no-img
پژوهش سرای فرهنگیان

گزارش تخصصی معاون آموزشی مدارس به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی


پژوهش سرای فرهنگیان

برنامه سالانه و تقویم اجرایی تدبیر و تعالی مقطع ابتدایی و متوسطه طرح جابر اختصاصی سفارش اقدام پژوهی

ادامه مطلب

گزارش تخصصی معاون آموزشی مدارس به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی
zip
ژانویه 31, 2022
۱۸,۰۰۰ تومان

گزارش تخصصی معاون آموزشی مدارس به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی


گزارش تخصصی معاون آموزشی مدارس به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی تحت عنوان  چگونگی بر طرف کردن رفتارناپسند (فحش و استفاده از الفاظ نامتعارف ) در دانش آموزان

گزارش تخصصی معاون آموزشی مدارس به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی تحت عنوان  چگونگی بر طرف کردن رفتارناپسند (فحش و استفاده از الفاظ نامتعارف ) در دانش آموزان با فرمت ورد و قابل ویرایش و در 18 صفحه

پژوهش سرای فرهنگیان – مدیران فردا تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت گزارش تخصصی  خود را به بهترین شکل ممکن ارائه داده است..در این مورد تیم تخصصی ما به همراه گزارش تخصصی معاون آموزشی مدارس پنج نمونه پیشنهاد و راهکار ارزشیابی را برای شما عزیزان به صورت رایگان قرار داده است.تیم تخصصی ما اصالت گزارش تخصصی معاون آموزشی مدارس سعی شده است با رعات آخرین دستورالعمل های تدوین فایلی کاربردی برای اهداف پژوهشی فرهنگیان گرامی ارائه نماید . امید واریم دانلود این فایل بتواند نیازها و اهدافتان از خرید و دانلود آن را بر آورده سازد . همکاران ما در پشتیبانی سایت مشتاقانه منتظر دریافت نقطه نظرات , پیشنهادات و انتقادات شما در مورد این فایل میباشند.

سرفصلهای موجود در گزارش تخصصی معاون آموزشی مدارس به قرار زیر است :

عنوان مطلب پیرامون قضیه بر طرف کردن رفتارناپسند (فحش و استفاده از الفاظ نامتعارف )

سرآغاز سخن پیرامون قضیه بر طرف کردن رفتارناپسند (فحش و استفاده از الفاظ نامتعارف )

دیباچه پیرامون قضیه بر طرف کردن رفتارناپسند (فحش و استفاده از الفاظ نامتعارف )

درک مشکل پیرامون قضیه بر طرف کردن رفتارناپسند (فحش و استفاده از الفاظ نامتعارف )

بیان شرایط حاضر پیرامون قضیه بر طرف کردن رفتارناپسند (فحش و استفاده از الفاظ نامتعارف )

تنظیم و جمع نمودن منابع پیرامون قضیه بر طرف کردن رفتارناپسند (فحش و استفاده از الفاظ نامتعارف )

مطالعه و بررسی اطلاعات پیرامون قضیه بر طرف کردن رفتارناپسند (فحش و استفاده از الفاظ نامتعارف )

بحث پیرامون حل مشکل دررابطه با بر طرف کردن رفتارناپسند (فحش و استفاده از الفاظ نامتعارف )

وضعیت ثانویه پس از حل مشکلات بر طرف کردن رفتارناپسند (فحش و استفاده از الفاظ نامتعارف )

بررسی بیشتر در رابطه با بر طرف کردن رفتارناپسند (فحش و استفاده از الفاظ نامتعارف )

ارائه مستندات پیرامون بر طرف کردن رفتارناپسند (فحش و استفاده از الفاظ نامتعارف )

پیش بینی نتایج در مورد بر طرف کردن رفتارناپسند (فحش و استفاده از الفاظ نامتعارف )

راهکارها پیرامون قضیه بر طرف کردن رفتارناپسند (فحش و استفاده از الفاظ نامتعارف )

رفرنس و منبع مورد استفاده بر طرف کردن رفتارناپسند (فحش و استفاده از الفاظ نامتعارف )

 تجزيه وتحليل داده ها

پس  از بررسي اطلاعات بدست آمده از ديگر همكاران  و مصاحبه با مادر دانش آموز  ومشاهداتي كه خودم داشتم  و تجزيه وتحليل كردن آنها وباتوجه به يافته هاي علمي كه به دست آمده  به اين يافته ها رسيدم كه هر رفتاري علتي دارد  كه باعث بروز يك رفتار خاص در فر د ميگردد  كه با برطرف كردن آن علت  رفتار نيز اصلاح خواهد شد در این مرحله سعی شد ه از روش شش پرسش استفاده شود تا علت آن شناخته شده برطر ف گردد.

1-چرا اواز الفاظ ركيك استفاده ميكند ؟ چون با اين روش  بيشتر  به خواسته هاي خود ميرسد  وخيلي مواقع پدر ومادر  ودوستان در مقابل او كوتاه مي آیند.

–چگونه اين رفتار روي ميدهد؟ اين رفتار  به صورت داد وفريا د وفحش ونا سزا به پدر ومادر طر ف مقابل روي مي دهد.

3-چه موقع اين  رفتار روي مي دهد؟اين رفتار را بيشتر در مواقعي كه فرد در گروه قرار مي گيرد و ويا خواسته اش بر آورده نمي شود مي توان مشاهده كرد.

4-چه كسي در گير اين  مسئله است؟ دانش آموز كلاس سوم بنام  مقداد  ومن  معاون كه بد نبال راه حل هستم

5- مسئله عمده در اين  فعاليت چه چيزي است؟ در اين مسئله برطرف كردن اين رفتار نامتعار از دانش آموز مورد  نظر مي باشد.

6- كجا  اين رفتار  بيشتر بروز مي كند ؟ اين رفتار بيشتر در مدرسه ودر كلاس در جمع ديگر  بچه ها اتفاق مي افتد.

 

 انتخاب راه حل يا راه حل هاي  موقتي

براي درمان  اين مشكل ابتدا بايد  چگونگي بر خورد با اين دانش آموزان را بشناسيم با معلمان و اوليا ء  او صحبت كنيم  واز آنان كمك بگيريم  من با يكي از همكاران مشاور صبت كردم و او براي برطرف كردن اين مشكل چند راه حل  پيشنهاد كرد او بيان داشت   راه حل هاي او را با  والدين دانش اموز  وديگر همكاران درميان بگذارم واز آنان  كمك بگيرم   من مادر دانش آموز را به مدرسه دعوت كردم   اونيزبسيار علاقه مند بود  كه بتواند  فرزندش اين رفتار را ترك كند مادر  قول داد كه با ما همكاري كند  واين راه حل ها پيشنهاد شد  .

در غياب پدرش مسئوليت  بيشتري به او بدهد

ارتباط با دوستانش كه  رفتار مناسبي ندارن محدود شود

به خواسته هاي منطقي اش تا حد امكان پاسخ دهد

باملايمت بااو رفتار كند

شرايط سني اش را در نظر بگيرد .

– اورا در يك كلاس ورزشي  مورد علاقه اش ثبت نام كند

–  رفتار هاي خوبش را مورد تشويق قرار دهند

-از تحقير و سر زنش كردنش  پر هيز كنند

– از تنبيه كردنش خودداري كنند

شما عزیزان می توانید گزارش تخصصی معاون آموزشی مدارس را به همراه اشانتیون ویژه پنج نمونه راهکار و پیشنهاد کوتاه ارزشیابی از این بخش دانلود نمایید.



درباره نویسنده

پشتیبان پژوهشسرای فرهنگیان: مدیران فردا 3938 نوشته در پژوهش سرای فرهنگیان دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید