no-img
پژوهش سرای فرهنگیان

گزارش تخصصی معاون آموزشی مدارس به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار


پژوهش سرای فرهنگیان

برنامه سالانه و تقویم اجرایی تدبیر و تعالی مقطع ابتدایی و متوسطه طرح جابر اختصاصی سفارش اقدام پژوهی

ادامه مطلب

گزارش تخصصی معاون آموزشی مدارس به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی
zip
ژانویه 31, 2022
۱۸,۰۰۰ تومان

گزارش تخصصی معاون آموزشی مدارس به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی


گزارش تخصصی معاون آموزشی مدارس به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی تحت عنوان  چگونگی نهادینه ساختن فرهنگ داشتن نظم و رعایت انضباط در آموزشگاهم

گزارش تخصصی معاون آموزشی مدارس به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی تحت عنوان  چگونگی نهادینه ساختن فرهنگ داشتن نظم و رعایت انضباط در آموزشگاهم با فرمت ورد و قابل ویرایش و در 28 صفحه

پژوهش سرای فرهنگیان – مدیران فردا تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت گزارش تخصصی  خود را به بهترین شکل ممکن ارائه داده است..در این مورد تیم تخصصی ما به همراه گزارش تخصصی معاون آموزشی مدارس پنج نمونه پیشنهاد و راهکار ارزشیابی را برای شما عزیزان به صورت رایگان قرار داده است.تیم تخصصی ما اصالت گزارش تخصصی معاون آموزشی مدارس سعی شده است با رعات آخرین دستورالعمل های تدوین فایلی کاربردی برای اهداف پژوهشی فرهنگیان گرامی ارائه نماید . امید واریم دانلود این فایل بتواند نیازها و اهدافتان از خرید و دانلود آن را بر آورده سازد . همکاران ما در پشتیبانی سایت مشتاقانه منتظر دریافت نقطه نظرات , پیشنهادات و انتقادات شما در مورد این فایل میباشند.

سرفصلهای موجود در گزارش تخصصی معاون آموزشی مدارس به قرار زیر است :

عنوان مطلب پیرامون قضیه نهادینه ساختن فرهنگ داشتن نظم و رعایت انضباط در آموزشگاهم

سرآغاز سخن پیرامون قضیه نهادینه ساختن فرهنگ داشتن نظم و رعایت انضباط در آموزشگاهم

دیباچه پیرامون قضیه نهادینه ساختن فرهنگ داشتن نظم و رعایت انضباط در آموزشگاهم

درک مشکل پیرامون قضیه نهادینه ساختن فرهنگ داشتن نظم و رعایت انضباط در آموزشگاهم

بیان شرایط حاضر پیرامون قضیه نهادینه ساختن فرهنگ داشتن نظم و رعایت انضباط در آموزشگاهم

تنظیم و جمع نمودن منابع پیرامون قضیه نهادینه ساختن فرهنگ داشتن نظم و رعایت انضباط در آموزشگاهم

مطالعه و بررسی اطلاعات پیرامون قضیه نهادینه ساختن فرهنگ داشتن نظم و رعایت انضباط در آموزشگاهم

بحث پیرامون حل مشکل دررابطه با نهادینه ساختن فرهنگ داشتن نظم و رعایت انضباط در آموزشگاهم

وضعیت ثانویه پس از حل مشکلات نهادینه ساختن فرهنگ داشتن نظم و رعایت انضباط در آموزشگاهم

بررسی بیشتر در رابطه با نهادینه ساختن فرهنگ داشتن نظم و رعایت انضباط در آموزشگاهم

ارائه مستندات پیرامون نهادینه ساختن فرهنگ داشتن نظم و رعایت انضباط در آموزشگاهم

پیش بینی نتایج در مورد نهادینه ساختن فرهنگ داشتن نظم و رعایت انضباط در آموزشگاهم

راهکارها پیرامون قضیه نهادینه ساختن فرهنگ داشتن نظم و رعایت انضباط در آموزشگاهم

رفرنس و منبع مورد استفاده نهادینه ساختن فرهنگ داشتن نظم و رعایت انضباط در آموزشگاهم

تجزیه و تحلیل و تفسیر داده ها:

مشکل بعضي از کلاسها چنان که قبلاٌ ذکر شد بی انضباطی و بدرفتاری دانش آموزان بود و من در صدد پیدا کردن معضل این کلاس برآمدم و برای رسیدن به راههای مطلوب از روش 6 پرسش برای تجزیه و تحلیل استفاده کردم.

به شرح ذیل:

1- چه عواملی باعث شده است که دانش آموزان اینقدر بی انگیزه و گستاخ و . . . شوند؟

2- چرا دانش آموزان این کلاسها تمایلی به بهبود وضعیت رفتاری کلاس ندارند؟

3- چگونه می توان این وضعیت نامطلوب را به سمت وضعی مطلوب سوق داد؟

4- چه کس یا کسانی می توانند مرا در رسیدن به هدفم (راهکاری برای بهبود اوضاع کلاسها) یاری دهند؟

5- از کجا شروع کنم تا بتوانم بچه ها را به بهبود اوضاع مایل کنم؟

6- از چه زمانی می توانم اقدامات لازم را در بهبود وضع بچه ها اجرا کنم؟

تفسیر:

با توجه به شواهد 1 برای پاسخ به 6 پرسش این نتایج بدست آمد:

عواملی که دانش آموزان اين کلاسها  را اینگونه بی انگیزه و گستاخ کرده عبارتند از: عدم آگاهی بچه ها از اینکه اینگونه رفتارهای آنها چقدر ممکن است در نگرش و دیدگاه دیگران نسبت به آنها و . . . گران تمام شود. علت دیگر این بود که اولیای مدرسه نقطه های مثبت رفتاری بچه ها را نمی دیدند و مدام انگشت روی نقاط ضعف آنها می گذاشتند و دائم به قول خود دانش آموزان سر هر مسئله ای به آنها گیر می دادند به حدی که بچه ها اعتقاد داشتند سال تحصیلی که تمام است و هر چه بوده گذشته و این مدت باقی مانده هم با بی خیالی می گذرد. به این نتیجه رسیدم که از جمله افرادی که می توانند مرا در امر رسیدن به راهکارهای مطلوب یای دهند، در هر مرحله ای خود بچه ها هستند و بعد از ایشان اولیای مدرسه، دبيران و مدیر و اولیای دانش آموزان و برای رسیدن به هدفم با افراد ذیصلاح مشورت کردم. مثلاٌ به پیشنهاد يكي از دبيران تصمیم گرفتيم از نمایش یک فیلم در امر تعلیم و تدریس یک درس استفاده کنيم و به صورت غیر مستقیم اخلاق پسندیده را به آنان آموزش بدهيم. ار آنجایی که بچه ها به فیلم علاقه مند هستند، این امر هم در ایجاد رابطه ای دوستانه و ساختن جوی مساعد مرا یاری کرد و هم تقریباٌ نتیجه ی دلخواهی نصیبم شد. دیگر اینکه با ایجاد یک اردوی دوستانه با دانش آموزان توانستيم از خوشان در حل مشکلشان استفاده کنيم. و تشخیص دادم زمان مساعد و مناسب برای اقدام های لازم دقیقاٌ بعد از شناخت معضل و مکان مناسب این کار در مرحله ی اول می تواند خانه و بعد مدرسه و مکان هاب تفریحی و اردوگاهها باشد.

شما عزیزان می توانید گزارش تخصصی معاون آموزشی مدارس را به همراه اشانتیون ویژه پنج نمونه راهکار و پیشنهاد کوتاه ارزشیابی از این بخش دانلود نمایید.



درباره نویسنده

پشتیبان پژوهشسرای فرهنگیان: مدیران فردا 3938 نوشته در پژوهش سرای فرهنگیان دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید