no-img
پژوهش سرای فرهنگیان

گزارش تخصصی تغذیه سالم برای معلمان سوم ابتدایی در 33 صفحه ورد - پژوهش سرای فرهنگیان


پژوهش سرای فرهنگیان

برنامه سالانه و تقویم اجرایی تدبیر و تعالی مقطع ابتدایی و متوسطه طرح جابر اختصاصی سفارش اقدام پژوهی

ادامه مطلب

گزارش تخصصی تغذیه سالم برای معلمان سوم ابتدایی در 33 صفحه ورد
zip
ژانویه 13, 2022
۱۸,۰۰۰ تومان

گزارش تخصصی تغذیه سالم برای معلمان سوم ابتدایی در 33 صفحه ورد


گزارش تخصصی تغذیه سالم

گزارش تخصصی معلمان سوم ابتدایی به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی تحت عنوان چگونگی علاقه مند نمودن دانش آموزان کلاسم به استفاده ازتغذیه سالم در دانش آموزان پايه سوم با فرمت ورد و قابل ویرایش و در 33  صفحه

پژوهش سرای فرهنگیان – مدیران فردا تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت گزارش تخصصی خود را  به بهترین شکل ممکن ارائه داده است..در این مورد تیم تخصصی ما به همراه گزارش تخصصی معلمان سوم ابتدایی پنج نمونه پیشنهاد و راهکار ارزشیابی را برای شما عزیزان به صورت رایگان قرار داده است.تیم تخصصی ما اصالت گزارش تخصصی معلمان سوم ابتدایی سعی شده است با رعات آخرین دستورالعمل های تدوین فایلی کاربردی برای اهداف پژوهشی فرهنگیان گرامی ارائه نماید . امید واریم دانلود این فایل بتواند نیازها و اهدافتان از خرید و دانلود آن را بر آورده سازد . همکاران ما در پشتیبانی سایت مشتاقانه منتظر دریافت نقطه نظرات , پیشنهادات و انتقادات شما در مورد این فایل میباشند.

سرفصلهای موجود در گزارش تخصصی معلمان سوم ابتدایی به قرار زیر است :

عنوان مطلب پیرامون قضیه  علاقه مند نمودن دانش آموزان کلاسم به استفاده ازتغذیه سالم

سرآغاز سخن پیرامون قضیه  علاقه مند نمودن دانش آموزان کلاسم به استفاده ازتغذیه سالم

دیباچه پیرامون قضیه علاقه مند نمودن دانش آموزان کلاسم به استفاده ازتغذیه سالم

درک مشکل پیرامون قضیه  علاقه مند نمودن دانش آموزان کلاسم به استفاده ازتغذیه سالم

بیان شرایط حاضر پیرامون قضیه  علاقه مند نمودن دانش آموزان کلاسم به استفاده ازتغذیه سالم

تنظیم و جمع نمودن منابع پیرامون قضیه  علاقه مند نمودن دانش آموزان کلاسم به استفاده ازتغذیه سالم

مطالعه و بررسی اطلاعات پیرامون قضیه علاقه مند نمودن دانش آموزان کلاسم به استفاده ازتغذیه سالم

بحث پیرامون حل مشکل دررابطه با  علاقه مند نمودن دانش آموزان کلاسم به استفاده ازتغذیه سالم

وضعیت ثانویه پس از حل مشکلات  علاقه مند نمودن دانش آموزان کلاسم به استفاده ازتغذیه سالم

بررسی بیشتر در رابطه با علاقه مند نمودن دانش آموزان کلاسم به استفاده ازتغذیه سالم

ارائه مستندات پیرامون علاقه مند نمودن دانش آموزان کلاسم به استفاده ازتغذیه سالم

پیش بینی نتایج در مورد علاقه مند نمودن دانش آموزان کلاسم به استفاده ازتغذیه سالم

راهکارها پیرامون قضیه علاقه مند نمودن دانش آموزان کلاسم به استفاده ازتغذیه سالم

رفرنس و منبع مورد استفاده علاقه مند نمودن دانش آموزان کلاسم به استفاده ازتغذیه سالم

ارائه پیشنهادات جهت ترویج فرهنگ خوردن میان وعده مناسب

1- برای اینکه کودکان سنین مدرسه اشتهای کافی برای خوردن صبحانه را داشته باشند باید شام را در ساعات ابتدایی شب صرف کنند وحتی الامکان شبها در ساعت معینی بخوابند تا صبحها بتوانند زود تر بیدار شده ووقت کافی برای خوردن صبحانه داشته باشند اگر والدین صبحانه را بعنوان یک وعده غذایی مهم تلقی کنند وهر روز دور سفره صبحانه بنشینند خود مشوق کودکان به صرف صبحانه خواهند بود.

والدین خوب باید سحرخیزی ، ورزش ونرمش صبحگاهی وخوردن صبحانه در محیط گرم خانواده را به کودکان خود بیاموزند.

2- گنجاندن دروس مناسب در کتب درسی وارائه جزوات اموزشی مختصر ومفید برای تشویق دانش آموزان به خوردن گروه های مختلف مواد غذایی وتبدیل این عادت به نوعی ارزش اجتماعی

3-آموزش کافی ومناسب والدین وافزایش اگاهی آنان در باره داشتن تغذیه مناسب وفواید صبحانه .

4-برنامه ریزی برای افزایش اشتها باید بر اساس ذائقه کودک انجام شود .

5-اجرای طرحهای تحقیقاتی درباره نتایج کوتاه مدت ودراز مدت صرف صبحانه در دانش آموزان مقاطع مختلف تحصیلی وارائه نتایج این طرحها در کنگره ها ، برنامه  های صدا وسیما ونشست های والدین در مدارس در این مرحله نقش بخشهای پژوهشی آموزش وپرورش حائز اهمیت فراوان است .

6-از بهترین راههای آموزش مشاهده است والدین باید به کودکانشان اهمیت خوردن صبحانه را از طریق مشاهده گوشزد کنند باید به دانش آموزان به روش رفتاری این امر را آموزش داد .

7-ترغیب نهادهای غیر دولتی مثل انجمن اولیا ومربیان برای به عهده گرفتن بخش عمده ای از برنامه های مربوط به ترویج فرهنگ صحیح تغذیه ای ودر رأس آنهارویکرد مثبت به صرف صبحانه بعنوان مهمترین بخش تغذیه ای  دانش آموزان.

تجزیه و تحلیل و تفسیر داده ها

با اطلاعات بدست آمده از بررسی های انجام شده ،و نتایج بدست آمده از تحقیقات انجام شده در گذشته و همچنین نظر به مشاهدات انجام شده که در صفحات قبل بدان اشاره کردیم می توان تجزیه و تحلیلی از دلایل عدم مصرف صبحانه از سوی دانش آموزان و نیز نتایجی که عدم مصرف صبحانه در پی دارد ، بدست داد .

در بررسی موانع مصرف صبحانه می توان به 4 عامل اساسی اشاره کرد : خوردن شام سنگین درشب قبل ،دیر خوابیدن و دیر بیدارشدن از خواب وکسالت صبحگاهی ،وقت نداشتن برای خوردن صبحانه قبل از رفتن به مدرسه وبی توجهی والدین نسبت به مصرف صبحانه این عوامل می توانند از دلایل اصلی عدم مصرف صبحانه باشد .

اما در صورت عدم مصرف صبحانه از سوی دانش آموزان علائم جسمانی شامل : دل درد، سردرد به علت کاهش قند خون ، سرگیجه ، تهوه واستفراغ ، خستگی ، عصبانتی وخواب آلودگی ، ضعف وکاهش مقاومت بدن در برابر میکروب ها وویروس ها و همچنین علائم  روحی وروانی شامل :اضطراب ، افسردگی ، عصبانیت ، عدم تمرکز به درس ، حواس پرتی در کلاس عدم توجه به محرک های محیطی ،ممکن است گریبانگیر دانش آموزان شود که این عوامل سبب می شود که یادگیری وتمرکز حواس مختل شود .

شما عزیزان می توانید گزارش تخصصی معلمان سوم ابتدایی را به همراه اشانتیون ویژه پنج نمونه راهکار و پیشنهاد کوتاه ارزشیابی از این بخش دانلود نمایید.

 



برچسب‌ها :

درباره نویسنده

پشتیبان پژوهشسرای فرهنگیان: مدیران فردا 3937 نوشته در پژوهش سرای فرهنگیان دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.