no-img
پژوهش سرای فرهنگیان

گزارش تخصصی آموزگار سوم دبستان به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی


پژوهش سرای فرهنگیان

برنامه سالانه و تقویم اجرایی تدبیر و تعالی مقطع ابتدایی و متوسطه طرح جابر اختصاصی سفارش اقدام پژوهی

ادامه مطلب

گزارش تخصصی آموزگار سوم دبستان : کمک به دانش آموزانم در آزمون مداد کاغذی
zip
فوریه 18, 2022
۱۸,۰۰۰ تومان

گزارش تخصصی آموزگار سوم دبستان : کمک به دانش آموزانم در آزمون مداد کاغذی


گزارش تخصصی آموزگار سوم دبستان

گزارش تخصصی آموزگار سوم دبستان به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی تحت عنوان  چگونگی کمک به دانش آموزان ضعیف درآزمون مداد کاغذی  در دانش آموزان پايه سوم با فرمت ورد و قابل ویرایش و در 26  صفحه

سرفصلهای موجود در گزارش تخصصی آموزگار سوم دبستان به قرار زیر است :

عنوان مطلب پیرامون قضیه  کمک به دانش آموزان ضعیف درآزمون مداد کاغذی

سرآغاز سخن پیرامون قضیه  کمک به دانش آموزان ضعیف درآزمون مداد کاغذی

دیباچه پیرامون قضیه کمک به دانش آموزان ضعیف درآزمون مداد کاغذی

درک مشکل پیرامون قضیه  کمک به دانش آموزان ضعیف درآزمون مداد کاغذی

بیان شرایط حاضر پیرامون قضیه  کمک به دانش آموزان ضعیف درآزمون مداد کاغذی

تنظیم و جمع نمودن منابع پیرامون قضیه  کمک به دانش آموزان ضعیف درآزمون مداد کاغذی

مطالعه و بررسی اطلاعات پیرامون قضیه کمک به دانش آموزان ضعیف درآزمون مداد کاغذی

بحث پیرامون حل مشکل دررابطه با  کمک به دانش آموزان ضعیف درآزمون مداد کاغذی

وضعیت ثانویه پس از حل مشکلات  کمک به دانش آموزان ضعیف درآزمون مداد کاغذی

بررسی بیشتر در رابطه با کمک به دانش آموزان ضعیف درآزمون مداد کاغذی

ارائه مستندات پیرامون کمک به دانش آموزان ضعیف درآزمون مداد کاغذی

پیش بینی نتایج در مورد کمک به دانش آموزان ضعیف درآزمون مداد کاغذی

راهکارها پیرامون قضیه کمک به دانش آموزان ضعیف درآزمون مداد کاغذی

رفرنس و منبع مورد استفاده کمک به دانش آموزان ضعیف درآزمون مداد کاغذی

تجزیه وتحلیل داده ها

خانه و مدرسه در انجام وظایف تربیتی مکمل یکدیگرند خانه مدرسه ی اول فرزند و مدرسه ، خانه دوم اوست و اگر این دو نهاد روش ها و برنامه های هماهنگ نداشته باشند ، در روند رشد کودک اختلال به وجود می آید . دو نهاد خانه و مدرسه نقش اساسی در تکوین شخصیت کودکان و کودکان دارند .

بین روش ها و منش های خانه و مدرسه باید همسویی و تشابه وجود داشته باشد و یکی از این دو کانون ، کار دیگری را خنثی نکند ، بلکه به عنوان دو جریان همدل و مکمل عمل کنند . مدرسه باید پیشاهنگ ارتباط با خانه باشد و با روشهای گوناگون اسباب مشارکت فکری اولیا را در امر تعلیم و تربیت فرزندانشان فراهم کند .

روش های برقراری ارتباط میان خانه و مدرسه والدین وظیفه دارند به طور مرتب با مدرسه ارتباط داشته باشند و با کسب اطلاعات کافی از وضع درس و اخلاقی دانش آموزان تصمیم معقولی برای مشارکت در تربیت اتخاذ کنند .

در برقراری باید به چند نکته ی اساسی توجه کرد :

1- والدین زمانی قادر خواهند بود نقش تربیتی خود را به نحو مطلوب ایفا کنند و با مدرسه ارتباطی صحیح برقرار نمایند که از وضع درس و رفتاری فرزندشان اطلاع کافی داشته باشند .

2- والدین در موقع حضور در مدرسه ، همیشه باید حفظ آرامش را به عنوان یک اصل به خاطر داشته باشند . گاهی ممکن است پدر و مادر با مشاهده ی ضعف درسی در دانش آموز و یا گریه های او که مخصوصاً در دوره ی ابتدایی بیش تر اتفاق می افتد ، احساساتی شوند و به صورت خشن و برافروخته با اولیای مدرسه برخورد کنند . قطعاً چنین حالتی مخل برقراری ارتباط موثر با مسئولان مدرسه خواهد بود . آن چه انسان از آرامش به دست می آورد ، از خشونت عاید او نمی شود .

3- ارتباط اولیا با مسئولان مدرسه باید مستمر باشد . معنای استمرار این نیست که هر روز سری به مدرسه بزنند ، بلکه لازم است به طور مرتب در منزل به وضع درسی و رفتاری فرزند خود رسیدگی کنند و بر طبق اطلاعات به دست آمده ، با مدرسه ارتباط برقرار نمایند .

حد و تعداد دفعات حضور در مدرسه را نحوه و میزان رسیدگی به وضع دانش آموزان معلوم می کند . گاهی معلمین جلساتی را در زمان های مختلف تشکیل می دهند و از والدین دعوت به عمل می آورد . حضور مرتب در این جلسات ضروری است و به هماهنگی اولیا و مربیان کمک می کند .

شما عزیزان می توانید گزارش تخصصی آموزگار سوم دبستان را به همراه اشانتیون ویژه پنج نمونه راهکار و پیشنهاد کوتاه ارزشیابی از این بخش دانلود نمایید.



برچسب‌ها :

درباره نویسنده

پشتیبان پژوهشسرای فرهنگیان: مدیران فردا 3938 نوشته در پژوهش سرای فرهنگیان دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید