no-img
پژوهش سرای فرهنگیان

طرح جابر تراریوم (باغچه شیشه ای من) : رشته های طراحی ساخت و تحقیق - پژوهش سرای فرهنگیان


پژوهش سرای فرهنگیان

برنامه سالانه و تقویم اجرایی تدبیر و تعالی مقطع ابتدایی و متوسطه طرح جابر اختصاصی سفارش اقدام پژوهی

ادامه مطلب

طرح جابر تراریوم (باغچه شیشه ای من) : رشته های طراحی ساخت و تحقیق
امتیاز 4.75 ( 12 رای )
zip
ژانویه 25, 2022
۳۵,۰۰۰ تومان

طرح جابر تراریوم (باغچه شیشه ای من) : رشته های طراحی ساخت و تحقیق


طرح جابر تراریوم

این طرح جابر با عنوان تراریوم باغچه شیشه ای من جدید توسط پژوهشسرای مدیران فردا در آذر ماه 97 تهیه شده است . قابلیت ارائه در رشته های تحقیق و طراحی و ساخت را دارد. و برای پایه های دوم ,  سوم و چهارم در رشته تحقیق – و پایه های پنجم و ششم ابتدایی در رشته طراحی و ساخت مناسب است.

جدید : این طرح برای اولین بار در تاریخ 11 آذر 97 روی سایت بارگذاری شد .

طرح جابر تراریوم

این بسته دانلودی بسیار کامل بوده و شامل تحقیق زمینه ای بسیار کامل در باره تراریوم , مساله , تصاویر و پوستر های زیبای تراریوم , دفتر کارنما و… میباشد.

این طرح قابلیت ارائه در رشته تحقیق مناسب برای پایه های دوم – سوم و چهارم و ارائه در رشته طراحی و ساخت برای پایه های پنجم و ششم میباشد.

جهت ارائه این طرح در رشته طراحی و ساخت فایلی بصورت راهنما برای ساخت تراریوم شامل آموزش ساخت و مواد لازم برای ساخت یک تراریوم و باغچه شیشه ای کوچک ارائه شده است.

بخشی از تحقیق زمینه ای تراریوم باغچه شیشه ای

شاید بکار بردن واژه ی تراریوم برای بعضی ها  تهاجم فرهنگی ! تلقی شود ولی به محض شنیدن باغ شیشه ای ذهن هر انسانی بیدرنگ به سوی باغی محصور در شیشه میرود و میتواند تصویری از آن در ذهن خود رسم کنند تا توضیحات دیگر آن راحت در ذهن او نقش ببندد.

در قرون وسطی درست زمانی که مسحیت  و استعمارروی عرشه ی کشتی اروپاییها ناخدایی میکرد،هنگامی که میسیونرها به همراه دانشمندان همراه خود به گونه ی گیاهی جدیدی برمیخوردند،آن را هنگام برگشت  برای حفظ بقای گونه نسبت به تغییر اقلیم داخل جعبه شیشه ای  میگذاشتند ،بعد ها با پیشرفت  علم  که دیگر نیازی به این جعبه ها نبود،شاید برای ادای احترام بخاطر پیش برد علم ،بجای گماردن آن در موزه ها از آن به عنوان  یک وسیله ی زینتی در منزل،دانشگاه برای تحقیق،محل کار وهمه جا استفاده کردند و گیاهان رطوبت دوست و یا مقاوم به رطوبت دربکاربردند…….

دانلود طرح جابر طراحی ساخت و تحقیق با موضوع تراریوم – باغ شیشه ای

برای دانلود روی دکمه خرید کلیک کرده و بعد از مرحله پرداخت روی لینک دانلود نمایش داده شده کلیک کنید.

فایل بصورت زیپ شده است . بعد از دانلود آنرا از حالت فشرده خارج نمایید.



درباره نویسنده

118 نوشته در پژوهش سرای فرهنگیان دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید