no-img
پژوهش سرای فرهنگیان

نمونه کنش پژوهی آموزگار دوم ابتدایی از بین بردن اختلال رفتاری لجبازی و خودنمایی


پژوهش سرای فرهنگیان

برنامه سالانه و تقویم اجرایی تدبیر و تعالی مقطع ابتدایی و متوسطه طرح جابر اختصاصی سفارش اقدام پژوهی

ادامه مطلب

نمونه کنش پژوهی آموزگار دوم ابتدایی از بین بردن اختلال رفتاری لجبازی و خودنمایی دانش آموزان مصرف قرص آرامبخش
zip
دسامبر 4, 2022
۱۸,۰۰۰ تومان

نمونه کنش پژوهی آموزگار دوم ابتدایی از بین بردن اختلال رفتاری لجبازی و خودنمایی دانش آموزان مصرف قرص آرامبخش


نمونه کنش پژوهی آموزگار دوم ابتدایی از بین بردن اختلال رفتاری لجبازی و خودنمایی دانش آموزان مصرف قرص آرامبخش

خیر مقدم خدمت دانشجویان رشته آموزگار ابتدایی  دانشگاه فرهنگیان این فایل نمونه کنش پژوهی آموزگار دوم ابتدایی می باشد که به صورت ورد و کامل می باشد. کارورزی به دانشجویان فرصت می دهد تا به بهترین نحو از یک محیط کاری عینی تجربه کسب کنند.

اهداف و پیامد های کارورزی در ترم سوم

دانشجو در این ترم باید با گذراندن کارورزی 3 و تدوین نمونه کنش پژوهی آموزگار دوم ابتدایی بتواند :

  • نتایج تجربیات خود ، از فرآیند طراحی، اجرا و ارزیابی و بازبینی و بازاندیشی در طرح آموزشی را با تکیه بر عقلانیت عملی در قالب کنش پژوهی فردی گزارش کند.
  • دانشجوی معلمی درس مربی بهداشت باید در این مرحله با کنش پژوهیِ فردی ، به بهسازی عمل، بهسازی درک و فهم، و اصلاح عملکرد حرفه ای خود بپردازد.

قسمتی از این مجموعه

بیان مسئله

” اختلال لج بازی و خود نمایی “،  در کودکان و نوجوانان به صورت لج بازی مستمر با اطرافیان در مدرسه و منزل دیده می شود، اغلب با بزرگترها یا افراد کوچکتر جر و بحث کرده و در صورت روبه رور شدن با مخالفتی در مقابل خواسته های خود از کوره در رفته و شروع به ناسزا گویی می کنند، بسیار زود رنج بوده و از اطرافیان توقع بیش از حدی دارند، همیشه در رفتارهای نا مناسب خود، دیگران را مقصر می داند، در بعضی موارد این لجبازی در مدرسه یا منزل دیده می شود ولی در اکثر مواقع در همه مکان ها این رفتار بروز داده می شود،(­فرقانی رئیسی، 1372، ص 99­).

یکی از مواردی که والدین و مربیان مدارس با آن روبرو هستند، لجبازی و نافرمانی نوجوان است که باعث عدم آرامش در دو طرف می شود و چه بسا خطراتی که برای نوجوان در آینده به همراه داشته باشد. توجه به این امر می تواند از بسیاری از مشکلات در آینده پیشگیری کند.•  این اختلال در کودکان و نوجوانان به صورت لجبازی مستمر با اطرافیان چه در مدرسه و در منزل دیده می شود.•  مرتب با بزرگترها یا افراد کوچکتر جرو بحث کرده و در صورت روبرو شدن با مخالفتی از کوره در می رود و شروع به ناسزا گویی میکند.•  بسیار زود رنج بوده و از اطرافیان توقع بیش از حد دارد.• همیشه در رفتارهای نامناسب خود دیگران را مقصر می داند.•  بیشتر اوقات تنها هستند و ایجاد ارتباط اجتماعی نمی کنند یا اطرافیان آنها را به علت رفتار نامناسب طرد می کنند.•  دارای خلق افسرده و مضطرب می باشند.

برای دانلود بلافاصله پس از خرید فایل نمونه کنش پژوهی آموزگار دوم ابتدایی روی دکمه قرمز خرید در زیر کلیک کنید.



درباره نویسنده

پشتیبان پژوهشسرای فرهنگیان: مدیران فردا 3935 نوشته در پژوهش سرای فرهنگیان دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید