربی پرورشی به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی


دانلود گزارش تخصصی مربی پرورشی به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی تحت عنوان چگونگی از بین بردن زمینه برای انحراف دانش آموزان به کمک آموزش فرایض دینی و تربیت اسلامی

در قالب یک پژوهش عملــی

دانلود گزارش تخصصی مربی پرورشی به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی تحت عنوان چگونگی از بین بردن زمینه برای انحراف دانش آموزان به کمک آموزش فرایض دینی و تربیت اسلامی

در قالب یک پژوهش عملــی با فرمت ورد و قابل ویرایش و در 30 صفحه

پژوهش سرای فرهنگیان – مدیران فردا تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت گزارش تخصصی  خود را به بهترین شکل ممکن ارائه داده است..در این مورد تیم تخصصی ما به همراه دانلود گزارش تخصصی مربی پرورشی پنج نمونه پیشنهاد و راهکار ارزشیابی را برای شما عزیزان به صورت رایگان قرار داده است.تیم تخصصی ما اصالت دانلود گزارش تخصصی مربی پرورشی سعی شده است با رعات آخرین دستورالعمل های تدوین فایلی کاربردی برای اهداف پژوهشی فرهنگیان گرامی ارائه نماید . امید واریم دانلود این فایل بتواند نیازها و اهدافتان از خرید و دانلود آن را بر آورده سازد . همکاران ما در پشتیبانی سایت مشتاقانه منتظر دریافت نقطه نظرات , پیشنهادات و انتقادات شما در مورد این فایل میباشند.

سرفصلهای موجود در دانلود گزارش تخصصی مربی پرورشی به قرار زیر است :

عنوان مطلب پیرامون قضیه  از بین بردن زمینه برای انحراف دانش آموزان

سرآغاز سخن پیرامون قضیه  بررسی مشکلات رفتاری و اخلاقـــی دانش آموزان

دیباچه پیرامون قضیه بررسی مشکلات رفتاری و اخلاقـــی دانش آموزان

درک مشکل پیرامون قضیه  بررسی مشکلات رفتاری و اخلاقـــی دانش آموزان

بیان شرایط حاضر پیرامون قضیه  بررسی مشکلات رفتاری و اخلاقـــی دانش آموزان

تنظیم و جمع نمودن منابع پیرامون قضیه  بررسی مشکلات رفتاری و اخلاقـــی دانش آموزان

مطالعه و بررسی اطلاعات پیرامون قضیه بررسی مشکلات رفتاری و اخلاقـــی دانش آموزان

بحث پیرامون حل مشکل دررابطه با  بررسی مشکلات رفتاری و اخلاقـــی دانش آموزان

وضعیت ثانویه پس از حل مشکلات  بررسی مشکلات رفتاری و اخلاقـــی دانش آموزان

بررسی بیشتر در رابطه با بررسی مشکلات رفتاری و اخلاقـــی دانش آموزان

ارائه مستندات پیرامون بررسی مشکلات رفتاری و اخلاقـــی دانش آموزان

پیش بینی نتایج در مورد بررسی مشکلات رفتاری و اخلاقـــی دانش آموزان

راهکارها پیرامون قضیه بررسی مشکلات رفتاری و اخلاقـــی دانش آموزان

رفرنس و منبع مورد استفاده بررسی مشکلات رفتاری و اخلاقـــی دانش آموزان

درمان پرخاشگری:

برای درمان پرخاشگری گام اول شناخت و ریشه یابی علت یا علل پرخاشگری است با شناخت این عوامل می توان همکاری های لازم را برای کاستن از میزان و شدت پرخاشگری ارائه نمود مانند سرگرم نمودن فرد مهر و محبت و دلجویی آموزش تنهایی فکرکردن صبرو متانت نشان دادن در مواقع پرخاشگری تشویق جهت استحمام وروش گرفتن اجرای عدالت در منزل برآورده کردن نیازهای کودکان و نوجوانان مساعد ساختن جو آزادی های کنترل شده جلوگیری از توهین و ناسزا گفتن به آنها ویا مقابله به مثل نکردن با آنها جلوگیری از تهدید و ترساندن الگوهای خوب را به آنها نشان دادن رهنمودهایی در مورد سازش و جوشش با دیگران تشویق به بازیهای گروهی و رعایت بتراکت و قوانین در زندگی با دیگران عادت دادن به آنا به گذشت یاد دادن انتقاد صحیح به آنها جهت تخلیه و سبک شدن و آرامش یافتن و درپایان چنانچه رعایت عوامل فوق تاثیری نداشت می توان از عوامل دیگری مانند توبیخ اخطار تحکم علامت مقابله به مثل تنبیه و قهرو… استفاده نمود. ( ویکی پدیا ، 2007 )

5-5- قوانين يادگيري:

قانون اثر ونتيجه :

وقتي يك پاسخ یا واكنش براي يك وضع (انگيزه يا محرك)، با احساس خوشي و رضايت خاطر همراه باشد بايد دنبال آن خوشي حاصل شود شخص به تكرار آن رفتار مايل خواهد شد. ولي اگر با احساس رنج وناخوشايندي همراه بوده يا به دنبالش ناراحتي پيدا شود آن رفتار ديگر تكرار نشده به تدريج فراموش خواهد شد.

تشویق و تنبیه  :مشاهدات وآزمايش هاي زياد ثورندايك و ديگران نشان دادند كه پاداش ،فرد را به تكرار پاسخي كه موجب پاداش گرفتن او شده است تحريك مي كند وهمواره با عث تقويت ارتباط بين انگيزه وپاسخ مي شود . در حالي كه نتايج كيفر رانمي توان هميشه تضمين كرد وچه بسا از اشتباه ولغزش جلوگيري نمي كند.

برای کاهش حسادت ، شرکت دادن فرد در گروه  و احساس مسئولیت فرد نسبت  به گروه ایجاد   می گردد و از والدین فرد خواسته می شود که بین فرزندان تبعیض قائل نشوند و رفتارشان نسبت به فرد ملایم گردد.

برای کاهش پرخاشگری و لج بازی ؛ از والدین رزیتا خواسته می شود که بین فرزندان تبعیض نشود و با فرزندان خود با ملایمت ومهربانی رفتار کنند و ویژگی های مثبت فرزند خود را با تشویق تقویت نمایند. تا فرزند دچار کمبود محبت نگردد .  به نظر می رسد یکی از علتهای  اساسی پرخاشگری و لج بازی تبعیض و کمبود محبت است . و به فرزند خود بر چسب های مثبت بزنند  تا کودک باور کند که واقعاً دارای  ویژگی های مثبت است .

براي كاهش ضعف تحصيلي ، از بين بردن مشكلات عاطفي توسط والدين ومعلم مربوطه ، ايجاد انگيزه ، تقويت ويژگي هاي مثبت ، شكوفايي اعتمادبه نفس كودك ، توجه لازم به كودك ، تغيير نگرش كودك نسبت به خود از جمله عواملي هستندكه مي توانند ضعف تحصيلي دانش آموزرا كاهش دهند.

شما عزیزان می توانید دانلود گزارش تخصصی مربی پرورشی را به همراه اشانتیون ویژه پنج نمونه راهکار و پیشنهاد کوتاه ارزشیابی از این بخش دانلود نمایید.



درباره نویسنده

پشتیبان پژوهشسرای فرهنگیان: مدیران فردا 3935 نوشته در پژوهش سرای فرهنگیان دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید