no-img
پژوهش سرای فرهنگیان

گزارش تخصصی ابتدایی - رفع بی نظمی و سرپیچی از قوانین مدرسه - 20 صفحه - پژوهش سرای فرهنگیان


پژوهش سرای فرهنگیان

برنامه سالانه و تقویم اجرایی تدبیر و تعالی مقطع ابتدایی و متوسطه طرح جابر اختصاصی سفارش اقدام پژوهی

ادامه مطلب

گزارش تخصصی ابتدایی – رفع بی نظمی و سرپیچی از قوانین مدرسه – 20 صفحه
zip
آوریل 9, 2022
۱۸,۰۰۰ تومان

گزارش تخصصی ابتدایی – رفع بی نظمی و سرپیچی از قوانین مدرسه – 20 صفحه


گزارش تخصصی رفع بی نظمی ابتدایی

گزارش تخصصی آموزگار ابتدایی به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی تحت عنوان چگونگی بر طرف نمودن مشکل بی نظمی و سرپیچی از فرمانهای گروه و قوانین مدرسه در دانش آموز کلاس اول با فرمت ورد و قابل ویرایش و در 20  صفحه

بانک گزارش تخصصی معلمان تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت گزارش تخصصی خود را  به بهترین شکل ممکن ارائه داده است..در این مورد تیم تخصصی ما به همراه گزارش تخصصی آموزگار ابتدایی پنج نمونه پیشنهاد و راهکار ارزشیابی را برای شما عزیزان به صورت رایگان قرار داده است.تیم تخصصی ما اصالت گزارش تخصصی آموزگار ابتدایی سعی شده است با رعات آخرین دستورالعمل های تدوین فایلی کاربردی برای اهداف پژوهشی فرهنگیان گرامی ارائه نماید . امید واریم دانلود این فایل بتواند نیازها و اهدافتان از خرید و دانلود آن را بر آورده سازد . همکاران ما در پشتیبانی سایت مشتاقانه منتظر دریافت نقطه نظرات , پیشنهادات و انتقادات شما در مورد این فایل میباشند.

سرفصلهای موجود در گزارش تخصصی آموزگار ابتدایی به قرار زیر است :

عنوان مطلب پیرامون قضیه  بر طرف نمودن مشکل بی نظمی و سرپیچی از فرمانهای گروه و قوانین مدرسه

سرآغاز سخن پیرامون قضیه  بر طرف نمودن مشکل بی نظمی و سرپیچی از فرمانهای گروه و قوانین مدرسه

دیباچه پیرامون قضیه بر طرف نمودن مشکل بی نظمی و سرپیچی از فرمانهای گروه و قوانین مدرسه

درک مشکل پیرامون قضیه  بر طرف نمودن مشکل بی نظمی و سرپیچی از فرمانهای گروه و قوانین مدرسه

بیان شرایط حاضر پیرامون قضیه  بر طرف نمودن مشکل بی نظمی و سرپیچی از فرمانهای گروه و قوانین مدرسه

تنظیم و جمع نمودن منابع پیرامون قضیه  بر طرف نمودن مشکل بی نظمی و سرپیچی از فرمانهای گروه و قوانین مدرسه

مطالعه و بررسی اطلاعات پیرامون قضیه بر طرف نمودن مشکل بی نظمی و سرپیچی از فرمانهای گروه و قوانین مدرسه

بحث پیرامون حل مشکل دررابطه با  بر طرف نمودن مشکل بی نظمی و سرپیچی از فرمانهای گروه و قوانین مدرسه

وضعیت ثانویه پس از حل مشکلات  بر طرف نمودن مشکل بی نظمی و سرپیچی از فرمانهای گروه و قوانین مدرسه

بررسی بیشتر در رابطه با بر طرف نمودن مشکل بی نظمی و سرپیچی از فرمانهای گروه و قوانین مدرسه

ارائه مستندات پیرامون بر طرف نمودن مشکل بی نظمی و سرپیچی از فرمانهای گروه و قوانین مدرسه

پیش بینی نتایج در مورد بر طرف نمودن مشکل بی نظمی و سرپیچی از فرمانهای گروه و قوانین مدرسه

راهکارها پیرامون قضیه بر طرف نمودن مشکل بی نظمی و سرپیچی از فرمانهای گروه و قوانین مدرسه

رفرنس و منبع مورد استفاده بر طرف نمودن مشکل بی نظمی و سرپیچی از فرمانهای گروه و قوانین مدرسه

  تکنیک هایی لازم برای کنترل مشکلات انضباطی در محیط خانواده ومدرسه

1- صمیمت، صمیمیت در خانواده امری لازم و ضروری است زیرا هم مهمی در کاهش خشونت در خانواده دارد بسیاری از رفتارهای خشونت آمیز به این دلیل است که صمیمیت بین طرفین وجود ندارد. صمیمیت هنگامی افزایش می یابد که افراد خانواده درامور زندگی با یکدیگر مشارکت داشته باشند. همچنین اعتماد و اطمینان در مشارکت بین افراد خانواده باعث صمیمیت می شود.

 2- تامل و سکوت، یکی از بهترین راههای کنترل خشونت در خانواده کنترل رفتار خویشتن در مواقعی است که یکی از اعضای خانواده به تحریک دیگری بپردازد. بهترین شگرد در این هنگام آن است که دیگران سکوت اختیار کنند تا آن فرد هم آرامش پیدا کند سپس در یک فرصت مناسب با هم به بحث و بررسی بپردازند.

 3- تخلیه یعنی اینکه به طور مستقیم جواب خشونت را ندهیم. تحقیقات جدید نشان میدهد که مشکلات انضباطی حلاکی و حتی فیزیکی علاوه بر اینکه خشم را کاهش نمی دهد بلکه باعث افزایش آن نیز می شود.

4- مدل مشکلات انضباطی غیر پرخاشگرانه (قدم زدن و…) تحقیقات نشان داده که افرادی عادی که مشکلات انضباطی خود بدون رفتار پرخاشگرانه بروز دادند بعد از این کار سطح کمتری از مشکلات انضباطی را داشته اند ولی به طور کل این روش هم زیاد موثر نیست.

 5- تنبیه، درطول تاریخ یکی از وسایل اجتماعی برای کم کردن میزان خشونت تنیه بوده است کهتوسط آن جلوی تجاوز خشونت و دیگر رفتارهای پرخاشگرانه را می گرفتند ولی در حال حاضر علما معتقدند که تنبیه به طور موقت جلوی خشونت حاضر را می گیرد و برعکس در طولانی مدت به طور مستقیم باعث تقویت آن می شود درحال حاضر تنبیه بدنی از طرف سازمان بهداشت جهانی ممنوع شده است.

 6- صحبت کردن در مورد مشکل، بهترین روش برای کاهش مشکلات انضباطی صحبت کردن در مورد آن است این تکنیک به طور عملی به دو صورت عملی است ولی اینکه در لحظه ای که مشکلات انضباطی به حد اعلای خود می رسد یکی از طرفین سکوت اختیار کند و سعی کند قائله را ختم کند ولی بعد از اینکه طرفین آرام شدند و مدتی نیز گذشت با خونسردی مطالب را با یکدیگر در میان می گذارند و آن را حل و فصل می کنند.

    درمان مشکلات انضباطی:

   برای درمان مشکلات انضباطی گام اول شناخت و ریشه یابی علت یا علل مشکلات انضباطی است با شناخت این عوامل می توان همکاری های لازم را برای کاستن از میزان و شدت مشکلات انضباطی ارائه نمود مانند سرگرم نمودن فرد مهر و محبت و دلجویی آموزش تنهایی فکرکردن صبرو متانت نشان دادن در مواقع مشکلات انضباطی تشویق جهت استحمام وروش گرفتن اجرای عدالت در منزل برآورده کردن نیازهای کودکان و نوجوانان مساعد ساختن جو آزادی های کنترل شده جلوگیری از توهین و ناسزا گفتن به آنها ویا مقابله به مثل نکردن با آنها جلوگیری از تهدید و ترساندن الگوهای خوب را به آنها نشان دادن رهنمودهایی در مورد سازش و جوشش با دیگران تشویق به بازیهای گروهی و رعایت بتراکت و قوانین در زندگی با دیگران عادت دادن به آنا به گذشت یاد دادن انتقاد صحیح به آنها جهت تخلیه و سبک شدن و آرامش یافتن و درپایان چنانچه رعایت عوامل فوق تاثیری نداشت می توان از عوامل دیگری مانند توبیخ اخطار تحکم علامت مقابله به مثل تنبیه و قهرو… استفاده نمود. ( ویکی پدیا ، 2007 )

قوانين يادگيری:

قانون اثر ونتيجه :

وقتی يك پاسخ یا واكنش برای يك وضع (انگيزه يا محرك)، با احساس خوشی و رضايت خاطر همراه باشد بايد دنبال آن خوشی حاصل شود شخص به تكرار آن رفتار مايل خواهد شد. ولی اگر با احساس رنج وناخوشايندی همراه بوده يا به دنبالش ناراحتی پيدا شود آن رفتار ديگر تكرار نشده به تدريج فراموش خواهد شد.

تشویق و تنبیه  :مشاهدات وآزمايش های زياد ثورندايك و ديگران نشان دادند كه پاداش ،فرد را به تكرار پاسخي كه موجب پاداش گرفتن او شده است تحريك مي كند وهمواره با عث تقويت ارتباط بين انگيزه وپاسخ مي شود . در حالي كه نتايج كيفر رانمی توان هميشه تضمين كرد وچه بسا از اشتباه ولغزش جلوگيری نمي كند.

شما عزیزان می توانید گزارش تخصصی آموزگار ابتدایی را به همراه اشانتیون ویژه پنج نمونه راهکار و پیشنهاد کوتاه ارزشیابی از این بخش دانلود نمایید.



درباره نویسنده

پشتیبان پژوهشسرای فرهنگیان: مدیران فردا 3935 نوشته در پژوهش سرای فرهنگیان دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.