no-img
پژوهش سرای فرهنگیان

گزارش تخصصی معاونان پرورشی به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی


پژوهش سرای فرهنگیان

برنامه سالانه و تقویم اجرایی تدبیر و تعالی مقطع ابتدایی و متوسطه طرح جابر اختصاصی سفارش اقدام پژوهی

ادامه مطلب

گزارش تخصصی معاونان پرورشی به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی
zip
ژانویه 30, 2022
۱۸,۰۰۰ تومان

گزارش تخصصی معاونان پرورشی به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی


گزارش تخصصی معاونان پرورشی به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی تحت عنوان  ایجاد قرائت خانه ویژه مطالعه ، طرحی نو در تعلیم و تربیت نسل جوان

گزارش تخصصی معاونان پرورشی به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی تحت عنوان  ایجاد قرائت خانه ویژه مطالعه ، طرحی نو در تعلیم و تربیت نسل جوان با فرمت ورد و قابل ویرایش و در 16 صفحه

پژوهش سرای فرهنگیان – مدیران فردا تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت گزارش تخصصی  خود را به بهترین شکل ممکن ارائه داده است..در این مورد تیم تخصصی ما به همراه گزارش تخصصی معاونان پرورشی پنج نمونه پیشنهاد و راهکار ارزشیابی را برای شما عزیزان به صورت رایگان قرار داده است.تیم تخصصی ما اصالت گزارش تخصصی معاونان پرورشی سعی شده است با رعات آخرین دستورالعمل های تدوین فایلی کاربردی برای اهداف پژوهشی فرهنگیان گرامی ارائه نماید . امید واریم دانلود این فایل بتواند نیازها و اهدافتان از خرید و دانلود آن را بر آورده سازد . همکاران ما در پشتیبانی سایت مشتاقانه منتظر دریافت نقطه نظرات , پیشنهادات و انتقادات شما در مورد این فایل میباشند.

سرفصلهای موجود در گزارش تخصصی معاونان پرورشی به قرار زیر است :

عنوان مطلب پیرامون قضیه  قرائت خانه ویژه مطالعه ، طرحی نو در تعلیم و تربیت نسل جوان

سرآغاز سخن پیرامون قضیه  قرائت خانه ویژه مطالعه ، طرحی نو در تعلیم و تربیت نسل جوان

دیباچه پیرامون قضیه قرائت خانه ویژه مطالعه ، طرحی نو در تعلیم و تربیت نسل جوان

درک مشکل پیرامون قضیه  قرائت خانه ویژه مطالعه ، طرحی نو در تعلیم و تربیت نسل جوان

بیان شرایط حاضر پیرامون قضیه  قرائت خانه ویژه مطالعه ، طرحی نو در تعلیم و تربیت نسل جوان

تنظیم و جمع نمودن منابع پیرامون قضیه  قرائت خانه ویژه مطالعه ، طرحی نو در تعلیم و تربیت نسل جوان

مطالعه و بررسی اطلاعات پیرامون قضیه قرائت خانه ویژه مطالعه ، طرحی نو در تعلیم و تربیت نسل جوان

بحث پیرامون حل مشکل دررابطه با  قرائت خانه ویژه مطالعه ، طرحی نو در تعلیم و تربیت نسل جوان

وضعیت ثانویه پس از حل مشکلات  قرائت خانه ویژه مطالعه ، طرحی نو در تعلیم و تربیت نسل جوان

بررسی بیشتر در رابطه با قرائت خانه ویژه مطالعه ، طرحی نو در تعلیم و تربیت نسل جوان

ارائه مستندات پیرامون قرائت خانه ویژه مطالعه ، طرحی نو در تعلیم و تربیت نسل جوان

پیش بینی نتایج در مورد قرائت خانه ویژه مطالعه ، طرحی نو در تعلیم و تربیت نسل جوان

راهکارها پیرامون قضیه قرائت خانه ویژه مطالعه ، طرحی نو در تعلیم و تربیت نسل جوان

رفرنس و منبع مورد استفاده قرائت خانه ویژه مطالعه ، طرحی نو در تعلیم و تربیت نسل جوان

چکیده

مدرسه از مهم ترین نهادهاى اجتماعى، تربیتى، آموزشى و اصلى ترین رکن تعلیم و تربیت است که به منظور تربیت صحیح دانش آموزان در ابعاد دینى، اخلاقى، علمى، آموزشى، اجتماعى و کشف استعدادها و هدایت رشد متوازن روحى و معنوى و جسمانى آنان بر اساس اهداف مصوب دوره هاى تحصیلى و برابر ضوابط و دستورالعمل هاى وزارت آموزش و پرورش تأسیس و اداره می شود. از آن جا که مستندسازی تجربیات مربیان و معاونین پرورشی، مشاوران تربیتی، معلمان و مدیران مدارس و استفاده از یافته ها و تجارب برتر در مدارس و در حوزه تعلیم و تربیت دانش آموزان از جمله اهداف آموزش و پرورش کشور محسوب می گردد، در این نوشتار به صورت مختصر یکی از طرح های آموزشی  تربیتی که در مدرسه ما و با عنوان قرائت خانه ایجاد گردیده، مورد بررسی قرار گرفته است. در ابتدا به تعاریف و تحلیل هایی در مورد مطالعه و روش های صحیح آن و سپس در مورد اجرای طرح و اهداف آموزشی و تربیتی آن پرداخته شده است. در پایان نیز نتیجه گیری و پیشنهادها ارائه می گردد.

مقدمه

دستگاه آموزش و پرورش در هر کشوری جزو دستگاه های توسعه آفرین و تسهیل کننده مسیر تحول می باشد. در واقع بنیادی ترین مجموعه در بین عناصر یک نظام را دستگاه تعلیم و تربیت آن تشکیل می دهد. در بین عناصر و مولفه های تاثیرگذار آموزشی و پرورشی در نظام های مختلف، مدارس، مدیران، معلمان و مربیان برجسته ترین و ذی نفوذترین عناصر می باشند و این خصیصه نیز به تعاملات و کارکردهای پیدا و پنهان دستگاه های تعلیم و تربیتی وابسته است. مدارس دارای قدرت های چهارگانه ای هستند که هر یک از این قدرت ها به تنهایی و یا ترکیبی از آن ها حالات و درجات متفاوتی از تربیت را رقم می زند. این قدرت ها عبارتند از: علمی، تخصصی، شخصیتی، حقوقی و اجتماعی. اگرمدیران و مربیان مدارس از این قدرت های چهارگانه بهره کافی داشته باشند و موقعیت های یادگیری و الگوپذیری را به گونه ی شایسته ای تدارک نمایند، این امید می رود که برای توجه و عنایت دانش آموزان، بستری مناسب فراهم آید. خواندن و مطالعه، بخصوص در مورد کتاب های درسی و کمک درسی برای حق « ، دانش آموزان، مهم و اساسی است. اهمیت مطالعه تا جایی است که سازمان ملل را جزو حقوق افراد به حساب آورده است. وجود سازمان های دولتی و » خواندن غیردولتی 1 برای ترویج مطالعه در جهان و تجهیز کتابخانه ها* اعم از آموزشگاهی و عمومی * و اهدای بسته های آموزشی جذاب و غنی از سوی دولت ها به دانش آموزان، بیانگر اهمیت قائل شدن برای این امر است .

شما عزیزان می توانید گزارش تخصصی معاونان پرورشی را به همراه اشانتیون ویژه پنج نمونه راهکار و پیشنهاد کوتاه ارزشیابی از این بخش دانلود نمایید.

 



درباره نویسنده

پشتیبان پژوهشسرای فرهنگیان: مدیران فردا 3937 نوشته در پژوهش سرای فرهنگیان دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید