no-img
پژوهش سرای فرهنگیان

گزارش تخصصی معلمان دبستان پایه پنجم به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار


پژوهش سرای فرهنگیان

برنامه سالانه و تقویم اجرایی تدبیر و تعالی مقطع ابتدایی و متوسطه طرح جابر اختصاصی سفارش اقدام پژوهی

ادامه مطلب

گزارش تخصصی معلمان دبستان پایه پنجم به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی
zip
ژانویه 16, 2022
۱۸,۰۰۰ تومان

گزارش تخصصی معلمان دبستان پایه پنجم به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی


گزارش تخصصی معلمان دبستان پایه پنجم به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی تحت عنوان چگونگی بر طرف نمودن مشکل عدم فعالیت و مشارکت کلاسی و عدم ارتباط با دانش آموزان  در دانش آموز پایه پنجم

گزارش تخصصی معلمان دبستان پایه پنجم به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی تحت عنوان چگونگی بر طرف نمودن مشکل عدم فعالیت و مشارکت کلاسی و عدم ارتباط با دانش آموزان  در دانش آموز پایه پنجم  در دانش آموزان پايه پنجم با فرمت ورد و قابل ویرایش و در 29  صفحه

پژوهش سرای فرهنگیان – مدیران فردا تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت گزارش تخصصی خود را  به بهترین شکل ممکن ارائه داده است..در این مورد تیم تخصصی ما به همراه گزارش تخصصی معلمان دبستان پایه پنجم پنج نمونه پیشنهاد و راهکار ارزشیابی را برای شما عزیزان به صورت رایگان قرار داده است.تیم تخصصی ما اصالت گزارش تخصصی معلمان دبستان پایه پنجم سعی شده است با رعات آخرین دستورالعمل های تدوین فایلی کاربردی برای اهداف پژوهشی فرهنگیان گرامی ارائه نماید . امید واریم دانلود این فایل بتواند نیازها و اهدافتان از خرید و دانلود آن را بر آورده سازد . همکاران ما در پشتیبانی سایت مشتاقانه منتظر دریافت نقطه نظرات , پیشنهادات و انتقادات شما در مورد این فایل میباشند.

سرفصلهای موجود در گزارش تخصصی معلمان دبستان پایه پنجم به قرار زیر است :

عنوان مطلب پیرامون قضیه  بر طرف نمودن مشکل عدم فعالیت و مشارکت کلاسی و عدم ارتباط

سرآغاز سخن پیرامون قضیه  بر طرف نمودن مشکل عدم فعالیت و مشارکت کلاسی و عدم ارتباط

دیباچه پیرامون قضیه بر طرف نمودن مشکل عدم فعالیت و مشارکت کلاسی و عدم ارتباط

درک مشکل پیرامون قضیه  بر طرف نمودن مشکل عدم فعالیت و مشارکت کلاسی و عدم ارتباط

بیان شرایط حاضر پیرامون قضیه  بر طرف نمودن مشکل عدم فعالیت و مشارکت کلاسی و عدم ارتباط

تنظیم و جمع نمودن منابع پیرامون قضیه  بر طرف نمودن مشکل عدم فعالیت و مشارکت کلاسی و عدم ارتباط

مطالعه و بررسی اطلاعات پیرامون قضیه بر طرف نمودن مشکل عدم فعالیت و مشارکت کلاسی و عدم ارتباط

بحث پیرامون حل مشکل دررابطه با  بر طرف نمودن مشکل عدم فعالیت و مشارکت کلاسی و عدم ارتباط

وضعیت ثانویه پس از حل مشکلات  بر طرف نمودن مشکل عدم فعالیت و مشارکت کلاسی و عدم ارتباط

بررسی بیشتر در رابطه با بر طرف نمودن مشکل عدم فعالیت و مشارکت کلاسی و عدم ارتباط

ارائه مستندات پیرامون بر طرف نمودن مشکل عدم فعالیت و مشارکت کلاسی و عدم ارتباط

پیش بینی نتایج در مورد بر طرف نمودن مشکل عدم فعالیت و مشارکت کلاسی و عدم ارتباط

راهکارها پیرامون قضیه بر طرف نمودن مشکل عدم فعالیت و مشارکت کلاسی و عدم ارتباط

رفرنس و منبع مورد استفاده بر طرف نمودن مشکل عدم فعالیت و مشارکت کلاسی و عدم ارتباط

گردآوری شواهد یک

مشاهده رفتار علی در مدرسه توسط معلم:

علی بر روی کلاس همیشه گوشه آخرو کنج کلاس را برای نشستن انتخاب می کند. در بحث های گروهی اصلأ شرکت نمی کند و فقط به هنگام سوال و جواب حرف می زند آن هم آهسته و به صورت زمزمه ولی با این حال در امتحانات کتبی نمرات متوسطی را کسب می کند در کلاس شکایتی از کسی ندارد حتی اگربچه ها او را اذیت کنند.

در زنگ تفریح اکثرأ تنهاست و گاه وقتی با یکی از بچه ها به نام علی هم صحبت می شود. در مواقع تنهایی در گوشه ای از حیاط مدرسه می ایستد و با نوک پا به زمین می کوبد و یا می نشیند و سنگها را به هم می زند. در زنگ ورزش در بازی با بچه ها اصلأ شرکت نمی کند و کتاب در دست میگیرد و وقتی از او خواسته می شود که با بچه ها بازی کند فقط به دنبال بچه ها می دود و حتی از توپ گریزان است واز گرفتن آن خوداری می کند. در هنگام رفتن به خانه تنها و سربه زیر به خانه می رود و گاهی اوقات علی او را همراهی می کند.

مصاحبه از والدین ودوستان:

روزی به خانه علی رفتم و با والدین او ملاقات کردم.پدر او فردی مسن تقریبأ شصت وپنج ساله و مادرش نیزمسن بود. پدرش این گونه بیان میکرد که شش فرزند دارم چهار پسر ودوپسرکه هر کدام بعد از ازدواج به شهر رفتند و علی آخرین فرزند من است که او در سن سه سالگی دچار تشنج شد و بعد از مداوا کمی لکنت زبان داشت که در سن شش سالگی برطرف شد و الان هیچ مشکلی ندارد اما پسر مؤدب و کم حرفی است او را خیلی دوست دارم و هرجه بخواهد برای او آماده  می کنم. مادرش بیان می کند او همیشه بعد ازانجام تکالیفش به سراغ تلویزیون میرود،کمتر بیرون میرودووقتی ازاومی خواهم کاری انجام دهد و یا به خانه ی اقواممان بیاید بدون چون چرا می پذیرد اما در مهمانی ها آرام و ساکت است و با کسی هم حرف نمی زند و فقط به سوالات دیگران جواب کوتاه می دهد و بارها او را نزد پزشک برده ایم و گفتند که هیچ مشلی ندارد.

دوست علی(علی) که الان کلاس پنجم می باشد می گوید علی از اول ابتدایی تا الان بامن است او پسر خوبی است ولی بچه ها او را دوست ندارد چون خوب بازی نمی کند اما اوپسر مؤدب و ساکتی است و با کسی کاری ندارد درس هایش را هم خوب می خواند و فقط دوست ندارد زیاد با کسی حرف بزند.

همکلاسی های دیگر علی می گویند که ما کاری با او نداریم  اوخودش دوست ندارد با ما باشد وبا ما بازی نمی کند حتی روی کلاس هم چیزی به ما قرض نمی دهد و دوست دارد همه چیزش فقط مال خودش باشد و یکی از بچه گفت” او مریض است” بقیه بچه ها هم او را تأیید کردند

شما عزیزان می توانید گزارش تخصصی معلمان دبستان پایه پنجم را به همراه اشانتیون ویژه پنج نمونه راهکار و پیشنهاد کوتاه ارزشیابی از این بخش دانلود نمایید.

 



برچسب‌ها :
, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

درباره نویسنده

پشتیبان پژوهشسرای فرهنگیان: مدیران فردا 3938 نوشته در پژوهش سرای فرهنگیان دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید