no-img
پژوهش سرای فرهنگیان

نمونه گزارش تخصصی معاون آموزشی به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی


پژوهش سرای فرهنگیان

برنامه سالانه و تقویم اجرایی تدبیر و تعالی مقطع ابتدایی و متوسطه طرح جابر اختصاصی سفارش اقدام پژوهی

ادامه مطلب

نمونه گزارش تخصصی معاون آموزشی به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی
zip
ژانویه 31, 2022
۱۸,۰۰۰ تومان

نمونه گزارش تخصصی معاون آموزشی به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی


نمونه گزارش تخصصی معاون آموزشی به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی تحت عنوان  چگونگی توفیق در جذب مشارکت اولیا در زمینه آموزشی پرورشی و مالی

نمونه گزارش تخصصی معاون آموزشی به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی تحت عنوان  چگونگی توفیق در جذب مشارکت اولیا در زمینه آموزشی پرورشی و مالی  با فرمت ورد و قابل ویرایش و در 28 صفحه

پژوهش سرای فرهنگیان – مدیران فردا تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت گزارش تخصصی  خود را به بهترین شکل ممکن ارائه داده است..در این مورد تیم تخصصی ما به همراه نمونه گزارش تخصصی معاون آموزشی پنج نمونه پیشنهاد و راهکار ارزشیابی را برای شما عزیزان به صورت رایگان قرار داده است.تیم تخصصی ما اصالت نمونه گزارش تخصصی معاون آموزشی سعی شده است با رعات آخرین دستورالعمل های تدوین فایلی کاربردی برای اهداف پژوهشی فرهنگیان گرامی ارائه نماید . امید واریم دانلود این فایل بتواند نیازها و اهدافتان از خرید و دانلود آن را بر آورده سازد . همکاران ما در پشتیبانی سایت مشتاقانه منتظر دریافت نقطه نظرات , پیشنهادات و انتقادات شما در مورد این فایل میباشند.

سرفصلهای موجود در نمونه گزارش تخصصی معاون آموزشی به قرار زیر است :

عنوان مطلب پیرامون قضیه توفیق در جذب مشارکت اولیا در زمینه آموزشی پرورشی و مالی

سرآغاز سخن پیرامون قضیه توفیق در جذب مشارکت اولیا در زمینه آموزشی پرورشی و مالی

دیباچه پیرامون قضیهتوفیق در جذب مشارکت اولیا در زمینه آموزشی پرورشی و مالی

درک مشکل پیرامون قضیه توفیق در جذب مشارکت اولیا در زمینه آموزشی پرورشی و مالی

بیان شرایط حاضر پیرامون قضیه توفیق در جذب مشارکت اولیا در زمینه آموزشی پرورشی و مالی

تنظیم و جمع نمودن منابع پیرامون قضیه توفیق در جذب مشارکت اولیا در زمینه آموزشی پرورشی و مالی

مطالعه و بررسی اطلاعات پیرامون قضیهتوفیق در جذب مشارکت اولیا در زمینه آموزشی پرورشی و مالی

بحث پیرامون حل مشکل دررابطه با توفیق در جذب مشارکت اولیا در زمینه آموزشی پرورشی و مالی

وضعیت ثانویه پس از حل مشکلات توفیق در جذب مشارکت اولیا در زمینه آموزشی پرورشی و مالی

بررسی بیشتر در رابطه باتوفیق در جذب مشارکت اولیا در زمینه آموزشی پرورشی و مالی

ارائه مستندات پیرامونتوفیق در جذب مشارکت اولیا در زمینه آموزشی پرورشی و مالی

پیش بینی نتایج در موردتوفیق در جذب مشارکت اولیا در زمینه آموزشی پرورشی و مالی

راهکارها پیرامون قضیهتوفیق در جذب مشارکت اولیا در زمینه آموزشی پرورشی و مالی

رفرنس و منبع مورد استفادهتوفیق در جذب مشارکت اولیا در زمینه آموزشی پرورشی و مالی

روش های برقراری ارتباط میان خانه و مدرسه

والدین وظیفه دارند به طور مرتب با مدرسه ارتباط داشته باشند و با کسب اطلاعات کافی از وضع درس و اخلاقی دانش آموزان تصمیم معقولی برای مشارکت در تربیت اتخاذ کنند . در برقراری باید به چند نکته ی اساسی توجه کرد :

1-    والدین زمانی قادر خواهند بود نقش تربیتی خود را به نحو مطلوب ایفا کنند و با مدرسه ارتباطی صحیح برقرار نمایند که از وضع درس و رفتاری فرزندشان اطلاع کافی داشته باشند .

2-    والدین در موقع حضور در مدرسه ، همیشه باید حفظ آرامش را به عنوان یک اصل به خاطر داشته باشند . گاهی ممکن است پدر و مادر با مشاهده ی ضعف درسی در دانش آموز و یا گریه های او که مخصوصاً در دوره ی ابتدایی بیش تر اتفاق می افتد ، احساساتی شوند و به صورت خشن و برافروخته با اولیای مدرسه برخورد کنند . قطعاً چنین حالتی مخل برقراری ارتباط موثر با مسئولان مدرسه خواهد بود . آن چه انسان از آرامش به دست می آورد ، از خشونت عاید او نمی شود . ( کریمی ، 1366 )

3-    ارتباط اولیا با مسئولان مدرسه باید مستمر باشد . معنای استمرار این نیست که هر روز سری به مدرسه بزنند ، بلکه لازم است به طور مرتب در منزل به وضع درسی و رفتاری فرزند خود رسیدگی کنند و بر طبق اطلاعات به دست آمده ، با مدرسه ارتباط برقرار نمایند . حد و تعداد دفعات حضور در مدرسه را نحوه و میزان رسیدگی به وضع دانش آموزان معلوم می کند . گاهی معلوم جلساتی را در زمان های مختلف تشکیل می دهد و از والدین دعوت به عمل می آورد . حضور مرتب در این جلسات ضروری است و به هماهنگی اولیا و مربیان کمک می کند . ( همان )

4-    والدین باید در مدرسه  به عنوان ولی حضور پیدا کنند نه به عنوان فردی که در یک جای خاص مسئولیت دارد . اگر پدر یا مادر دانش آموز در وزارتخانه یا سازمانی ، مسئولیت اجرایی سطح بالایی دارد و در انجا به عنوان رئیس ایفای نقش می کند و به تناسب مسئولیت ، گاهی امر و نهی می نماید ، نبایدبا همان شاکله و با همان انتظارات و تصورات وارد مدرسه شود . ( قائمی ، 1369 )

همکاری خانه و مدرسه در امور آموزش دانش آموزان

همکاري والدين با مسئولان مدرسه ٬در دوره ي ابتدايي از اهميت و جايگاه خاصي برخوردار است. مي توان گفت بعد اصلي همکاري اين دو را همکاري در مسائل آموزشي و پرورشي تشکيل مي دهد . نخستين نکته اينکه والدين بايد نسبت به پايه تحصيلي و عناوين دروس فرزند خودشان اطلاع کافي داشته باشند و با مطالعه مقدمه و مطالب آغازين کتاب هاي درسي آگاهي نسبي بدست آورند .

شما عزیزان می توانید نمونه گزارش تخصصی معاون آموزشی را به همراه اشانتیون ویژه پنج نمونه راهکار و پیشنهاد کوتاه ارزشیابی از این بخش دانلود نمایید.



درباره نویسنده

پشتیبان پژوهشسرای فرهنگیان: مدیران فردا 3938 نوشته در پژوهش سرای فرهنگیان دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید