no-img
پژوهش سرای فرهنگیان

درباره شهید با موضوع شهید سردار حسین همدانی بهترین و کاملترین نمونه های موجود


پژوهش سرای فرهنگیان

برنامه سالانه و تقویم اجرایی تدبیر و تعالی مقطع ابتدایی و متوسطه طرح جابر اختصاصی سفارش اقدام پژوهی

ادامه مطلب

درباره شهید با موضوع شهید سردار حسین همدانی بهترین و کاملترین نمونه های موجود
امتیاز 2.00 ( 2 رای )
zip
نوامبر 17, 2022
۱۸,۰۰۰ تومان

درباره شهید با موضوع شهید سردار حسین همدانی بهترین و کاملترین نمونه های موجود


درباره شهید با موضوع شهید سردار حسین همدانی  بهترین و کاملترین نمونه های موجود برای استفاده پژوهشگران محترم در قالب ورد و قابل ویرایش در 14  صفحه

درباره شهید با موضوع شهید سردار حسین همدانی  بهترین مقاله تحقیقاتی سرگذشت پژوهی است که توسط پژوهش سرای فرهنگیان – مدیران فردا طراحی و تدوین گردیده است. و نکته ای که می بایست ذکر کنیم این است که پژوهش سرای فرهنگیان – مدیران فردا بهترین و قوی ترین گزینه در رابطه  درباره شهید می باشد که مطالب در این وبگاه توسط تیم تخصصی معلمان طراحی و تنظیم می شود. شما فرهنگیان عزیز و محترم می توانید علاوه بر نمونه های موجود در این سایت پیرامون درباره شهید از سایر مطالب سایت نیز در زمینه سرگذشت پژوهی استفاده های لازم را ببرید.

نکته ای که قابل ذکر است اینکه تمامی نکات مورد نظر و لازم در درباره شهید رعایت شده اند و عزیزان می توانند به عنوان الگوهایی موثر از آنها بهره بگیرند. می توان گفت برای استفاده کامل از منابع سرگذشت پژوهی گروه تخصصی پژوهش سرای فرهنگیان – مدیران فردا علاوه بر اقدام به تهیه درباره شهید تعداد قابل توجهی از فایل های پژوهشی نموده است. امیدواریم که این منابع بتوانند کمک شایانی در راستای فرهنگ تحقیق و پژوهش در کشور ایجاد کنند.

زمینه فعالیت: بنیانگذاران سپاه همدان و کردستان

متولد: ۱۳۲۹

محل تولد: آبادان

ملیت: ایرانی

بیوگرافی حسین همدانی:

حسین همدانی درسال ۱۳۳۹ از پدر و مادری همدانی الاصل در شهر آبادان متولد شد. پدر او از کارکنان شرکت نفت آبادان بود که در سال ۱۳۴۲ در بیمارستان شرکت نفت درگذشت. بدین ترتیب حسین در ۳سالگی پدرش را از دست داد و به اتفاق خانواده به همدان مراجعت کرد و دوران کودکی و تحصیل را در این شهر با کار کردن در مغازه عطاری و کارگاه بخاری سپری کرد.

شرکت در هیئت های مذهبی او را با منش و خط فکر گروه های انقلابی آشنا کرد و مسیر زندگی اش را تغییر داد. بعد از ترک تحصیل راهی تهران و آنجا مشغول به کار شد و با اوج گرفتن انقلاب به صف انقلابیون پیوست. با آغاز جنگ ایران و عراق، وی راهی کردستان شد و فرماندهی عملیات های مطلع الفجر و جبهه میانی سرپل ذهاب را بر عهده گرفت.

وی از فرماندهان منطقه عملیاتی «بازی دراز» در جبهه غرب بود و خاطرات خود را از این نبرد در کتابی تحت عنوان «تکلیف است برادر» تدوین کرد. وی نخستین فرمانده «لشکر ۳۲ انصارالحسین سپاه» و فرمانده «لشکر ۱۶ قدس گیلان» در دوران جنگ بود. وی علاوه بر همدان در شهرهای پاوه و مریوان نیز خدمت کرده

است. وی همچنین به همراه احمد متوسلیان و محمدابراهیم همت و محمود شهبازی در تشکیل و سازماندهی لشکر ۲۷ محمد رسول الله نقش بسزایی داشت لشگری که بعدها فرماندهی آنرا نیز در جریان فتنه سال ۸۸ عهده دار شد. حسین همدانی هم چنین جانشین قرارگاه امام حسین و مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران بوده است.

برای دریافت و دانلود درباره شهید می توانید از همین جا اقدام نمایید.



موضوعات :

درباره نویسنده

پشتیبان پژوهشسرای فرهنگیان: مدیران فردا 3935 نوشته در پژوهش سرای فرهنگیان دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید