no-img
پژوهش سرای فرهنگیان

طرح جابر طراحی یک اپلیکیش موبایلی ساده برای کلاس - پژوهش سرای فرهنگیان


پژوهش سرای فرهنگیان

برنامه سالانه و تقویم اجرایی تدبیر و تعالی مقطع ابتدایی و متوسطه طرح جابر اختصاصی سفارش اقدام پژوهی

ادامه مطلب

طرح جابر طراحی یک اپلیکیش موبایلی ساده برای کلاس
zip
اکتبر 12, 2022
۰ تومان

طرح جابر طراحی یک اپلیکیش موبایلی ساده برای کلاس


طرح جابر طراحی و ساخت و برنامه نویسی اپلیکیشن ساده برای کلاس

طرح جابر طراحی اپلیکیش موبایلی

این پروژه طرح جابربن حیان با موضوع طراحی اپلیکیشن موبایلی بصورت اختصاصی و برای یک نفر اجرا میگردد و با پرداخت هزینه به لحظه فایلی دانلود نخواهید کرد و تحویل پروژه بین 1 تا 3 روز زمان خواهد برد.

انتخب موضوعات چالشی برای پروژه طرح جابر در کنار اجرا و تدوین قوی میتواند تا حد زیادی کسب رتبه های استانی و کشوری را تضمین کند . این موضوع طرح جابر طراحی اپلیکیش موبایلی موضوعی چالشی , کاربردی و مبتکرانه است که به علت سختی اجرا عملا تعداد بسیار کمی از دانش آموزان سعی میکنند در این حوزه ورود کنند .

انتخاب چنین موضوعی برای طرح جابربن حیان فارغ از نتیجه و کسب یا عدم کسب رتبه احتمالی میتواند جرقه یک راه بزرگ را در ذهن دانش آموز بزند و چه بسا همین پروژه مسیر آینده دانش آموز را تعیین نماید.

طرح جابر طراحی اپلیکیش موبایلی در گروه طراحی و ساخت با مشخصات زیر خدمتتان تقدیم میگردد .

1 : فایل های مورد نیاز برای ارائه طرح و تنظیم کارتوپلاست

2: فایل آموزشی صفر تا صد طراحی این اپلیکیشن

ارائه آموزش تصویری , آفلاین و آنلاین برای دانش آموز مجری طرح به همراه پاسخگویی به سوالات و ارتباط و آموزش در بستر پیام رسان با کارشناس طراح اپ … برای اینکه دانش آموز بتواند اصول اولیه ساخت فایل اپلیکیشن را فرا بگیرد و خودش بتواند اپلیکیشنی مشابه طراحی کند .

3: ارائه فایل اپلیکیشن قابل نصب روی موبایل های اندرویدی

طراحی یک اپلیکیشن نسبتا ساده برای ارتباط میان دانش آموزان و معلم یک کلاس .. به نوعی یک گروه اپلیکیشن شاد را در این اپلیکیشن بازسازی میکنیم البته با فضایی شادتر و با استفاده از گرافیک بهتر و تصاویر دانش آموزان , معلم و فعالیت های کلاسی . در نهایت یک فایل apk قابل نصب روی همه گوشی های اندرویدی خدمتتان تقدیم میگردد .

برای ثبت سفارش یا پروسه خرید را تکمیل کنید یا از طریق پیام رسان واتس آپ یا شاد یا ارسال اس ام اس سفارشتان را ثبت کرده و پروژه را تحویل بگیرید.



درباره نویسنده

پشتیبان پژوهشسرای فرهنگیان: مدیران فردا 3938 نوشته در پژوهش سرای فرهنگیان دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.