no-img
پژوهش سرای فرهنگیان

کنش پژوهی کارورزی دبیر تربیت بدنی حل مشکل رفتاری و روانی یکی از دانش آموزان


پژوهش سرای فرهنگیان

برنامه سالانه و تقویم اجرایی تدبیر و تعالی مقطع ابتدایی و متوسطه طرح جابر اختصاصی سفارش اقدام پژوهی

ادامه مطلب

کنش پژوهی کارورزی دبیر تربیت بدنی حل مشکل رفتاری و روانی یکی از دانش آموزان بوسیله ورزش
zip
دسامبر 5, 2022
۱۸,۰۰۰ تومان

کنش پژوهی کارورزی دبیر تربیت بدنی حل مشکل رفتاری و روانی یکی از دانش آموزان بوسیله ورزش


کنش پژوهی کارورزی دبیر تربیت بدنی حل مشکل رفتاری و روانی یکی از دانش آموزان بوسیله ورزش

خیر مقدم خدمت دانشجویان رشته دبیری  دانشگاه فرهنگیان این فایل کنش پژوهی کارورزی دبیر تربیت بدنی می باشد که به صورت ورد و کامل می باشد. کارورزی به دانشجویان فرصت می دهد تا به بهترین نحو از یک محیط کاری عینی تجربه کسب کنند.

اهداف و پیامد های کارورزی در ترم سوم

دانشجو در این ترم باید با گذراندن کارورزی 3 و تدوین کنش پژوهی کارورزی دبیر تربیت بدنی بتواند :

  • نتایج تجربیات خود ، از فرآیند طراحی، اجرا و ارزیابی و بازبینی و بازاندیشی در طرح آموزشی را با تکیه بر عقلانیت عملی در قالب کنش پژوهی فردی گزارش کند.
  • دانشجوی معلمی باید در این مرحله با کنش پژوهیِ فردی ، به بهسازی عمل، بهسازی درک و فهم، و اصلاح عملکرد حرفه ای خود بپردازد.

قسمتی از این مجموعه

چكيده

آمادگي جسماني دانش‌آموزان يك امر بنيادي و اساسي است كه سلامت و قدرت افراد و اجتماع را تضمين مي‌كند. دانش‌آموزي كه قدرت و كارآيي لازم بدني را دارد، قادر است وظايف و كارهاي روزانه خود را بدون احساس خستگي انجام دهد و توانايي لازم را براي گذراندن اوقات فراغت يا مقابله با پيشامدهاي ناگهاني به دست آورد. چنين فردي از بيماري‌ و نارسايي‌ها و نواقص جسمي به دور خواهد ماند و استقامت، چابكي، انعطاف‌پذيري و سرعت از ويژگي‌هاي چنين دانش‌آموزي است.

دانش‌آموزان بايد هر روز به فعاليت‌هاي منظم ورزشي براساس قدرت بدني‌شان بپردازند تا قدم‌هاي صحيح به سوي آمادگي و كارآيي بدني برداشته شود زيرا توجه به كارآيي بدن موجب مي‌شود استخوان‌ها، مفاصل و عضله‌هاي بدن براي انجام حركات و فعاليت‌ها نيرومند شوند. دستگاه‌هاي تنفس و جريان خون نيز تا حد بسياري از اجراي برنامه‌ها و حركت‌هاي صحيح ورزشي سود مي‌برد.

هرچه برنامه‌هاي مناسب ورزشي، زودتر و در سنين كمتري اجرا شود، ابتلا به امراض قلبي و ديگر نارسايي‌ها كمتر خواهد بود. ارتباط بين آمادگي بدن و سرعت انتقال، يادگيري، انظباط، سازگاري با محيط، ايجاد صفات اجتماعي و تعاون با ديگران غيرقابل ترديد است و مربيان بايد به آن توجه كنند. مهارت‌هاي بدني زاييدن قدرت استقامت و چابكي بدن است و با اجراي برنامه‌هاي صحيح ورزشي به دست مي‌آيد.

برای دانلود بلافاصله پس از خرید فایل کنش پژوهی کارورزی دبیر تربیت بدنی روی دکمه قرمز خرید در زیر کلیک کنید.



درباره نویسنده

پشتیبان پژوهشسرای فرهنگیان: مدیران فردا 3937 نوشته در پژوهش سرای فرهنگیان دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید