no-img
پژوهش سرای فرهنگیان

روایت پژوهی نحوه مواجهه با چالش های تدریس در دوران پسا کرونا - پژوهش سرای فرهنگیان


پژوهش سرای فرهنگیان

برنامه سالانه و تقویم اجرایی تدبیر و تعالی مقطع ابتدایی و متوسطه طرح جابر اختصاصی سفارش اقدام پژوهی

ادامه مطلب

روایت پژوهی نحوه مواجهه با چالش های تدریس در دوران پسا کرونا
امتیاز 5.00 ( 2 رای )
zip
آوریل 18, 2022
۲۵,۰۰۰ تومان

روایت پژوهی نحوه مواجهه با چالش های تدریس در دوران پسا کرونا


روایت پژوهی چالش های تدریس در دوران پسا کرونا

نمونه روایت پژوهی پسا کرونا موجود در 28 صفحه و حدود 70 هزار کلمه در قالب روایت پژوهی یا روایت چالش های تدریس , یاددهی و یادگیری در دوران پسا کرونا در کلاس درسم در سال 1402 تدوین شده و در اواخر فروردین ماه 1403 برای اولین بار جهت دانلود و استفاده عمومی روی سرور سایت پژوهش سرای فرهنگیان بارگذاری گردید.

این نمونه بصورت پیشفرض برای آموزگار ابتدایی تدوین شده ولی براحتی قابلیت اعمال تغییرات و استفاده برای سایر پست های سازمانی را دارد.

عنوان : روایت پژوهی نحوه مواجهه با چالش های تدریس در دوران پسا کرونا

تعداد صفحات : 28 

فرمت فایل : word   – قابل ویرایش

سال تدوین 1402 

سال انتشار : 1403

روایت پژوهی پسا کرونا

بخش هایی از چکیده فایل روایت پژوهی پسا کرونا:

روایت پژوهی دوران پسا کرونا

در این پژوهش و روایت پژوهی پسا کرونا قصد دارم چالش هایی که در نحوه تدریسم و شرایط یاددهی و یادگیری در کلاس درسم در دوران پسا کرونا با آن مواجه بودم و راهکارهایی که برای مواجهه با این چالش ها بکار گرفتم را را روایت کنم ,

همه گیری کرونا تجربه ای عجیب و شاید تکرار نَشدنی در زندگی ما بود و در سیستم آموزشی و مدارس تاثیرات شگرفی بر جای گذاشته که قطعا در سالهای آتی نتایج 2 سال آموزش غیر حضوری پدیدار خواهد شد . و قطعا هرگز به دنیای پیش از همه گیری کرونا بر نخواهییم گشت . اینجانب با درک عمیق آثار این همه گیری سعی کردم با انجام این پژوهش برخی از مخاطرات سیستم آموزشی غیر حضوری و دسترسی نامحدود دانش آموزان به شبکه اینترنت را بررسی کنم . در راه پر فراز و نشیب سالهای آموزشی مسائل، مشکلات و تجربیات گوناگونی بر سر راه آدمی قرار می گیرد که اگر با دیدی خوشکامانه و عمیق به مسئله بنگریم می توان صدها مطلب قابل توجه برای بررسی پیدا کرد و به جستجو و تحلیل علمی در مورد آنها پرداخت.

نحوه دانلود و استفاده از روایت مواجهه با چالش های پسا کرونا

جهت دانلود این نمونه روایت مواجهه با چالش های پسا کرونا و استفاده از آن میتوانید با کلیک روی دکمه خرید زیر به صفحه بعدی رفته و با یکی از روش های خرید آنلاین یا کارت به کارت وجه خرید را واریز کرده و دریافت نمایید.

روایت پژوهی پسا کرونا



درباره نویسنده

پشتیبان پژوهشسرای فرهنگیان: مدیران فردا 3937 نوشته در پژوهش سرای فرهنگیان دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.