no-img
پژوهش سرای فرهنگیان

طراحی آموزشی درس ریاضی کلاس سوم دبستان برای جشنواره معماری نوین تدریس


پژوهش سرای فرهنگیان

برنامه سالانه و تقویم اجرایی تدبیر و تعالی مقطع ابتدایی و متوسطه طرح جابر اختصاصی سفارش اقدام پژوهی

ادامه مطلب

طراحی آموزشی درس ریاضی کلاس سوم دبستان برای جشنواره معماری نوین تدریس با موضوع مقایسه اعداد
zip
اکتبر 25, 2022
۱۸,۰۰۰ تومان

طراحی آموزشی درس ریاضی کلاس سوم دبستان برای جشنواره معماری نوین تدریس با موضوع مقایسه اعداد


طراحی آموزشی درس ریاضی کلاس سوم دبستان برای جشنواره معماری نوین تدریس با موضوع مقایسه اعداد

طراحی آموزشی درس ریاضی کلاس سوم دبستان برای جشنواره معماری نوین تدریس با موضوع مقایسه اعداد با فرمت ورد و قابل ویرایش در 35  صفحه

پژوهش سرای فرهنگیان – مدیران فردا تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت معماری نوین تدریس بر اساس طراحی آموزشی  را به بهترین شکل ممکن ارائه می دهد.در این مورد هم طراحی آموزشی درس ریاضی کلاس سوم دبستان برای جشنواره معماری نوین تدریس با موضوع مقایسه اعداد را تایید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش در رابطه با طراحی آموزشی می داند.

تیترهایی که در این طراحی آموزشی درس ریاضی کلاس سوم دبستان بر اساس طراحی آموزشی  برای جشنواره معماری نوین تدریس وجود دارد شامل موارد زیر است:

  1. عنوان : مقایسه اعداد
  2. مقدمه درباره مقایسه اعداد
  3. معرفی فضای فیزیکی درباره مکان اجرای طراحی آموزشی با موضوع مقایسه اعداد
  4. زمانبندی درس مقایسه اعداد
  5. برنامه ریزی برای تدریس مقایسه اعداد
  6. مشخصات کلی درس مقایسه اعداد
  7. روش های تدریس مقایسه اعداد
  8. جدول هدف گذاری بر اساس سند ملی درس مقایسه اعداد  
  9. طراحی آموزشی درس بر اساس الگوهی پیش سازمان دهنده مقایسه اعداد
  10. یک دوره طراحی آموزشی مقایسه اعداد
  11. برنامه ریزی طراحی آموزشی درس مقایسه اعداد
  12. اهداف کلی مقایسه اعداد
  13. هدف طراحی آموزشی مقایسه اعداد
  14. حیطه عاطفی مقایسه اعداد
  15. ویژگی های طرح درس ( سناریو ) مقایسه اعداد
  16. زمان بندي نحوه اجرا مقایسه اعداد
  17. چالش های فرا روی و راهکارهای گروه برای مقابله با آن ها مقایسه اعداد
  18. طرح درس مقایسه اعداد

مهمترین فایده این طراحی آموزشی درس ریاضی کلاس سوم دبستان بر اساس طراحی آموزشی در رابطه با تدریس مقایسه اعداد به قرار زیر است :

  • اندیشه و تفکر قبل از عمل و اجرا در رابطه با تدریس مقایسه اعداد
  • نظم و ترتیب هنگام اجرا در رابطه با تدریس مقایسه اعداد
  • داشتن تدریس برنامه ریزی شده و پرهیز از سطحی نگری به مسأله مهم یاددهی-یادگیری در رابطه با تدریس مقایسه اعداد
  • پیش بینی و مکتوب کردن آن چه که قرار است هنگام اجرا بکار گرفته شود برای مقابله با فراموشی و دستپاچگی هنگام تدریس در رابطه با تدریس مقایسه اعداد
  • افزایش آمادگی بیشتر برای تدریس در رابطه با تدریس مقایسه اعداد
  • پیش بینی رفتار ورودی فراگیران و آموخته های قبلی آنان در رابطه با تدریس مقایسه اعداد
  • پیش بینی و اندیشه برای اتخاذ مناسب ترین روش در انتقال بهتر مفاهیم مورد نظر در رابطه با تدریس مقایسه اعداد
  • افزایش اعتماد به نفس معلم به ویژه برای افراد کم سابقه و دارای اضطراب در رابطه با تدریس مقایسه اعداد

برای دانلود طراحی آموزشی درس ریاضی کلاس سوم دبستان برای جشنواره معماری نوین تدریس درس حاضر  از لینک خرید استفاده نمایید.



برچسب‌ها :
, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

درباره نویسنده

پشتیبان پژوهشسرای فرهنگیان: مدیران فردا 3937 نوشته در پژوهش سرای فرهنگیان دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.