no-img
پژوهش سرای فرهنگیان

گزارش تخصصی کاهش دلهره در املا نویسی - آموزگاران ابتدایی :26 صفحه - پژوهش سرای فرهنگیان


پژوهش سرای فرهنگیان

برنامه سالانه و تقویم اجرایی تدبیر و تعالی مقطع ابتدایی و متوسطه طرح جابر اختصاصی سفارش اقدام پژوهی

ادامه مطلب

گزارش تخصصی کاهش دلهره در املا نویسی – آموزگاران ابتدایی :26 صفحه
zip
آوریل 12, 2022
۱۸,۰۰۰ تومان

گزارش تخصصی کاهش دلهره در املا نویسی – آموزگاران ابتدایی :26 صفحه


گزارش تخصصی املا نویسی ابتدایی

گزارش تخصصی املا نویسی – آموزگاران اول ابتدایی به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی تحت عنوان چگونگی بهبود بخشیدن به حل مشکل دلهره و اضطراب دانش آموزانم در زمینه نوشتن املا با فرمت ورد و قابل ویرایش و در 26  صفحه

بانک گزارش معلمان تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت گزارش تخصصی خود را  به بهترین شکل ممکن ارائه داده است..در این مورد تیم تخصصی ما به همراه گزارش تخصصی املا نویسی –  آموزگاران اول ابتدایی پنج نمونه پیشنهاد و راهکار ارزشیابی را برای شما عزیزان به صورت رایگان قرار داده است.تیم تخصصی ما اصالت گزارش تخصصی آموزگاران اول ابتدایی سعی شده است با رعات آخرین دستورالعمل های تدوین فایلی کاربردی برای اهداف پژوهشی فرهنگیان گرامی ارائه نماید . امید واریم دانلود این فایل بتواند نیازها و اهدافتان از خرید و دانلود آن را بر آورده سازد . همکاران ما در پشتیبانی سایت مشتاقانه منتظر دریافت نقطه نظرات , پیشنهادات و انتقادات شما در مورد این فایل میباشند.

سرفصلهای موجود در گزارش تخصصی املا نویسی

عنوان مطلب پیرامون قضیه  بهبود بخشیدن به حل مشکل دلهره و اضطراب دانش آموزانم

سرآغاز سخن پیرامون قضیه  بهبود بخشیدن به حل مشکل دلهره و اضطراب دانش آموزانم

دیباچه پیرامون قضیه بهبود بخشیدن به حل مشکل دلهره و اضطراب دانش آموزانم

درک مشکل پیرامون قضیه  بهبود بخشیدن به حل مشکل دلهره و اضطراب دانش آموزانم

بیان شرایط حاضر پیرامون قضیه  بهبود بخشیدن به حل مشکل دلهره و اضطراب دانش آموزانم

تنظیم و جمع نمودن منابع پیرامون قضیه  بهبود بخشیدن به حل مشکل دلهره و اضطراب دانش آموزانم

مطالعه و بررسی اطلاعات پیرامون قضیه بهبود بخشیدن به حل مشکل دلهره و اضطراب دانش آموزانم

بحث پیرامون حل مشکل دررابطه با  بهبود بخشیدن به حل مشکل دلهره و اضطراب دانش آموزانم

وضعیت ثانویه پس از حل مشکلات  بهبود بخشیدن به حل مشکل دلهره و اضطراب دانش آموزانم

بررسی بیشتر در رابطه با بهبود بخشیدن به حل مشکل دلهره و اضطراب دانش آموزانم

ارائه مستندات پیرامون بهبود بخشیدن به حل مشکل دلهره و اضطراب دانش آموزانم

پیش بینی نتایج در مورد بهبود بخشیدن به حل مشکل دلهره و اضطراب دانش آموزانم

راهکارها پیرامون قضیه بهبود بخشیدن به حل مشکل دلهره و اضطراب دانش آموزانم

رفرنس و منبع مورد استفاده بهبود بخشیدن به حل مشکل دلهره و اضطراب دانش آموزانم

اقدامات راه حل هاي پيشنهادي:

با در نظر گرفتن عوامل مطرح شده و راهكارهاي پيشنهادي اقدامات زير را جهت رفع مشكل به انجام رساندم:

از بین راهکارهایی که که برای بر طرف نمودن مشکل املاء پیشنهاد شده بود با توجه به شرایط و امکانات مدرسه و ظرفیت دانش آموز و محدودیت زمانی روش های زیر را درکلاس اجرا کردم:

–  روش چند حسی

–  خواندن شعر و الگوی به یاد سپاری

– استفاده از خمیر بازی

–  کشیدن نقاشی با کلمات

– برای افزايش اعتماد به‎نفس

–  دادن مسئوليت به ستایش

– از بين بردن موقعيت هاي استرس زا براي ستایش  در مدرسه

– ستایش را در گروهي قرار داده كه راحت ترين موقعيت را داشته باشد.و…

–  دو تصوير كه مشابه هم هستند اما در يك يا چند مورد جزيي با هم اختلاف دارند به ستایش  نشان داده و از وي خواسته شود تا تفاوت هاي بين دو تصوير را پيدا كند.

-كارت هاي مقوايي را گرفته روي هر كدام يك كلمه نوشته كه حرف يا نقطه و يا دندانه كم يا اضافي داشته باشد و ستایش نقص آن را پيدا كند.و…

برای تقویت هماهنگی دیداری حرکتی

ـ به وضعیت نشستن دانش آموز ونحوه ی گذاشتن دفتر روی میز توجه شود.

ـ به نحوه ی مداد دست گرفتن دانش آموز دقت شود.

ـ برای تقویت عضلات دست او گفته شود که كاغذ باطله يا كاغذ روزنامه را با دست هايش مچاله كند.

ـ كاغذهاي باطله را قيچي كند.

ـ دکمه های لباس، بند کفش و زیپ را خودش باز وبسته نماید.و…

 یافتن راه حل مناسب

 بعد از جمع آوری اطلاعاتی در مورد ستایش و اقدامات دیگری که صورت گرفت سعی کردم برای تقویت و رفع اختلال املاء در ستایش راه حل های مناسبی بیابم و روزانه 20 -15 دقیقه در کلاس با وی کار کنم. این راه حل ها به این صورت بودند:

1- برای تقویت توالی حافظه دیداری ستایش با توجه به مشکلاتی  که در کلماتی مانند دارا ، مادر، را و… و امثال آنها داشت از یک سری حرکات بدنی و کارتهایی که کلماتی روی آنها نوشته شده بود استفاده شد.

2- تقویت حافظه دیداری ستایش در رابطه با آموزش حروف هم صدایی مانند (ظ،ذ،ز،ض،….) با پوشاندن حروف و کلمه مورد نظر.

شما عزیزان می توانید گزارش تخصصی املا – آموزگاران اول ابتدایی را به همراه اشانتیون ویژه پنج نمونه راهکار و پیشنهاد کوتاه ارزشیابی از این بخش دانلود نمایید.



درباره نویسنده

پشتیبان پژوهشسرای فرهنگیان: مدیران فردا 3935 نوشته در پژوهش سرای فرهنگیان دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.