no-img
پژوهش سرای فرهنگیان

کارنمای معلمی چیست به صورت کامل و دقیق و آماده تحویل بهترین نمونه


پژوهش سرای فرهنگیان

برنامه سالانه و تقویم اجرایی تدبیر و تعالی مقطع ابتدایی و متوسطه طرح جابر اختصاصی سفارش اقدام پژوهی

ادامه مطلب

کارنمای معلمی : بررسی مشکلات آموزشی که یک معلم در کلاس درس با آن روبروست
امتیاز 5.00 ( 1 رای )
zip
آوریل 24, 2022
۱۸,۰۰۰ تومان

کارنمای معلمی : بررسی مشکلات آموزشی که یک معلم در کلاس درس با آن روبروست


کارنمای معلمی در 39 صفحه

این کارنما با محوریت بررسی و تجزیه و تحلیل مشکلات و موانع آموزشی که یک معلم در محیط کارش با آنها روبروست بوده و حاصل تجربیات 2 نفر از دانشجویان عزیز در سالهای قبل میباشد . 

این کارنمای معلمی چیست به صورت کامل و دقیق توسط پژوهش سرای فرهنگیان – مدیران فردا گرد آوری گردیده است و مطابق با استاندارد های کامل و دقیق موجود در رابطه با کارنمای معلمی در دانشگاه فرهنگیان می باشد. در واقع کارنمای معلمی چیست توسط دانشجویان دانشگاه فرهنگیان تنظیم شده است و پژوهش سرای فرهنگیان – مدیران فردا با جمع آوری و گرد آوری و بازنگری در آنها این پروژه ها را در اختیار دانشجو معلمان قرار می دهد. دانشجویان دانشگاه فرهنگیان با استفاده از کارنمای معلمی چیست می توانند به ارائه پروژه پایانی خود در راستای کسب نمره پایانی و فارغ التحصیل شدن بپردازند.

در راستای کارنمای معلمی چیست دانشجویان عزیز دانشگاه فرهنگیان و حتی معلمان عزیز برای دستیابی و دانلود کارنمای معلمی چیست می توانند به سایت ما مراجعه نموده و از کلیه فایل هایی که در زمینه کارنمای معلمی چیست در سایت ما موجود است استفاده های لازم را ببرند.این پروژه های کارنمای معلمی بسیار کامل و با دقت زیاد جمع آوری شده اند.

بخشی از کارنمای معلمی چیست عبارت است از :

کارورزی:1

 

اولین باری که به عنوان کارورز وارد فضای مقدس مدرسه شدم از ما خواسته شد فقط به مشاهده بپردازیم وتلاش کنیم که فضای را آن طور که هست با تمام نقاط ضعف وقوتی که دارد مشاهده کنیم . ببینیم اما نه دیدنی گذرا دیدنی که از پس آن تحلیل وتفحص ودلیل ومنطق مطرح باشد نه نگاه سر سری وعادی به فضای تعلیم وتربیت در این کارورزی با نوع نگاه یک معلم واقعی آشنا شدیم واز طرفی کارورزی دست آورد های بسیاری را برای من به ارمغان آورد برای مثال سبب شد همه ی تلاش خود را به منظور ارتقای مهارت های ارتباطی برای برقرای ارتباط صحیح واصولی با کارکنان مدرسه بکاربگیرم وشیوه ی درست برخورد با همکاران آینده ی خود را بطور شایسته فرا بگیرم.کارورزی 1 باعث تقویت هر چه بیشتر اعتماد به نفس واستقلال فردی من شد و خود باوری را درمن به وجود آورد نگاه دقیق وهوشیارانه را که لازمه ی شغل معلمی است را به من هدیه داد وتوانست تمرینی باشد برای سازگازی هرچه بهتر با محیط مدرسه وهمچنین سبب شد تا نسبت به رویدادها وجریانات موجود در حوزه ی شغل معلمی با دید باز تر وموشکافانه تری نگاه کنم و درکل به این باور برسم که باموجود فوق العاده پیچیده ای سرکاردارم که هر کارکوچکی که از او سرمی زند حتما علتی دارد ونباید بی توجه وگذرا از کنار آن ها رد شد.

  • کارورزی :2

در این کارورزی نگاه کلی ما به مدرسه وایجاد آمادگی های عمومی در خود برای حضور در مدرسه جزئی تر وتخصصی تر شد وتمرکز ما بیشتر به کلاس درس معطوف شد طبق تشخیص استاد ومدیر مدرسه هر دونفر کارورز در یک کلاس حضور داشتند وطی این حضور علاوه برمشاهده ی دقیق رفتار واعمال معلم ودانش آموزان که درواقع ارمغانی از کارورزی ترم قبل بود باید از حضور منفعلانه ی ترم پیشمان فاصله میگرفتیم وبا توجه به مشکلات یادگیری و رفتاریی که در دانش آموزان مشاهده می کردیم فعالیت هایی با چارچوب مشخص واز پیش تعیین شده را طراحی وهمانند یک معلم اجرا میکردیم.این در واقع اولین تجربه های تدریس ما برسر کلاس درس بود مسلما هیجانات خاصی هم به دنبال داشت که سبب می شود همیشه در ذهن من باقی بماند وبه طور کلی فراموش نشدنی است .کارورزی 2 سبب شد که برخلاف ترم پیش فقط نظارگر معلمی نباشم وخود آن را در مقام یک معلم تجربه واحساس ودرک کنم. به جای قضاوت ومحک کم وکاستی های معلمان دیگر عرصه ایی بود تا خودم را ارزیابی کرده ونقاط ضعف وقوتم را شناسایی ودرصدد اصلاح خود برآیم. آنچه من در کاروزی انجام دادم بدین شرح است که با حضوردر کلاس درس به وجود مشکلاتی پی بردم مشکلاتی که برخی جنبه ی تربیتی وبرخی جنبه ی آموزشی داشتند. وبرنامه ی کارورزی در واقع توفیقی اجباری برای من بود تا برای حل مشکلاتی که در کلاس با آنها برخورد کردم به تحقیق وتفحص دست بزنم ودر نهایت به راه هایی برای رفع آنهارسیدم که مسلما تجربه ی بسیار خوبی برای آینده ی کاری که پیش رودارم می باشد.

علاوه براین وقتی بدنبال راه حل برای مشکلات بودم به این نکته ی مهم پی بردم که هر مشکل آموزشی یا تربیتی که هر معلمی در طول سال تحصیلی بدان برخورد می کند دارای راه حل های منطقی وعلمی است ویک معلم خوب وکاردان باید مرتبا در حال مطالعه وتحقیق باشد تا بتواند از عهده ی وظیفه ی خود که همان تعلیم وتربیت آینده سازان کشورش است به خوبی بر بیاید. سلاح معلم در برابر مشکلات دانش آموزانش داشتن آگاهی ودانش است. کار دیگر من در این ترم طراحی واجرای فعالیت هایی با چارچوب مشخص بود در واقع طراحی فعالیت تلفیق و در هم آمیختن مباحث نظری با عمل واجرای عملی بود.

برای دانلود کارنمای معلمی چیست از این قسمت دکمه خرید و سپس پرداخت را بزنید.



درباره نویسنده

پشتیبان پژوهشسرای فرهنگیان: مدیران فردا 3938 نوشته در پژوهش سرای فرهنگیان دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید