no-img
پژوهش سرای فرهنگیان

گزارش تخصصی آموزگاران پایه دوم ابتدایی به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار


پژوهش سرای فرهنگیان

برنامه سالانه و تقویم اجرایی تدبیر و تعالی مقطع ابتدایی و متوسطه طرح جابر اختصاصی سفارش اقدام پژوهی

ادامه مطلب

گزارش تخصصی آموزگاران پایه دوم ابتدایی به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی
zip
مارس 12, 2022
۱۸,۰۰۰ تومان

گزارش تخصصی آموزگاران پایه دوم ابتدایی به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی


گزارش تخصصی آموزگاران پایه دوم ابتدایی به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی تحت عنوان  چگونگی افزایش اعتماد به نفس دانش آموز کم رو و خجالتی

گزارش تخصصی آموزگاران پایه دوم ابتدایی به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی تحت عنوان  چگونگی افزایش اعتماد به نفس دانش آموز کم رو و خجالتی  در دانش آموزان پايه دوم با فرمت ورد و قابل ویرایش و در 29 صفحه

پژوهش سرای فرهنگیان – مدیران فردا تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت گزارش تخصصی خود را  به بهترین شکل ممکن ارائه داده است..در این مورد تیم تخصصی ما به همراه گزارش تخصصی آموزگاران پایه دوم ابتدایی پنج نمونه پیشنهاد و راهکار ارزشیابی را برای شما عزیزان به صورت رایگان قرار داده است.تیم تخصصی ما اصالت گزارش تخصصی آموزگاران پایه دوم ابتدایی سعی شده است با رعات آخرین دستورالعمل های تدوین فایلی کاربردی برای اهداف پژوهشی فرهنگیان گرامی ارائه نماید . امید واریم دانلود این فایل بتواند نیازها و اهدافتان از خرید و دانلود آن را بر آورده سازد . همکاران ما در پشتیبانی سایت مشتاقانه منتظر دریافت نقطه نظرات , پیشنهادات و انتقادات شما در مورد این فایل میباشند.

سرفصلهای موجود در گزارش تخصصی آموزگاران پایه دوم ابتدایی به قرار زیر است :

عنوان مطلب پیرامون قضیه    افزایش اعتماد به نفس دانش آموز کم رو و خجالتی

سرآغاز سخن پیرامون قضیه    افزایش اعتماد به نفس دانش آموز کم رو و خجالتی

دیباچه پیرامون قضیه   افزایش اعتماد به نفس دانش آموز کم رو و خجالتی

درک مشکل پیرامون قضیه    افزایش اعتماد به نفس دانش آموز کم رو و خجالتی

بیان شرایط حاضر پیرامون قضیه    افزایش اعتماد به نفس دانش آموز کم رو و خجالتی

تنظیم و جمع نمودن منابع پیرامون قضیه    افزایش اعتماد به نفس دانش آموز کم رو و خجالتی

مطالعه و بررسی اطلاعات پیرامون قضیه   افزایش اعتماد به نفس دانش آموز کم رو و خجالتی

بحث پیرامون حل مشکل دررابطه با    افزایش اعتماد به نفس دانش آموز کم رو و خجالتی

وضعیت ثانویه پس از حل مشکلات    افزایش اعتماد به نفس دانش آموز کم رو و خجالتی

بررسی بیشتر در رابطه با   افزایش اعتماد به نفس دانش آموز کم رو و خجالتی

ارائه مستندات پیرامون   افزایش اعتماد به نفس دانش آموز کم رو و خجالتی

پیش بینی نتایج در مورد   افزایش اعتماد به نفس دانش آموز کم رو و خجالتی

راهکارها پیرامون قضیه   افزایش اعتماد به نفس دانش آموز کم رو و خجالتی

رفرنس و منبع مورد استفاده   افزایش اعتماد به نفس دانش آموز کم رو و خجالتی

ارائه راه حل:

در تجزیه وتحلیل اطلاعات بدست آمده برایحل مشکل یگانه راه حل های جدید وجالبی بدست آمده که به ترتیب اولویت عبارتند از:

* حمایت عاطفی و واگذاری مسئولیتهای مناسب باتوجه به میزان توان جسمی و ذهنی یگانه جهت تقویت اعتماد به نفس آن

* قرار ندادن یگانه در موقعیت هایی که شکست را به دنبال دارد و بالعکس تشویق و زمینه سازی جهت حضور یگانه در فعالیت های جمعی و گروهی

* ایجاد آمادگی لازم برای جرأت ورزی در بیان عقاید ونظریات خود ونیز پذیرش نظریات مخالف از طرف مقابل

* مراجعه به پزشک و بررسی وضعیت جسمی یگانه(در صورت وجود مشکل) و رفع مشکل و اندیشیدن راه جدید

اجرای راه حل:

در اجرای راه حل بر طبق اولویت بندی راه حل اول یعنی:

((حمایت عاطفی و واگذاری مسئولیت های مناسب با توجه به میزان توان جسمی و ذهنی یگانه جهت تقویت اعتماد به نفس آن.))

را برگزیدیم و جهت اجرای به منوال زیر اقدام کردیم.

در اولین اقدام از اولیاء یگانه دعوت کردیم که به مدرسه آیند ولی تنهامادر یگانه به مدرسه آمد بعد ازاحوالپرسی های روزمره خواسته های خود را به ترتیب اولویت های زیربا اودر میان گذاشتم واز او خواستم که آنها را با خانواده در میان بگذارند وحتمأ به آن عمل کنند.

*مسولیت کارهای یگانه را به خود او واگذار کنند.

*در کارهای خانه از یگانه کمک بخواهند وبه او مسئولیت واگذار کنند.

*فرزند خود را با نام های آقای مهندس ، آقای دکترو… صدا بزنند.

*در جمع هایی که یگانه حضور دارد ازاو تعریف وتمجید کنید.

و نیزتصمیم گرفتم خودم در مدرسه کارهای زیر را برای بهبود یگانه آنجام دهم

*یگانه را به عنوان نماینده ی کلاس معرفی کنم.

*در زنگ ورزش یگانه را در بازی ها شرکت دهم و خودم عضو تیم او باشم.

*در زنگ های تفریح از او چشم بر ندارم وسعی کنم با او خلوت کنم وبا او هم صحبت شوم.

*بیشتر او را پای تخته بیاورم و از او سولات شفاهی بپرسم.

  شما عزیزان می توانید گزارش تخصصی آموزگاران پایه دوم ابتدایی را به همراه اشانتیون ویژه پنج نمونه راهکار و پیشنهاد کوتاه ارزشیابی از این بخش دانلود نمایید.

 



برچسب‌ها :

درباره نویسنده

پشتیبان پژوهشسرای فرهنگیان: مدیران فردا 3937 نوشته در پژوهش سرای فرهنگیان دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.