no-img
پژوهش سرای فرهنگیان

کنش پژوهی چیست؟ بر طرف کردن مشكلات دانش آموزان درکلاس درس زبان فارسي


پژوهش سرای فرهنگیان

برنامه سالانه و تقویم اجرایی تدبیر و تعالی مقطع ابتدایی و متوسطه طرح جابر اختصاصی سفارش اقدام پژوهی

ادامه مطلب

کنش پژوهی چیست؟ بر طرف کردن مشكلات دانش آموزان درکلاس درس زبان فارسي
zip
دسامبر 5, 2022
۱۸,۰۰۰ تومان

کنش پژوهی چیست؟ بر طرف کردن مشكلات دانش آموزان درکلاس درس زبان فارسي


کنش پژوهی چیست؟ بر طرف کردن مشكلات دانش آموزان درکلاس درس زبان فارسي

خیر مقدم خدمت دانشجویان رشته دبیری  دانشگاه فرهنگیان این فایل کنش پژوهی چیست؟ می باشد که به صورت ورد و کامل می باشد. کارورزی به دانشجویان فرصت می دهد تا به بهترین نحو از یک محیط کاری عینی تجربه کسب کنند.

اهداف و پیامد های کارورزی در ترم سوم

دانشجو در این ترم باید با گذراندن کارورزی 3 و تدوین کنش پژوهی چیست؟ بتواند :

  • نتایج تجربیات خود ، از فرآیند طراحی، اجرا و ارزیابی و بازبینی و بازاندیشی در طرح آموزشی را با تکیه بر عقلانیت عملی در قالب کنش پژوهی فردی گزارش کند.
  • دانشجوی معلمی درس مربی بهداشت باید در این مرحله با کنش پژوهیِ فردی ، به بهسازی عمل، بهسازی درک و فهم، و اصلاح عملکرد حرفه ای خود بپردازد.

قسمتی از این مجموعه

بیان مسئله

پژوهش باعث تقويت خودياري، كمك به رشد استعدادهاي بالقوه ، بهبود كيفيت ، كمك به تصميم گيري، افزايش بهره‌وري و كارايي سازمان ، اتخاذ راهبردهاي مناسب، ‌حل مشكلات و كار آفريني می‌شود.هدف اقدام پژوهي نيز پرداختن به مشكلات عملي افراد در وضعيتي است كه در آن نوعي مشكل خاص وجود دارد و افزايش دانش اجتماعي از راه همكاري متقابل توام با احترام و اعتماد در درون يك چارچوب اخلاقي مقبول طرفين است.در واقع اين روش يكي از رويكرد هاي موثر  در تحقيق كيفي است . (منوچهر همايون فر )

چنان چه معلمي با مسائل و امور مربوط به كار و حرفه و حق زندگي شخصي خود و برخوردي اصولي و علمي داشته باشد و پژوهش را براي حل مشكلات كلاس درس خود موثر و كارساز بداند، داراي بينش علمي و علاقه مند به ارتقاي دانش كلاس درس خود است.با معيارهاي ويژه راه حل ها را مي سنجند و راه حل مناسب را انتخاب مي كنند و بعد از اجراي برنامه، فرايند امور را ارزيابي مي كنند. در نتيجه موجب ارتقاي بينش علمي خود و دانش آموزان مي گردند.اينجانب ……  نيز مشكلي را شناسايي كرده و در جهت حل اين مشكل اقداماتي انجام داد ه ام . سپس اثرات اين اقدام را  مورد بررسي قرار داده ام

برای دانلود بلافاصله پس از خرید فایل کنش پژوهی چیست؟ روی دکمه قرمز خرید در زیر کلیک کنید.



درباره نویسنده

پشتیبان پژوهشسرای فرهنگیان: مدیران فردا 3935 نوشته در پژوهش سرای فرهنگیان دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید