no-img
پژوهش سرای فرهنگیان

فصلنامه روایت پژوهی رفع مشکل هراس اجتماعی در دانش آموز مورد مطالعه به همراه کد گزاری


پژوهش سرای فرهنگیان

برنامه سالانه و تقویم اجرایی تدبیر و تعالی مقطع ابتدایی و متوسطه طرح جابر اختصاصی سفارش اقدام پژوهی

ادامه مطلب

فصلنامه روایت پژوهی رفع مشکل هراس اجتماعی در دانش آموز مورد مطالعه به همراه کد گزاری
امتیاز 5.00 ( 1 رای )
zip
نوامبر 19, 2022
۱۸,۰۰۰ تومان

فصلنامه روایت پژوهی رفع مشکل هراس اجتماعی در دانش آموز مورد مطالعه به همراه کد گزاری


روایت پژوهی هراس اجتماعی

نمونه آماده دانلود روایت پژوهی هراس اجتماعی در دانش آموز مورد مطالعه به همراه کد گزاری به صورت کامل و آماده و بهترین نمونه موجود در اینترنت در 14 صفحه توسط تیم تخصصی پژوهش سرای فرهنگیان – مدیران فردا گردآوری گردیده است و به صورت اختصاصی برای شما فرهنگیان عزیز محیا شده است. این فصلنامه روایت پژوهی از بهترین نمونه های موجود در رابطه با روایت پژوهی می باشد. که شامل کلیه مراحل مورد نیاز است. قابل ذکر است که فصلنامه روایت پژوهی را می توان در رابطه با معلمان و دانشجویان دانشگاه فرهنگیان نیز استفاده نمود. دانشجویان و معلمان باید این نکته را بدانند که فایل حاضر شامل موارد زیر است.

  • شامل مسائل آموزشی فصلنامه روایت پژوهی می باشد و در رابطه با تجربه علمی و عملی است.
  • فصلنامه روایت پژوهی قابل اجرا و انتقال به صورت تجربه عملی است.
  • فصلنامه روایت پژوهی پلی می زند در میان دنیای آموزش و زندگی روزمره
  • فصلنامه روایت پژوهی در رابطه با سند تحول بنیادین و برنامه درس ملی است.
  • فصلنامه روایت پژوهی دارای وضعیت دقیق علمی است.
  • فصلنامه روایت پژوهی دارای کد گزاری دقیق است.

فصلنامه روایت پژوهی شامل:

عنوان بخش علمی ،پیشگفتار ،گزارش اصلی ،بیان مسئله ،روش تحقیق ، ارائه نتایج و راهکار است.

بخشی از این روایت پژوهی را مشاهده می کنیم :

اقدامات لازم در جهت کمک به حل مشکل دانش آموز:

1 صحبت با والدین او و درمیان گذاشتن مشکل او  از والدین او خواستم در منزل محیطی امن و همراه با آرامش و جوی صمیمی تر از قبل ایجاد کنند. در بحث های خانوادگی او را مشارکت داده و درحد امکان با او در امور منزل مشورت کنند و در ازای پیشرفت او در ارتباط اجتماعی، وی را تشویق کرده تا اعتماد به نفس او تقویت شده و در منزل به او مسئولیتی واگذار گردد تا احساس بی کفایتی که او از خودش داشت، برطرف شود. هم چنین برای عقاید و نظرات او احترام و ارزش قائل شوند تا مهارت ابراز وجود را یاد گرفته و بتواند در اجتماع و به خصوص در مدرسه رفتار قاطع تری از خود نشان دهد.

2 صحبت با معلمان و کادر مدرسه در خصوص اختلال هراس اجتماعی و مشکل او با همکاران صحبت نمودم و تاکید کردم تا پرسش کلاسی او در ابتدا به صورت انفرادی نباشد. حتما” در بین گروه از او سوال شود. به هیچ عنوان مقایسه ای بین او و سایر دانش آموزان صورت نگیرد. او در جای خودش به درس پاسخ دهد. درخصوص نشانه ها و علایم اختلال هراس اجتماعی که او از خود بروز می دهد* سرخ شدن چهره، لرزش دست، کم رویی، تپش قلب و مشکل تنفسی* کاملا”طبیعی برخورد کرده و سپس با گذشت زمان و درمان تدریجی او پرسش انفرادی در کلاس صورت گیرد.

برای دانلود و دریافت فصلنامه روایت پژوهی از این قسمت اقدام بفرمایید .



موضوعات :

درباره نویسنده

پشتیبان پژوهشسرای فرهنگیان: مدیران فردا 3935 نوشته در پژوهش سرای فرهنگیان دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید