no-img
پژوهش سرای فرهنگیان

گزارش تخصصی معلمان دبستان پایه سوم به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی


پژوهش سرای فرهنگیان

برنامه سالانه و تقویم اجرایی تدبیر و تعالی مقطع ابتدایی و متوسطه طرح جابر اختصاصی سفارش اقدام پژوهی

ادامه مطلب

گزارش تخصصی اعتماد به نفس و کم رویی برای معلمان دبستان پایه سوم در 29 صفحه
امتیاز 5.00 ( 1 رای )
zip
فوریه 12, 2022
۱۸,۰۰۰ تومان

گزارش تخصصی اعتماد به نفس و کم رویی برای معلمان دبستان پایه سوم در 29 صفحه


گزارش تخصصی اعتماد به نفس و کم رویی

گزارش تخصصی معلمان دبستان پایه سوم به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی تحت عنوان چگونگی بر طرف نمودن عدم اعتماد به نفس و کم حرفی دانش آموزم در پایه سوم ابتدائی در دانش آموزان پايه سوم با فرمت ورد و قابل ویرایش و در 29  صفحه

پژوهش سرای فرهنگیان – مدیران فردا تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت گزارش تخصصی خود را  به بهترین شکل ممکن ارائه داده است..در این مورد تیم تخصصی ما به همراه گزارش تخصصی معلمان دبستان پایه سوم پنج نمونه پیشنهاد و راهکار ارزشیابی را برای شما عزیزان به صورت رایگان قرار داده است.تیم تخصصی ما اصالت گزارش تخصصی معلمان دبستان پایه سوم سعی شده است با رعات آخرین دستورالعمل های تدوین فایلی کاربردی برای اهداف پژوهشی فرهنگیان گرامی ارائه نماید . امید واریم دانلود این فایل بتواند نیازها و اهدافتان از خرید و دانلود آن را بر آورده سازد . همکاران ما در پشتیبانی سایت مشتاقانه منتظر دریافت نقطه نظرات , پیشنهادات و انتقادات شما در مورد این فایل میباشند.

سرفصلهای موجود در گزارش تخصصی معلمان دبستان پایه سوم به قرار زیر است :

عنوان مطلب پیرامون قضیه  بر طرف نمودن عدم اعتماد به نفس و کم حرفی دانش آموزم در پایه سوم ابتدائی

سرآغاز سخن پیرامون قضیه  بر طرف نمودن عدم اعتماد به نفس و کم حرفی دانش آموزم در پایه سوم ابتدائی

دیباچه پیرامون قضیه بر طرف نمودن عدم اعتماد به نفس و کم حرفی دانش آموزم در پایه سوم ابتدائی

درک مشکل پیرامون قضیه  بر طرف نمودن عدم اعتماد به نفس و کم حرفی دانش آموزم در پایه سوم ابتدائی

بیان شرایط حاضر پیرامون قضیه  بر طرف نمودن عدم اعتماد به نفس و کم حرفی دانش آموزم در پایه سوم ابتدائی

تنظیم و جمع نمودن منابع پیرامون قضیه  بر طرف نمودن عدم اعتماد به نفس و کم حرفی دانش آموزم در پایه سوم ابتدائی

مطالعه و بررسی اطلاعات پیرامون قضیه بر طرف نمودن عدم اعتماد به نفس و کم حرفی دانش آموزم در پایه سوم ابتدائی

بحث پیرامون حل مشکل دررابطه با  بر طرف نمودن عدم اعتماد به نفس و کم حرفی دانش آموزم در پایه سوم ابتدائی

وضعیت ثانویه پس از حل مشکلات  بر طرف نمودن عدم اعتماد به نفس و کم حرفی دانش آموزم در پایه سوم ابتدائی

بررسی بیشتر در رابطه با بر طرف نمودن عدم اعتماد به نفس و کم حرفی دانش آموزم در پایه سوم ابتدائی

ارائه مستندات پیرامون بر طرف نمودن عدم اعتماد به نفس و کم حرفی دانش آموزم در پایه سوم ابتدائی

پیش بینی نتایج در مورد بر طرف نمودن عدم اعتماد به نفس و کم حرفی دانش آموزم در پایه سوم ابتدائی

راهکارها پیرامون قضیه بر طرف نمودن عدم اعتماد به نفس و کم حرفی دانش آموزم در پایه سوم ابتدائی

رفرنس و منبع مورد استفاده بر طرف نمودن عدم اعتماد به نفس و کم حرفی دانش آموزم در پایه سوم ابتدائی

اجرای راه حل:

در اجرای راه حل بر طبق اولویت بندی راه حل اول یعنی:

((حمایت عاطفی و واگذاری مسئولیت های مناسب با توجه به میزان توان جسمی و ذهنی امیر طاها جهت تقویت اعتماد به نفس آن.))

را برگزیدیم و جهت اجرای به منوال زیر اقدام کردیم.

در اولین اقدام از اولیاء امیر طاها دعوت کردیم که به مدرسه آیند ولی تنهامادر امیر طاها به مدرسه آمد بعد ازاحوالپرسی های روزمره خواسته های خود را به ترتیب اولویت های زیربا اودر میان گذاشتم واز او خواستم که آنها را با خانواده در میان بگذارند وحتمأ به آن عمل کنند.

*مسولیت کارهای امیر طاها را به خود او واگذار کنند.

*در کارهای خانه از امیر طاها کمک بخواهند وبه او مسئولیت واگذار کنند.

*فرزند خود را با نام های آقای مهندس ، آقای دکترو… صدا بزنند.

*در جمع هایی که امیر طاها حضور دارد ازاو تعریف وتمجید کنید.

و نیزتصمیم گرفتم خودم در مدرسه کارهای زیر را برای بهبود امیر طاها آنجام دهم

*امیر طاها را به عنوان نماینده ی کلاس معرفی کنم.

*در زنگ ورزش امیر طاها را در بازی ها شرکت دهم و خودم عضو تیم او باشم.

*در زنگ های تفریح از او چشم بر ندارم وسعی کنم با او خلوت کنم وبا او هم صحبت شوم.

*بیشتر او را پای تخته بیاورم و از او سولات شفاهی بپرسم.

*کارهای خارج منزل وبه صورت گروهی (که امیر طاها عضو گروه باشد)به آنها بدهم مانند ساختن بالن.

*و در نهایت مسئولیت هایی در مدرسه به او بدهم که بیشتر با دانش آموزان هم کلام شود. مثلأ شهردار مدرسه

جمع آوری اطلاعات (شواهد2)

پس از اجرای راه حل ارائه داده شده نوبت به جمع آوری اطلاعات میرسد و ما در این مرحله میخواهیم بدانیم که آیا نتایج خوبی را از این راه حل بدست آورده ایم یا راه حل جدیدی برای مشکل امیر طاها انتخاب کنیم.

معلم: بعد ازتغییر جای امیر طاها به نیمکت اول دیگر در ردیف های آخر او را مشاهده نکرده ام  در زنگ تفریح هنوز هم در گوشه ای می ایستد ولی بعضی وقت ها مشاهده می شود که کنار بچه ها ایستاده و به حرف های آنها گوش می دهد. در زنگ ورزش با بچه ها بازی می کند ولی هنوزم از توپ گریزان است و توپی که به او می سپارند فورأ به فرد دیگری می سپارد تا از مسئولیت آن فرار کند. در دروس شفاهی بهتر شده اما هنوزم اثرات استرس واضطراب در چهره ی او آشکاراست وکار خود را به عنوان نماینده ادامه می دهد و همه ی  دانش آموزان از او راضی هستند.

والدین: در دیداری که با والدین امیر طاها درمدرسه داشتم اظهار داشتند که امیر طاها در جلوی آینه می ایستد و با خود حرف میزند( که این نشانه ی تلاش امیر طاها برای اجتماعی شدن می باشد). وقتی به مهمانی میخواهیم برویم فورأ حاضر وآماده می شود.کارهایی را که به او می دهیم بعضی وقت ها انها را خراب می کند اما بازهم دوست دارد در کارهای خانه به ما کمک کند.گاهی اوقات دوست او امیر طاها به خانه می آید وبا هم بازی می کنند ودرس می خوانند.

دوستان امیر طاها و همکلاسی ها: امیر طاها در درسهایش پیشرفت کرده و در زنگ ورزش با ما بازی می کند.هم گروهی های امیر طاها اظهار داشتند امیر طاها در کارهای گروهی خیلی خوب است و کارهایش را درست انجام می دهد و به ما هم کمک می کند. فاطمه می گوید:من به خانه امیر طاها میروم و با او بازی میکنم ودر درسهایش به او کمک می کنم، امیر طاها با بقیه بچه ها دوست شده و بچه دیگر به او بیمار نمی گویند.

شما عزیزان می توانید گزارش تخصصی معلمان دبستان پایه سوم را به همراه اشانتیون ویژه پنج نمونه راهکار و پیشنهاد کوتاه ارزشیابی از این بخش دانلود نمایید.

 



برچسب‌ها :

درباره نویسنده

پشتیبان پژوهشسرای فرهنگیان: مدیران فردا 3938 نوشته در پژوهش سرای فرهنگیان دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.