no-img
پژوهش سرای فرهنگیان

گزارش تخصصی هنرآموزان حسابداری : ایجاد علاقه به مشارکت در کارگروهی بین هنرآموزان - پژوهش سرای فرهنگیان


پژوهش سرای فرهنگیان

برنامه سالانه و تقویم اجرایی تدبیر و تعالی مقطع ابتدایی و متوسطه طرح جابر اختصاصی سفارش اقدام پژوهی

ادامه مطلب

گزارش تخصصی هنرآموزان حسابداری : ایجاد علاقه به مشارکت در کارگروهی بین هنرآموزان
zip
آوریل 7, 2022
۱۸,۰۰۰ تومان

گزارش تخصصی هنرآموزان حسابداری : ایجاد علاقه به مشارکت در کارگروهی بین هنرآموزان


گزارش تخصصی هنرآموزان حسابداری

گزارش تخصصی هنرآموزان حسابداری به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی تحت عنوان چگونگی علاقه مند نمودن هنرجویان رشته حسابداری به مشارکت و کار گروهی  با فرمت ورد و قابل ویرایش و در 33 صفحه

در این مورد تیم تخصصی ما به همراه گزارش تخصصی هنرآموزان حسابداری پنج نمونه پیشنهاد و راهکار ارزشیابی را برای شما عزیزان به صورت رایگان قرار داده است.تیم تخصصی ما اصالت گزارش تخصصی هنرآموزان حسابداری سعی شده است با رعات آخرین دستورالعمل های تدوین فایلی کاربردی برای اهداف پژوهشی فرهنگیان گرامی ارائه نماید . امید واریم دانلود این فایل بتواند نیازها و اهدافتان از خرید و دانلود آن را بر آورده سازد . همکاران ما در پشتیبانی سایت مشتاقانه منتظر دریافت نقطه نظرات , پیشنهادات و انتقادات شما در مورد این فایل میباشند.

سرفصلهای موجود در گزارش تخصصی هنرآموزان حسابداری به قرار زیر است :

عنوان مطلب پیرامون قضیه  علاقه مند نمودن هنرجویان رشته حسابداری به مشارکت و کار گروهی

سرآغاز سخن پیرامون قضیه  علاقه مند نمودن هنرجویان رشته حسابداری به مشارکت و کار گروهی

دیباچه پیرامون قضیه علاقه مند نمودن هنرجویان رشته حسابداری به مشارکت و کار گروهی

درک مشکل پیرامون قضیه  علاقه مند نمودن هنرجویان رشته حسابداری به مشارکت و کار گروهی

بیان شرایط حاضر پیرامون قضیه  علاقه مند نمودن هنرجویان رشته حسابداری به مشارکت و کار گروهی

تنظیم و جمع نمودن منابع پیرامون قضیه  علاقه مند نمودن هنرجویان رشته حسابداری به مشارکت و کار گروهی

مطالعه و بررسی اطلاعات پیرامون قضیه علاقه مند نمودن هنرجویان رشته حسابداری به مشارکت و کار گروهی

بحث پیرامون حل مشکل دررابطه با  علاقه مند نمودن هنرجویان رشته حسابداری به مشارکت و کار گروهی

وضعیت ثانویه پس از حل مشکلات  علاقه مند نمودن هنرجویان رشته حسابداری به مشارکت و کار گروهی

بررسی بیشتر در رابطه با علاقه مند نمودن هنرجویان رشته حسابداری به مشارکت و کار گروهی

ارائه مستندات پیرامون علاقه مند نمودن هنرجویان رشته حسابداری به مشارکت و کار گروهی

پیش بینی نتایج در مورد علاقه مند نمودن هنرجویان رشته حسابداری به مشارکت و کار گروهی

راهکارها پیرامون قضیه علاقه مند نمودن هنرجویان رشته حسابداری به مشارکت و کار گروهی

رفرنس و منبع مورد استفاده علاقه مند نمودن هنرجویان رشته حسابداری به مشارکت و کار گروهی

اجرای راه حل جدید :

بنابر این جهت تنوع تدریس تصمیم گرفتم از رایانه و فناوری اطلاعات استفاده نمایم.

روش اجرا :

قبل از ارزشیابی باید درس را تدریس نمود. هرچند موضوع روش  ارزشیابی ونحوه علاقه نمودن هنرجویان به درس  می باشد ولی ابتدا اشاره ای کوتاه به روش  تدریس اینجانب در کلاس درس نموده وبعدا به روش ارزشیابی می پردازم. در طول این سال ها به این نتیجه رسیده ام که  تدریس زمانی می تواند بیشترین راندمان را داشته باشد که :

– هنرآموز به موضوع مورد تدریس علاقه واقعی  داشته باشد وبرای آن ارزش قائل شود.

– برای هنرجویان ارزش قائل شود که این درس در هر رشته ای که  باشدمورد استفاده قرار گیرد.

– آشنایی با انواع روش های نوین تدریس در امر یادگیری واستفاده از وسایل  کمک آموزشی نظیر نرم افزار های آشنایی وتدوین آن ،فیلم آموزشی و…

روش تدریس :

معمولا  جلسه اول ورود به هر کلاس را با نام جلسه معارفه و آشنایی آنان با روش تدریس وانتظارات هنرآموز از آنان  وآگاه  نمودن آنان به اهمیت یادگیری درس می پرداختم .

در جلسه دوم که  تدریس شروع می شود برای اینکه به عمق مطالب درسی پی ببرند در جلسه اول مطالبی راجع به نحوه  مطالعه این درس در اختیار هنرجویان قرار می دهم اینکه محیطی را برای مطالعه انتخاب نمایند فضای آرام  وساکت ، از لحاظ نور دهی مکان مطالعه ،اختصاص چه زمانی برای مطالعه هر درس ،پیش مطالعه دروس قبل  از تدریس هنرآموز با وجود توضیحاتی که در جلسه معارفه حاصل تجربیات بنده در مورد شیوه مطالعه بوده در اختیار هنرجویان قرارداده تا آنان را به مطالعه وکتابخوانی نه تنها به درس  بلکه به سایر دروس ومطالعات غیر درسی علاقه نشان دهند.

قبل از تدریس در جلسه اول از هنرجویان می خواهم به مدت 15 الی 20   دقیقه سر کلاس به مطالعه درس بپردازند تا بنده رئوس مطالب واهداف رفتاری را یا  روی تابلو برای آنها می نویسم یا پاورپوینت  درس  را که خودم برای اکثر دروس به آماده  نموده ام در سایت راه اندازی نمایم.

در حین پيش  مطالعه در کلاس به نحوه مطالعه هنرجویان  توجه می کنم که یکی از مشکلات آنان مطالعه با صداي بلند بود . براي هنرجویان توضيح دادم که هنگام  مطالعه سعی نمایید با تمرکز حواس بیشتر وبا چشم مطالعه نمایید یا اگر فرصت شد قبل از تدریس مبحث  اصلی حداقل 5 دقیقه در مورد اهمیت موضوع تدریس بحث نمایم یا گوشه ای از فیلم آموزشی راجع به تدریس  رابرای آنان نمایش دهم وآنقدر موضوع را مهم وجذاب جلوه می دهم که هنر جو دوست داشته باشد  موضوع رابداند.

به عنوان مثال :

– تدریس به کمک وسایل کمک آموزشی و بوسیله پاور پوینت

درحين تدريس به هنرجویان فرصت مطرح نمودن سوالاتي كه به ذهنشان مي رسد را مي دهم واز ساير هنرجویان مي خواهم كه پاسخ دهند ودر نهايت پاسخ هاي هنرجویان را جمع بندي  واصلاح مي نمايم.

– سعی می کنم کلاس را زنده وفعال نگه دارم بدین منظور در ضمن تدریس سوال می کنم

هر هنر جو ی پاسخ صحیح را بدهد همان موقع نمره می گیرد. به منظور علاقه مند نمودن هنرجویان  موضوعات درس را در اختيار آنها قرار مي دهم

– روش دیگر جهت علاقه مند نمودن هنرجویان : استفاده از وسایل دست ساخت درس مثل نشریه،بروشور،روزنامه دیواری،چند رسانه ای

ارزشیابی

فعالیت های هنرجویان در کلاس شامل : تهیه مقاله – تدوین نرم افزار به صورت پاورپوینت از خلاصه دروس درس- فیلم های آموزشی که از تلویزیون در مورد موضوعات درس ضبط کرده اند با توجه به موضوع کتاب –  یک تکه از روزنامه – تهیه عکس از اینترنت – جمع آوری اخبار   وتهیه آلبوم عکس   – کنفرانس در کلاس و… در تعیین نمره ارزشیابی نقش دارد

شما عزیزان می توانید گزارش تخصصی هنرآموزان حسابداری را به همراه اشانتیون ویژه پنج نمونه راهکار و پیشنهاد کوتاه ارزشیابی از این بخش دانلود نمایید.



برچسب‌ها :

درباره نویسنده

پشتیبان پژوهشسرای فرهنگیان: مدیران فردا 3935 نوشته در پژوهش سرای فرهنگیان دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید