no-img
پژوهش سرای فرهنگیان

معماری نوین تدریس پایه سوم دبستان بر اساس طراحی آموزشی درس بخوانیم و بنویسیم


پژوهش سرای فرهنگیان

برنامه سالانه و تقویم اجرایی تدبیر و تعالی مقطع ابتدایی و متوسطه طرح جابر اختصاصی سفارش اقدام پژوهی

ادامه مطلب

معماری نوین تدریس پایه سوم دبستان بر اساس طراحی آموزشی درس بخوانیم و بنویسیم با موضوع فداکاران
zip
اکتبر 23, 2022
۱۸,۰۰۰ تومان

معماری نوین تدریس پایه سوم دبستان بر اساس طراحی آموزشی درس بخوانیم و بنویسیم با موضوع فداکاران


معماری نوین تدریس پایه سوم دبستان بر اساس طراحی آموزشی درس بخوانیم و بنویسیم با موضوع فداکاران

معماری نوین تدریس پایه سوم دبستان بر اساس طراحی آموزشی درس بخوانیم و بنویسیم با موضوع فداکاران با فرمت ورد و قابل ویرایش در  33 صفحه

پژوهش سرای فرهنگیان – مدیران فردا تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت معماری نوین تدریس بر اساس طراحی آموزشی  را به بهترین شکل ممکن ارائه می دهد.در این مورد هم معماری نوین تدریس پایه سوم دبستان برای جشنواره معماری نوین تدریس با موضوع فداکاران را تایید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش در رابطه با طراحی آموزشی می داند.

تیترهایی که در این معماری نوین تدریس پایه سوم دبستان بر اساس طراحی آموزشی  برای جشنواره معماری نوین تدریس وجود دارد شامل موارد زیر است:

  1. عنوان : فداکاران
  2. مقدمه درباره فداکاران
  3. معرفی فضای فیزیکی درباره مکان اجرای طراحی آموزشی با موضوع فداکاران
  4. زمانبندی درس فداکاران
  5. برنامه ریزی برای تدریس فداکاران
  6. مشخصات کلی درس فداکاران
  7. روش های تدریس فداکاران
  8. جدول هدف گذاری بر اساس سند ملی درس فداکاران  
  9. طراحی آموزشی درس بر اساس الگوهی پیش سازمان دهنده فداکاران
  10. یک دوره طراحی آموزشی فداکاران
  11. برنامه ریزی طراحی آموزشی درس فداکاران
  12. اهداف کلی فداکاران
  13. هدف طراحی آموزشی فداکاران
  14. حیطه عاطفی فداکاران
  15. ویژگی های طرح درس ( سناریو ) فداکاران
  16. زمان بندي نحوه اجرا فداکاران
  17. چالش های فرا روی و راهکارهای گروه برای مقابله با آن ها فداکاران
  18. طرح درس فداکاران

مهمترین فایده این معماری نوین تدریس پایه سوم دبستان بر اساس طراحی آموزشی در رابطه با تدریس فداکاران به قرار زیر است :

  • اندیشه و تفکر قبل از عمل و اجرا در رابطه با تدریس فداکاران
  • نظم و ترتیب هنگام اجرا در رابطه با تدریس فداکاران
  • داشتن تدریس برنامه ریزی شده و پرهیز از سطحی نگری به مسأله مهم یاددهی-یادگیری در رابطه با تدریس فداکاران
  • پیش بینی و مکتوب کردن آن چه که قرار است هنگام اجرا بکار گرفته شود برای مقابله با فراموشی و دستپاچگی هنگام تدریس در رابطه با تدریس فداکاران
  • افزایش آمادگی بیشتر برای تدریس در رابطه با تدریس فداکاران
  • پیش بینی رفتار ورودی فراگیران و آموخته های قبلی آنان در رابطه با تدریس فداکاران
  • پیش بینی و اندیشه برای اتخاذ مناسب ترین روش در انتقال بهتر مفاهیم مورد نظر در رابطه با تدریس فداکاران
  • افزایش اعتماد به نفس معلم به ویژه برای افراد کم سابقه و دارای اضطراب در رابطه با تدریس فداکاران

برای دانلود معماری نوین تدریس پایه سوم دبستان برای جشنواره معماری نوین تدریس درس حاضر  از لینک خرید استفاده نمایید.



برچسب‌ها :
, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

درباره نویسنده

پشتیبان پژوهشسرای فرهنگیان: مدیران فردا 3938 نوشته در پژوهش سرای فرهنگیان دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.