no-img
پژوهش سرای فرهنگیان

گزارش تخصصی معلمان ابتدایی : ترغیب دانش آموز کم رو به مشارکت گروهی - پژوهش سرای فرهنگیان


پژوهش سرای فرهنگیان

برنامه سالانه و تقویم اجرایی تدبیر و تعالی مقطع ابتدایی و متوسطه طرح جابر اختصاصی سفارش اقدام پژوهی

ادامه مطلب

گزارش تخصصی معلمان ابتدایی : ترغیب دانش آموز کم رو به مشارکت گروهی
zip
فوریه 12, 2022
۱۸,۰۰۰ تومان

گزارش تخصصی معلمان ابتدایی : ترغیب دانش آموز کم رو به مشارکت گروهی


گزارش تخصصی ترغیب دانش آموزم به مشارکت گروهی

گزارش تخصصی معلمان ابتدایی به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی تحت عنوان چگونگی ترغیب دانش آموزم به مشارکت گروهی با توجه به کم رویی او  در دانش آموزان پايه سوم با فرمت ورد و قابل ویرایش و در 29  صفحه

پژوهش سرای فرهنگیان – مدیران فردا تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت گزارش تخصصی خود را  به بهترین شکل ممکن ارائه داده است..در این مورد تیم تخصصی ما به همراه گزارش تخصصی معلمان ابتدایی پنج نمونه پیشنهاد و راهکار ارزشیابی را برای شما عزیزان به صورت رایگان قرار داده است.تیم تخصصی ما اصالت گزارش تخصصی معلمان ابتدایی سعی شده است با رعات آخرین دستورالعمل های تدوین فایلی کاربردی برای اهداف پژوهشی فرهنگیان گرامی ارائه نماید . امید واریم دانلود این فایل بتواند نیازها و اهدافتان از خرید و دانلود آن را بر آورده سازد . همکاران ما در پشتیبانی سایت مشتاقانه منتظر دریافت نقطه نظرات , پیشنهادات و انتقادات شما در مورد این فایل میباشند.

سرفصلهای موجود در گزارش تخصصی معلمان ابتدایی به قرار زیر است :

عنوان مطلب پیرامون قضیه  ترغیب دانش آموزم به مشارکت گروهی با توجه به کم رویی او

سرآغاز سخن پیرامون قضیه  ترغیب دانش آموزم به مشارکت گروهی با توجه به کم رویی او

دیباچه پیرامون قضیه ترغیب دانش آموزم به مشارکت گروهی با توجه به کم رویی او

درک مشکل پیرامون قضیه  ترغیب دانش آموزم به مشارکت گروهی با توجه به کم رویی او

بیان شرایط حاضر پیرامون قضیه  ترغیب دانش آموزم به مشارکت گروهی با توجه به کم رویی او

تنظیم و جمع نمودن منابع پیرامون قضیه  ترغیب دانش آموزم به مشارکت گروهی با توجه به کم رویی او

مطالعه و بررسی اطلاعات پیرامون قضیه ترغیب دانش آموزم به مشارکت گروهی با توجه به کم رویی او

بحث پیرامون حل مشکل دررابطه با  ترغیب دانش آموزم به مشارکت گروهی با توجه به کم رویی او

وضعیت ثانویه پس از حل مشکلات  ترغیب دانش آموزم به مشارکت گروهی با توجه به کم رویی او

بررسی بیشتر در رابطه با ترغیب دانش آموزم به مشارکت گروهی با توجه به کم رویی او

ارائه مستندات پیرامون ترغیب دانش آموزم به مشارکت گروهی با توجه به کم رویی او

پیش بینی نتایج در مورد ترغیب دانش آموزم به مشارکت گروهی با توجه به کم رویی او

راهکارها پیرامون قضیه ترغیب دانش آموزم به مشارکت گروهی با توجه به کم رویی او

رفرنس و منبع مورد استفاده ترغیب دانش آموزم به مشارکت گروهی با توجه به کم رویی او

اجرای راه حل:

در اجرای راه حل بر طبق اولویت بندی راه حل اول یعنی:

((حمایت عاطفی و واگذاری مسئولیت های مناسب با توجه به میزان توان جسمی و ذهنی زینب جهت تقویت اعتماد به نفس آن.))

را برگزیدیم و جهت اجرای به منوال زیر اقدام کردیم.

در اولین اقدام از اولیاء زینب دعوت کردیم که به مدرسه آیند ولی تنهامادر زینب به مدرسه آمد بعد ازاحوالپرسی های روزمره خواسته های خود را به ترتیب اولویت های زیربا اودر میان گذاشتم واز او خواستم که آنها را با خانواده در میان بگذارند وحتمأ به آن عمل کنند.

*مسولیت کارهای زینب را به خود او واگذار کنند.

*در کارهای خانه از زینب کمک بخواهند وبه او مسئولیت واگذار کنند.

*فرزند خود را با نام های آقای مهندس ، آقای دکترو… صدا بزنند.

*در جمع هایی که زینب حضور دارد ازاو تعریف وتمجید کنید.

و نیزتصمیم گرفتم خودم در مدرسه کارهای زیر را برای بهبود زینب آنجام دهم

*زینب را به عنوان نماینده ی کلاس معرفی کنم.

*در زنگ ورزش زینب را در بازی ها شرکت دهم و خودم عضو تیم او باشم.

*در زنگ های تفریح از او چشم بر ندارم وسعی کنم با او خلوت کنم وبا او هم صحبت شوم.

*بیشتر او را پای تخته بیاورم و از او سولات شفاهی بپرسم.

*کارهای خارج منزل وبه صورت گروهی (که زینب عضو گروه باشد)به آنها بدهم مانند ساختن بالن.

*و در نهایت مسئولیت هایی در مدرسه به او بدهم که بیشتر با دانش آموزان هم کلام شود. مثلأ شهردار مدرسه

جمع آوری اطلاعات (شواهد2)

پس از اجرای راه حل ارائه داده شده نوبت به جمع آوری اطلاعات میرسد و ما در این مرحله میخواهیم بدانیم که آیا نتایج خوبی را از این راه حل بدست آورده ایم یا راه حل جدیدی برای مشکل زینب انتخاب کنیم.

معلم: بعد ازتغییر جای زینب به نیمکت اول دیگر در ردیف های آخر او را مشاهده نکرده ام  در زنگ تفریح هنوز هم در گوشه ای می ایستد ولی بعضی وقت ها مشاهده می شود که کنار بچه ها ایستاده و به حرف های آنها گوش می دهد. در زنگ ورزش با بچه ها بازی می کند ولی هنوزم از توپ گریزان است و توپی که به او می سپارند فورأ به فرد دیگری می سپارد تا از مسئولیت آن فرار کند. در دروس شفاهی بهتر شده اما هنوزم اثرات استرس واضطراب در چهره ی او آشکاراست وکار خود را به عنوان نماینده ادامه می دهد و همه ی  دانش آموزان از او راضی هستند.

والدین: در دیداری که با والدین زینب درمدرسه داشتم اظهار داشتند که زینب در جلوی آینه می ایستد و با خود حرف میزند( که این نشانه ی تلاش زینب برای اجتماعی شدن می باشد). وقتی به مهمانی میخواهیم برویم فورأ حاضر وآماده می شود.کارهایی را که به او می دهیم بعضی وقت ها انها را خراب می کند اما بازهم دوست دارد در کارهای خانه به ما کمک کند.گاهی اوقات دوست او زینب به خانه می آید وبا هم بازی می کنند ودرس می خوانند.

شما عزیزان می توانید گزارش تخصصی معلمان ابتدایی را به همراه اشانتیون ویژه پنج نمونه راهکار و پیشنهاد کوتاه ارزشیابی از این بخش دانلود نمایید.

 



برچسب‌ها :

درباره نویسنده

پشتیبان پژوهشسرای فرهنگیان: مدیران فردا 3938 نوشته در پژوهش سرای فرهنگیان دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.