no-img
پژوهش سرای فرهنگیان

مقاله پیشنهادی :افزایش بهره وری در آموزش و پرورش با آموزش تعاملی : سوال مهر 1402 - پژوهش سرای فرهنگیان


پژوهش سرای فرهنگیان

برنامه سالانه و تقویم اجرایی تدبیر و تعالی مقطع ابتدایی و متوسطه طرح جابر اختصاصی سفارش اقدام پژوهی

ادامه مطلب

مقاله پیشنهادی :افزایش بهره وری در آموزش و پرورش با آموزش تعاملی : سوال مهر 1402
امتیاز 5.00 ( 2 رای )
zip
دسامبر 4, 2022
۲۰,۰۰۰ تومان

مقاله پیشنهادی :افزایش بهره وری در آموزش و پرورش با آموزش تعاملی : سوال مهر 1402


پیشنهاداتی برای افزایش بهره وری آموزش و پرورش برای پاسخ به سوال مهر 1402

این فایل در قالب پژوهش و ارائه راهکار و پیشنهاد جهت پاسخ به سوال مهر معلمان 1402 تدوین شده و با نظرسنجی از معلمان در مورد آموزش و مجازی و حضوری اقدام به ارائه راهکارها و پیشنهاداتی برای ترکیب آموزش حضوری و مجازی جهت بهبود و ارتقاء بهره وری آموزش و یادگیری و جلوگیری از فرسایش کادر تعلیم و تربیت میکند . راهکار پیشنهادی این مقاله تحت عنوان آموزش تعاملی میتواند انقلابی در روند آموزش مقاطع ابتدایی و متوسطه ایجاد کند .

فایل دانلودی مقاله افزایش بهره وری آموزش و پرورش از طریق آموزش تعاملی جهت پاسخ به پرسش مهر معلمان 1402 هنوز جهت دانلود بارگذاری نشده است و از 15 مهر قابل دانلود خواهد بود. و خریداران فایل لازم است به شماره 09332978858 پیام داده و از طریق ایمیل یا پیام رسان بعد از 15 مهر فایل را دریافت کنند.

مقاله بررسی محاسن و معایب آموزش مجازی از نگاه معلمان در تعداد 12 صفحه بصورت WORD و PDF قابل ویرایش می باشد لطفا جهت خرید و دانلود مقاله بررسی محاسن و معایب آموزش مجازی از نگاه معلمان به انتهای مطلب رفته و روی گزینه خرید کلیبک نمایید توجه فرمایید این فایل در دو فرمت ورد و پی دی اف می باشد

مقدمه مقاله:

مقدمه: بشر همواره در طول زندگی خود، در حال فراگیري و کسب دانش بوده که با گسترش فناوري، مقوله آموزش نیز از آن بی بهره نمانده و گام به گام با فناوري ها هماهنگ و تقویت گردیده است؛ بنابراین تحصیل کردن یکی از نیازهاي اساسی اوست و بدیهی است که براي زندگی در جامعه پیشرفته امروز که اطلاعات دم به دم در حال تغییر و پیشرفت است، انسان بی خبر از این تغییرات انسانی بی ثبات و جدا مانده از جامعه محسوب میشود .از طرف دیگر با افزایش جمعیت، جامعه نمی تواند پاسخگوي تمامی افراد به آموزش باشد؛ بنابراین باید راهبردي یافت که با کمترین هزینه، آموزش براي همگان میسر شود(آقا کثیري و فاضلیان،.(2006 روند آموزش و یادگیري در سیر تاریخی خود همواره با الهام از تجارب قبلی به تکمیل روش هاي گذشته منجر شده است.

آموزش هاي یک طرفه و قدرت مدار به سبک هاي تعاملی و گروه مدار هدایت شده و روش هاي مبتنی بر تفکر واگرا بر تفکر همگرا غالب شده است .آموزش دهنده به عنوان مرجع قدرت و داناي کامل، جاي خود را به تسهیل گر و راهبر داده است. تکنولوژي به عنوان یک موضوع فانتزي و لوکس جاي خود را به تکنولوژي به عنوان مکمل جریان آموزش داده و تکلیف به عنوان یک وظیفه و عمل به مرور به مهارت به عنوان یک نیاز جاي خود را باز کرده است و یادگیري لذت بخش به عنوان یک هدف معرفی می شود. با وجود همه این تغییرات، آموزش هنوز بر مدار ارتباط چهره به چهره در مدرسه، با حضور معلم، کتاب و دانش آموز می چرخد و جذابیت و اهمیت خود را علی رغم انتقاداتی که وجود دارد حفظ کرده است.پژوهش ها نشان داده است که هراندازه درجریان یادگیري تعداد بیشتري از حواس انسان درگیر شوند، روند یادگیري تقویت می شود. بر همین مبنا هر ابزاري که به این روند کمک کند مکمل یادگیري در آموزش گیرنده می شود(جاوید نسب،.

مقاله سوال مهر معلمان 1402

پیشنهاد و راهکار افزایش بهره وری آموزش و پرورش برای پرسش مهر

مقاله پرسش مهر معلمان 1402

 



موضوعات :

درباره نویسنده

پشتیبان پژوهشسرای فرهنگیان: مدیران فردا 3935 نوشته در پژوهش سرای فرهنگیان دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.