no-img
پژوهش سرای فرهنگیان

طراحی آموزشی کلاس سوم دبستان برای جشنواره معماری نوین تدریس درس علوم با موضوع دریا ها


پژوهش سرای فرهنگیان

برنامه سالانه و تقویم اجرایی تدبیر و تعالی مقطع ابتدایی و متوسطه طرح جابر اختصاصی سفارش اقدام پژوهی

ادامه مطلب

طراحی آموزشی کلاس سوم دبستان برای جشنواره معماری نوین تدریس درس علوم با موضوع دریا ها
zip
اکتبر 24, 2022
۱۸,۰۰۰ تومان

طراحی آموزشی کلاس سوم دبستان برای جشنواره معماری نوین تدریس درس علوم با موضوع دریا ها


طراحی آموزشی کلاس سوم دبستان برای جشنواره معماری نوین تدریس درس علوم با موضوع دریا ها

طراحی آموزشی کلاس سوم دبستان برای جشنواره معماری نوین تدریس درس علوم با موضوع دریا ها با فرمت ورد و قابل ویرایش در  31 صفحه

پژوهش سرای فرهنگیان – مدیران فردا تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت معماری نوین تدریس بر اساس طراحی آموزشی  را به بهترین شکل ممکن ارائه می دهد.در این مورد هم طراحی آموزشی کلاس سوم دبستان برای جشنواره معماری نوین تدریس با موضوع دریا ها را تایید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش در رابطه با طراحی آموزشی می داند.

تیترهایی که در این طراحی آموزشی کلاس سوم دبستان  برای جشنواره معماری نوین تدریس وجود دارد شامل موارد زیر است:

  1. عنوان : دریا ها
  2. مقدمه درباره دریا ها
  3. معرفی فضای فیزیکی درباره مکان اجرای طراحی آموزشی با موضوع دریا ها
  4. زمانبندی درس دریا ها
  5. برنامه ریزی برای تدریس دریا ها
  6. مشخصات کلی درس دریا ها
  7. روش های تدریس دریا ها
  8. جدول هدف گذاری بر اساس سند ملی درس دریا ها  
  9. طراحی آموزشی درس بر اساس الگوهی پیش سازمان دهنده دریا ها
  10. یک دوره طراحی آموزشی دریا ها
  11. برنامه ریزی طراحی آموزشی درس دریا ها
  12. اهداف کلی دریا ها
  13. هدف طراحی آموزشی دریا ها
  14. حیطه عاطفی دریا ها
  15. ویژگی های طرح درس ( سناریو ) دریا ها
  16. زمان بندي نحوه اجرا دریا ها
  17. چالش های فرا روی و راهکارهای گروه برای مقابله با آن ها دریا ها
  18. طرح درس دریا ها

مهمترین فایده این طراحی آموزشی کلاس سوم دبستان در رابطه با تدریس دریا ها به قرار زیر است :

  • اندیشه و تفکر قبل از عمل و اجرا در رابطه با تدریس دریا ها
  • نظم و ترتیب هنگام اجرا در رابطه با تدریس دریا ها
  • داشتن تدریس برنامه ریزی شده و پرهیز از سطحی نگری به مسأله مهم یاددهی-یادگیری در رابطه با تدریس دریا ها
  • پیش بینی و مکتوب کردن آن چه که قرار است هنگام اجرا بکار گرفته شود برای مقابله با فراموشی و دستپاچگی هنگام تدریس در رابطه با تدریس دریا ها
  • افزایش آمادگی بیشتر برای تدریس در رابطه با تدریس دریا ها
  • پیش بینی رفتار ورودی فراگیران و آموخته های قبلی آنان در رابطه با تدریس دریا ها
  • پیش بینی و اندیشه برای اتخاذ مناسب ترین روش در انتقال بهتر مفاهیم مورد نظر در رابطه با تدریس دریا ها
  • افزایش اعتماد به نفس معلم به ویژه برای افراد کم سابقه و دارای اضطراب در رابطه با تدریس دریا ها

برای دانلود طراحی آموزشی کلاس سوم دبستان برای جشنواره معماری نوین تدریس درس حاضر  از لینک خرید استفاده نمایید.



برچسب‌ها :
, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

درباره نویسنده

پشتیبان پژوهشسرای فرهنگیان: مدیران فردا 3938 نوشته در پژوهش سرای فرهنگیان دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.