no-img
پژوهش سرای فرهنگیان

دانلود گزارش تخصصی معاون پرورشی به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی


پژوهش سرای فرهنگیان

برنامه سالانه و تقویم اجرایی تدبیر و تعالی مقطع ابتدایی و متوسطه طرح جابر اختصاصی سفارش اقدام پژوهی

ادامه مطلب

دانلود گزارش تخصصی معاون پرورشی به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی
zip
ژانویه 30, 2022
۱۸,۰۰۰ تومان

دانلود گزارش تخصصی معاون پرورشی به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی


دانلود گزارش تخصصی معاون پرورشی به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی تحت عنوان  چگونگی نهادینه ساختن فرهنگ پژوهشگری و علم آموزی در دانش آموزانم  به کمک راهکار های جذاب و مدرسه محور

دانلود گزارش تخصصی معاون پرورشی به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی تحت عنوان  چگونگی نهادینه ساختن فرهنگ پژوهشگری و علم آموزی در دانش آموزانم  به کمک راهکار های جذاب و مدرسه محور   با فرمت ورد و قابل ویرایش و در 29 صفحه

پژوهش سرای فرهنگیان – مدیران فردا تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت گزارش تخصصی  خود را به بهترین شکل ممکن ارائه داده است..در این مورد تیم تخصصی ما به همراه دانلود گزارش تخصصی معاون پرورشی پنج نمونه پیشنهاد و راهکار ارزشیابی را برای شما عزیزان به صورت رایگان قرار داده است.تیم تخصصی ما اصالت دانلود گزارش تخصصی معاون پرورشی سعی شده است با رعات آخرین دستورالعمل های تدوین فایلی کاربردی برای اهداف پژوهشی فرهنگیان گرامی ارائه نماید . امید واریم دانلود این فایل بتواند نیازها و اهدافتان از خرید و دانلود آن را بر آورده سازد . همکاران ما در پشتیبانی سایت مشتاقانه منتظر دریافت نقطه نظرات , پیشنهادات و انتقادات شما در مورد این فایل میباشند.

سرفصلهای موجود در دانلود گزارش تخصصی معاون پرورشی به قرار زیر است :

عنوان مطلب پیرامون قضیه  نهادینه ساختن فرهنگ پژوهشگری و علم آموزی در دانش آموزانم

سرآغاز سخن پیرامون قضیه  نهادینه ساختن فرهنگ پژوهشگری و علم آموزی در دانش آموزانم

دیباچه پیرامون قضیه نهادینه ساختن فرهنگ پژوهشگری و علم آموزی در دانش آموزانم

درک مشکل پیرامون قضیه  نهادینه ساختن فرهنگ پژوهشگری و علم آموزی در دانش آموزانم

بیان شرایط حاضر پیرامون قضیه  نهادینه ساختن فرهنگ پژوهشگری و علم آموزی در دانش آموزانم

تنظیم و جمع نمودن منابع پیرامون قضیه  نهادینه ساختن فرهنگ پژوهشگری و علم آموزی در دانش آموزانم

مطالعه و بررسی اطلاعات پیرامون قضیه نهادینه ساختن فرهنگ پژوهشگری و علم آموزی در دانش آموزانم

بحث پیرامون حل مشکل دررابطه با  نهادینه ساختن فرهنگ پژوهشگری و علم آموزی در دانش آموزانم

وضعیت ثانویه پس از حل مشکلات  نهادینه ساختن فرهنگ پژوهشگری و علم آموزی در دانش آموزانم

بررسی بیشتر در رابطه با نهادینه ساختن فرهنگ پژوهشگری و علم آموزی در دانش آموزانم

ارائه مستندات پیرامون نهادینه ساختن فرهنگ پژوهشگری و علم آموزی در دانش آموزانم

پیش بینی نتایج در مورد نهادینه ساختن فرهنگ پژوهشگری و علم آموزی در دانش آموزانم

راهکارها پیرامون قضیه نهادینه ساختن فرهنگ پژوهشگری و علم آموزی در دانش آموزانم

رفرنس و منبع مورد استفاده نهادینه ساختن فرهنگ پژوهشگری و علم آموزی در دانش آموزانم

گردآوری شواهد1  

 مصاحبه با تک تک دانش آموزان کلاس

پس از مشخص کردن مساله و کلاس با تک تک دانش آموزان صحبت کرده و از برنامه مطالعه و پژوهش روزانه آنها مطلّع شدم، چیزی که در این مورد کاملاً مشهود بود و تقریباً بین اکثریت آنان مشترک بود این بود که اغلب حدود 3 تا چهار ساعت عصرها میخوابیدند. برنامه ثابت و مشخصی برای مطالعه نداشتند و اکثراً هنگامی شروع به مطالعه می کردند که افراد خانواده در منزل بودند و تلویزیون هم روشن بود

 مصاحبه یا خانواده ها

با تماس با اولیاء این دانش آموزان و پرس و جو در خصوص میزان مطالعه و ساعت مطالعه، آنان نیز تایید کردند که فرزندانشان اغلب ساعات عصر را می خوابند و هیچ کدام ساعت مشخصی برای مطالعه ندارند و روش درستی را هم برای مطالعه بکار نمی برند و اغلب در جمع افراد خانواده شروع به مطالعه می کنند و در مقابل اعتراض والدین به اینکه چرا در جمع خانواده و سروصدای تلویزیون درس می خوانند، ادعا می کنند که با صدای تلویزیون بهتر می توانند درس بخوانند و بیشتر یاد می گیرند

مصاحبه با دبیران

دبیران بیان می کردند که دانش آموزان علاقه ای به تحقیق و تفحص در فعالیت های پژوهشی ندارند و فقط به مطالعه کتاب های خود و آن هم به میزان بسیار کمتر از آنی که انتظار می رود می پردازند. و وقتی تحقیق و پژوهشی به آنها به عنوان فعالیت کلاسی داده می شود مستقیما از کافینت مطلب را گرفته و بدون مطالعه برای ما می آورند.

با توجه به موارد عنوان شده سعی کردم به چرایی عدم پیشرفت تحصیلی و تبیین منطقی آن و علت اصلی بپردازم که بر اساس الگوی شش پرسش بصورت منظم اشاره شده است:

  1. چرایی؟

دوره دبیرستان دوره بسیارحساسی است و از اهمیت بسیاری برخوردار می باشد. و می بایست در این دوره دانش آموزان به اهمیت تحقیق و پژوهش و مطالعه پی ببرند تا زمینه برای مقاطع بالاتر فراهم بیاید.

  1. چگونه؟

نداشتن یک برنامه ریزی درست، شیوه صحیح برای مطالعه و پژوهش، عادت به سبکهای قبلی ، عدم آشنایی با کتب جدید و تواناییهایی که فرد دارد، در کاهش اثرگذاری نوع مطالعه اثر گذار است.

شما عزیزان می توانید دانلود گزارش تخصصی معاون پرورشی را به همراه اشانتیون ویژه پنج نمونه راهکار و پیشنهاد کوتاه ارزشیابی از این بخش دانلود نمایید.



درباره نویسنده

پشتیبان پژوهشسرای فرهنگیان: مدیران فردا 3938 نوشته در پژوهش سرای فرهنگیان دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید