no-img
پژوهش سرای فرهنگیان

دانلود گزارش تخصصی معلمان دبستان به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی


پژوهش سرای فرهنگیان

برنامه سالانه و تقویم اجرایی تدبیر و تعالی مقطع ابتدایی و متوسطه طرح جابر اختصاصی سفارش اقدام پژوهی

ادامه مطلب

دانلود گزارش تخصصی معلمان دبستان به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی
zip
مارس 14, 2022
۱۸,۰۰۰ تومان

دانلود گزارش تخصصی معلمان دبستان به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی


دانلود گزارش تخصصی معلمان دبستان به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی تحت عنوان چگونگی ترغیب دانش آموزان پایه سوم به نماز

دانلود گزارش تخصصی معلمان دبستان به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی تحت عنوان چگونگی ترغیب دانش آموزان پایه سوم به نماز در دانش آموزان پايه سوم با فرمت ورد و قابل ویرایش و در 28  صفحه

پژوهش سرای فرهنگیان – مدیران فردا تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت گزارش تخصصی خود را  به بهترین شکل ممکن ارائه داده است..در این مورد تیم تخصصی ما به همراه دانلود گزارش تخصصی معلمان دبستان پنج نمونه پیشنهاد و راهکار ارزشیابی را برای شما عزیزان به صورت رایگان قرار داده است.تیم تخصصی ما اصالت دانلود گزارش تخصصی معلمان دبستان سعی شده است با رعات آخرین دستورالعمل های تدوین فایلی کاربردی برای اهداف پژوهشی فرهنگیان گرامی ارائه نماید . امید واریم دانلود این فایل بتواند نیازها و اهدافتان از خرید و دانلود آن را بر آورده سازد . همکاران ما در پشتیبانی سایت مشتاقانه منتظر دریافت نقطه نظرات , پیشنهادات و انتقادات شما در مورد این فایل میباشند.

سرفصلهای موجود در دانلود گزارش تخصصی معلمان دبستان به قرار زیر است :

عنوان مطلب پیرامون قضیه  ترغیب دانش آموزان پایه سوم به نماز

سرآغاز سخن پیرامون قضیه  ترغیب دانش آموزان پایه سوم به نماز

دیباچه پیرامون قضیه ترغیب دانش آموزان پایه سوم به نماز

درک مشکل پیرامون قضیه  ترغیب دانش آموزان پایه سوم به نماز

بیان شرایط حاضر پیرامون قضیه  ترغیب دانش آموزان پایه سوم به نماز

تنظیم و جمع نمودن منابع پیرامون قضیه  ترغیب دانش آموزان پایه سوم به نماز

مطالعه و بررسی اطلاعات پیرامون قضیه ترغیب دانش آموزان پایه سوم به نماز

بحث پیرامون حل مشکل دررابطه با  ترغیب دانش آموزان پایه سوم به نماز

وضعیت ثانویه پس از حل مشکلات  ترغیب دانش آموزان پایه سوم به نماز

بررسی بیشتر در رابطه با ترغیب دانش آموزان پایه سوم به نماز

ارائه مستندات پیرامون ترغیب دانش آموزان پایه سوم به نماز

پیش بینی نتایج در مورد ترغیب دانش آموزان پایه سوم به نماز

راهکارها پیرامون قضیه ترغیب دانش آموزان پایه سوم به نماز

رفرنس و منبع مورد استفاده ترغیب دانش آموزان پایه سوم به نماز

انتخاب راه حل یا راه حل ها

راه حل های 1 ، 2 ، 4 و 5   باتوجه به خصوصیات ذاتی و تأثیر پذیری شدید آنان از محیط واطرافیان مورد تأیید قرارگرفته و آن ها را به مرحله ی اجرا در می آورم .

با توجه به اینکه راه حل های 6 ، 7 ، 8 ، 10 ، 12 و 14  جنبه ی آموزش غیرمستقیم دارند و تأثیر گذاری بسیار بالای این نوع آموزش این راه حل ها تأییدشده و به مرحله ی اجرا درمی آورم .

راه حل 11 ،  باتوجه به فرمایش پیامبر اسلام (ص) که فرمودند: قلب دانش آموزان رقیق‌تر و آماده پذیرش خیر است، وقتی خداوند مرا برای بشارت و انذار مردم مبعوث کرد، سالخورده‌ها با من مخالفت کردند، اما دانش آموزان با من پیمان بستند» (به نقل از محجه البیضاء، جلد 3)،«این فرمایش رسول اکرم (ص) نشان دهنده تربیت پذیری و الگو پذیری دانش آموزان است».(ابطحی، 1376،ص100).  تأیید شده و به مرحله ی اجرا در می آورم.

راه حل های 13 ، 16 ، 17 و 21   با توجه به این که دانش آموزان در سنین دانش آموزی ونوجوانی دوست دارند به آنان بها داده شود و مورد توجه اطرافیان مخصوصاٌ معلمان قرارگیرندتأثیرگزاری این راه حل ها زیاد بوده ومورد تأیید وبه مرحله ی اجرا درمی آورم .

راه حل 18  ،  تهاجم فرهنگی  همه جانبه و عظیم دشمنان حتی در روستاهای کوچک و دور افتاده هم رخنه کرده و ازهمان دوران دانش آموزی ، فرهنگ غنی نماز و اسلام را از بچه ها دور نگه داشته وآنان را بافرهنگ فاسد خود پرورش می دهند و متأسفانه خانواده ها هم در این تهاجم ، آگاهانه یا ناآگاهانه مسیر ولوازم پیروزی دشمنان اسلام را فراهم می کنند. به همین دلیل این راه حل تأیید شده و به مرحله ی اجرا در می آورم.

راه حل 3 ، به دلیل این که زمان برگزاری نماز جماعت طی بخشنامه ای از سوی اداره اعلام می شود و مدیر مدرسه طبق قانون اختیار انتخاب زمان برگزاری نماز جماعت را ندارد ؛ مورد تأیید قرار   نمی گیرد.

راه حل : 22 : برای اجرای این راه حل محتوای آموزشی با موضوع نماز برای دانش آموزان تهیه کرده و به آنان نشان دادم.

درمجموع راه حل های   1 ، 2 ، 4 ، 5 ، 6 ، 7 ، 8 ، 10 ، 11 ، 12 ، 13 ، 14 ، 15 ، 16 ، 17 ، 18 و 21  مورد تأیید واقع شده و بقیه ی راه حل ها رد می شوند .

اعتباربخشی راه حل یا راه حل ها

راه حل ها را در اختیار پیش نماز مدرسه که ازبین همکاران انتخاب شده است ، قرار دادم و نظرشان را در خصوص مفید بودن آن ها جویاشدم ، ایشان پس از بررسی و دقت درراه حل های انتخاب شده آن ها را تأیید کردند.

شما عزیزان می توانید دانلود گزارش تخصصی معلمان دبستان را به همراه اشانتیون ویژه پنج نمونه راهکار و پیشنهاد کوتاه ارزشیابی از این بخش دانلود نمایید.

 



برچسب‌ها :

درباره نویسنده

پشتیبان پژوهشسرای فرهنگیان: مدیران فردا 3935 نوشته در پژوهش سرای فرهنگیان دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.