no-img
پژوهش سرای فرهنگیان

گزارش تخصصی آموزگاران دوم دبستان به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی


پژوهش سرای فرهنگیان

برنامه سالانه و تقویم اجرایی تدبیر و تعالی مقطع ابتدایی و متوسطه طرح جابر اختصاصی سفارش اقدام پژوهی

ادامه مطلب

گزارش تخصصی آموزگاران دوم دبستان به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی
zip
مارس 12, 2022
۱۸,۰۰۰ تومان

گزارش تخصصی آموزگاران دوم دبستان به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی


گزارش تخصصی آموزگاران دوم دبستان به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی تحت عنوان چگونگی تقویت ذوق نوشتن در دانش آموزان با ارائه موضوع های پیشنهادی از سوی دانش آموزان

گزارش تخصصی آموزگاران دوم دبستان به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی تحت عنوان چگونگی تقویت ذوق نوشتن در دانش آموزان با ارائه موضوع های پیشنهادی از سوی دانش آموزان در دانش آموزان پايه اول با فرمت ورد و قابل ویرایش و در 26  صفحه

پژوهش سرای فرهنگیان – مدیران فردا تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت گزارش تخصصی خود را  به بهترین شکل ممکن ارائه داده است..در این مورد تیم تخصصی ما به همراه گزارش تخصصی آموزگاران دوم دبستان پنج نمونه پیشنهاد و راهکار ارزشیابی را برای شما عزیزان به صورت رایگان قرار داده است.تیم تخصصی ما اصالت گزارش تخصصی آموزگاران دوم دبستان سعی شده است با رعات آخرین دستورالعمل های تدوین فایلی کاربردی برای اهداف پژوهشی فرهنگیان گرامی ارائه نماید . امید واریم دانلود این فایل بتواند نیازها و اهدافتان از خرید و دانلود آن را بر آورده سازد . همکاران ما در پشتیبانی سایت مشتاقانه منتظر دریافت نقطه نظرات , پیشنهادات و انتقادات شما در مورد این فایل میباشند.

سرفصلهای موجود در گزارش تخصصی آموزگاران دوم دبستان به قرار زیر است :

عنوان مطلب پیرامون قضیه   تقویت ذوق نوشتن در دانش آموزان با ارائه موضوع های پیشنهادی

سرآغاز سخن پیرامون قضیه   تقویت ذوق نوشتن در دانش آموزان با ارائه موضوع های پیشنهادی

دیباچه پیرامون قضیه  تقویت ذوق نوشتن در دانش آموزان با ارائه موضوع های پیشنهادی

درک مشکل پیرامون قضیه   تقویت ذوق نوشتن در دانش آموزان با ارائه موضوع های پیشنهادی

بیان شرایط حاضر پیرامون قضیه   تقویت ذوق نوشتن در دانش آموزان با ارائه موضوع های پیشنهادی

تنظیم و جمع نمودن منابع پیرامون قضیه   تقویت ذوق نوشتن در دانش آموزان با ارائه موضوع های پیشنهادی

مطالعه و بررسی اطلاعات پیرامون قضیه  تقویت ذوق نوشتن در دانش آموزان با ارائه موضوع های پیشنهادی

بحث پیرامون حل مشکل دررابطه با   تقویت ذوق نوشتن در دانش آموزان با ارائه موضوع های پیشنهادی

وضعیت ثانویه پس از حل مشکلات   تقویت ذوق نوشتن در دانش آموزان با ارائه موضوع های پیشنهادی

بررسی بیشتر در رابطه با  تقویت ذوق نوشتن در دانش آموزان با ارائه موضوع های پیشنهادی

ارائه مستندات پیرامون  تقویت ذوق نوشتن در دانش آموزان با ارائه موضوع های پیشنهادی

پیش بینی نتایج در مورد  تقویت ذوق نوشتن در دانش آموزان با ارائه موضوع های پیشنهادی

راهکارها پیرامون قضیه  تقویت ذوق نوشتن در دانش آموزان با ارائه موضوع های پیشنهادی

رفرنس و منبع مورد استفاده  تقویت ذوق نوشتن در دانش آموزان با ارائه موضوع های پیشنهادی

انواع انشا:

توصیفی، تخیلی، تصویری(لوحه-کارت)، خلاصه نویسی، مقاله نویسی، گزارش، خاطره نویسی،تحقیق، داستان نویسی(کامل کردن  داستان تا نیمه گفته شده- کامل تعریف کردن داستان ونوشتن داستان به صورت اول شخص توسط دانش آموز : یعنی دانش آموز خودرا به جای شخصیت اصلی قرار دهد،گفتن موضوع وهدف کلی وساختن داستان)

مراحل نوشتن انشا:

1- مرحله قبل از نوشتن:(انتخاب موضوع،توضیح موضوع،ایجاد انگیزه درکلاس،بارش فکری،رفع ترس وابهام دانش آموزان وشاد کردن فضای کلاس

2-حین نوشتن:داشتن چک نویس،گاهی چند نفرحین نوشتن نوشته خود را بخوانند، گاهی آموزگار هم انشا بنویسد،عدم برخورد با عامیانه نویسی

4-   بعد از نوشتن: خواندن انشا،نقدوبررسی ،انتخاب انشاهای برتر، جابه جا نمودن دفاتر انشا وخوانده شدن توسط دیگران(فواید این کار:بهبود خط-آشنایی با نظرات دیگرانريا،خودارزیابی)گاهی اهدا جایزه وخواندن سر صف.

تجديدنظر در روش هاي انجام گرفته

   پس از بحث و بررسي , نقد روش هاي انجام شده بدين نتيجه رسيديم كه دانش آموزان موضوعات داستاني , داستان هايي را مي توانند بهتر بنويسند كه خود قهرمان شوند مانند اين نمونه (( اگر من پادشاه تمام جهان بودم … . )) با اين شيوه مي توان از منظر روان شناسي و روانكاوي نيز نگريست و به علايق و زمينه هاي رواني آنها پي برد , در جهت تنوع بخشي ساعت انشا مقرر شد از كارت تصويري نيز استفاده گردد, تصوير خواني و از تصاوير عنواني براي نوشته ها استفاده گردد به كيفيت ها بيشتر از كميت ها مورد توجه قرار گيرد و در خصوص موضوع فهرستي از واژه ها قبلاً تهيه كرده و در اختيار آنان قرار داد كه بر گنجينه ي لغات آنها افزود. با اين روش ها با پيگيري و تدوين برنامه هاي جديد , مهارت هاي گوش دادن و نوشتن تقويت خواهد شد.

 شما عزیزان می توانید گزارش تخصصی آموزگاران دوم دبستان را به همراه اشانتیون ویژه پنج نمونه راهکار و پیشنهاد کوتاه ارزشیابی از این بخش دانلود نمایید.

 



برچسب‌ها :

درباره نویسنده

پشتیبان پژوهشسرای فرهنگیان: مدیران فردا 3938 نوشته در پژوهش سرای فرهنگیان دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.