no-img
پژوهش سرای فرهنگیان

طراحی آموزشی کلاس اول دبستان برای جشنواره معماری نوین تدریس درس ریاضی


پژوهش سرای فرهنگیان

برنامه سالانه و تقویم اجرایی تدبیر و تعالی مقطع ابتدایی و متوسطه طرح جابر اختصاصی سفارش اقدام پژوهی

ادامه مطلب

طراحی آموزشی کلاس اول دبستان برای جشنواره معماری نوین تدریس درس ریاضی با موضوع حل مسأله
zip
اکتبر 23, 2022
۱۸,۰۰۰ تومان

طراحی آموزشی کلاس اول دبستان برای جشنواره معماری نوین تدریس درس ریاضی با موضوع حل مسأله


طراحی آموزشی کلاس اول دبستان برای جشنواره معماری نوین تدریس درس ریاضی با موضوع حل مسأله

طراحی آموزشی کلاس اول دبستان برای جشنواره معماری نوین تدریس درس ریاضی با موضوع حل مسأله با فرمت ورد و قابل ویرایش در 88  صفحه

پژوهش سرای فرهنگیان – مدیران فردا تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت معماری نوین تدریس بر اساس طراحی آموزشی  را به بهترین شکل ممکن ارائه می دهد.در این مورد هم طراحی آموزشی کلاس اول دبستان برای جشنواره معماری نوین تدریس با موضوع حل مسأله را تایید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش در رابطه با طراحی آموزشی می داند.

تیترهایی که در این طراحی آموزشی کلاس اول دبستان  برای جشنواره معماری نوین تدریس وجود دارد شامل موارد زیر است:

  1. عنوان : حل مسأله
  2. مقدمه درباره حل مسأله
  3. معرفی فضای فیزیکی درباره مکان اجرای طراحی آموزشی با موضوع حل مسأله
  4. زمانبندی درس حل مسأله
  5. برنامه ریزی برای تدریس حل مسأله
  6. مشخصات کلی درس حل مسأله
  7. روش های تدریس حل مسأله
  8. جدول هدف گذاری بر اساس سند ملی درس حل مسأله  
  9. طراحی آموزشی درس بر اساس الگوهی پیش سازمان دهنده حل مسأله
  10. یک دوره طراحی آموزشی حل مسأله
  11. برنامه ریزی طراحی آموزشی درس حل مسأله
  12. اهداف کلی حل مسأله
  13. هدف طراحی آموزشی حل مسأله
  14. حیطه عاطفی حل مسأله
  15. ویژگی های طرح درس ( سناریو ) حل مسأله
  16. زمان بندي نحوه اجرا حل مسأله
  17. چالش های فرا روی و راهکارهای گروه برای مقابله با آن ها حل مسأله
  18. طرح درس حل مسأله

مهمترین فایده این طراحی آموزشی کلاس اول دبستان در رابطه با تدریس حل مسأله به قرار زیر است :

  • اندیشه و تفکر قبل از عمل و اجرا در رابطه با تدریس حل مسأله
  • نظم و ترتیب هنگام اجرا در رابطه با تدریس حل مسأله
  • داشتن تدریس برنامه ریزی شده و پرهیز از سطحی نگری به مسأله مهم یاددهی-یادگیری در رابطه با تدریس حل مسأله
  • پیش بینی و مکتوب کردن آن چه که قرار است هنگام اجرا بکار گرفته شود برای مقابله با فراموشی و دستپاچگی هنگام تدریس در رابطه با تدریس حل مسأله
  • افزایش آمادگی بیشتر برای تدریس در رابطه با تدریس حل مسأله
  • پیش بینی رفتار ورودی فراگیران و آموخته های قبلی آنان در رابطه با تدریس حل مسأله
  • پیش بینی و اندیشه برای اتخاذ مناسب ترین روش در انتقال بهتر مفاهیم مورد نظر در رابطه با تدریس حل مسأله
  • افزایش اعتماد به نفس معلم به ویژه برای افراد کم سابقه و دارای اضطراب در رابطه با تدریس حل مسأله

برای دانلود طراحی آموزشی کلاس اول دبستان برای جشنواره معماری نوین تدریس درس حاضر  از لینک خرید استفاده نمایید.



برچسب‌ها :
, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

درباره نویسنده

پشتیبان پژوهشسرای فرهنگیان: مدیران فردا 3935 نوشته در پژوهش سرای فرهنگیان دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.