no-img
پژوهش سرای فرهنگیان

گزارش تخصصی معلمان پایه چهارم دبستان به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار


پژوهش سرای فرهنگیان

برنامه سالانه و تقویم اجرایی تدبیر و تعالی مقطع ابتدایی و متوسطه طرح جابر اختصاصی سفارش اقدام پژوهی

ادامه مطلب

گزارش تخصصی معلمان پایه چهارم دبستان : کنترل بازیهای کامپیوتری به منظور ارتقا تحصیلی دانش آموزانم
zip
ژانویه 15, 2022
۱۸,۰۰۰ تومان

گزارش تخصصی معلمان پایه چهارم دبستان : کنترل بازیهای کامپیوتری به منظور ارتقا تحصیلی دانش آموزانم


گزارش تخصصی معلمان پایه چهارم دبستان

گزارش تخصصی معلمان پایه چهارم دبستان به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی تحت عنوان چگونگی کنترل و مدیریت بازیهای کامپیوتری به منظور پیشرفت تحصیلی دانش آموزم  در دانش آموزان پايه چهارم با فرمت ورد و قابل ویرایش و در 16  صفحه

سرفصلهای موجود در گزارش تخصصی معلمان پایه چهارم دبستان به قرار زیر است :

عنوان مطلب پیرامون قضیه  کنترل و مدیریت بازیهای کامپیوتری به منظور پیشرفت تحصیلی دانش آموزم

سرآغاز سخن پیرامون قضیه  کنترل و مدیریت بازیهای کامپیوتری به منظور پیشرفت تحصیلی دانش آموزم

دیباچه پیرامون قضیه کنترل و مدیریت بازیهای کامپیوتری به منظور پیشرفت تحصیلی دانش آموزم

درک مشکل پیرامون قضیه  کنترل و مدیریت بازیهای کامپیوتری به منظور پیشرفت تحصیلی دانش آموزم

بیان شرایط حاضر پیرامون قضیه  کنترل و مدیریت بازیهای کامپیوتری به منظور پیشرفت تحصیلی دانش آموزم

تنظیم و جمع نمودن منابع پیرامون قضیه  کنترل و مدیریت بازیهای کامپیوتری به منظور پیشرفت تحصیلی دانش آموزم

مطالعه و بررسی اطلاعات پیرامون قضیه کنترل و مدیریت بازیهای کامپیوتری به منظور پیشرفت تحصیلی دانش آموزم

بحث پیرامون حل مشکل دررابطه با  کنترل و مدیریت بازیهای کامپیوتری به منظور پیشرفت تحصیلی دانش آموزم

وضعیت ثانویه پس از حل مشکلات  کنترل و مدیریت بازیهای کامپیوتری به منظور پیشرفت تحصیلی دانش آموزم

بررسی بیشتر در رابطه با کنترل و مدیریت بازیهای کامپیوتری به منظور پیشرفت تحصیلی دانش آموزم

ارائه مستندات پیرامون کنترل و مدیریت بازیهای کامپیوتری به منظور پیشرفت تحصیلی دانش آموزم

پیش بینی نتایج در مورد کنترل و مدیریت بازیهای کامپیوتری به منظور پیشرفت تحصیلی دانش آموزم

راهکارها پیرامون قضیه کنترل و مدیریت بازیهای کامپیوتری به منظور پیشرفت تحصیلی دانش آموزم

رفرنس و منبع مورد استفاده کنترل و مدیریت بازیهای کامپیوتری به منظور پیشرفت تحصیلی دانش آموزم

بعضی از نظریه پردازان عوامل افت تحصیلی را به صورت زیر بیان می دارند .

1 –  علت های مربوط به خود دانش آموز

2 – علت های مربوط به اجتماع و خانواده و عقب ماندگی خانواده

3 – علتهای مربوط به اجتماع و محیط خارج از مدرسه

4 – علتهای مربوط به آموزشگاه

علاوه بر علتهای بالا می توان علل دیگر را به آن اضافه کرد که خانم فرقانی رئیسی در رابطه با شناسایی و علل افت تحصیلی اینگونه بیان می دارند : علل متعددی از نظر محیطی و  وضعیت جسمانی می تواند به عنوان عامل نقش داشته باشد ، نظیر وضعیت خانوادگی از نظر تغییرات ناگهانی اقتصادی و روانی حوادث ناگهانی در تشکل خانواده ، مرگ یا جدایی و یا اختلالات خانوادگی ، تولد کودک جدید ، مهاجرت از شهری به شهر دیگر ، جابجایی مدرسه و حتی گاه جابجایی مقاطع تحصیلی ، مثلا از دبستان به دوره راهنمایی یا دبیرستان و یا حتی گاه تغییر معلم و یا مشکلات روانی دانش آموزان در دوره نوجوانی و یا بیماری جسمانی کودک در یک دوره خاص و در دبیرستان عدم انتخاب رشته تحصیلی مناسب با استعداد دانش آموز .

علل دیگری که در زمینه مربوط به معلم در مورد افت تحصیلی می توان ذکر کرد ، فهرست وار به شرح زیر است :

1 – خصوصیات فردی معلم

2 – عدم انگیزه کاری لازم و علاقه به رشته کاری

3 – نداشتن کارآیی و تخصص لازم شغلی

4 – نداشتن معلومات کافی و لازم در رابطه با کلاس در رشته مورد تدریس

5 – عدم کارآیی در انتقال داشته ها و معلومات خویش به فراگیران

6 – عدم توجه به مسائل روانشناسی یادگیری و بهره گیری از روشهای آموزشی علمی و مطلوب

7 – تکیه بر روی معلم محوری به جای دانش اموز محوری

8 – عدم شناخت دانش آموزان و توجه به مشکلات و ناراحتی ها و به  طور کلی ناتوانی های روحی و جسمی دانش آموزان و احیانا کوشش در جهت برطرف نمودن آنها

9 – اعمال تنبیه بدنی معلمان با شاگردان

10 – ندیدن دوره های پیش از خدمات و ضمن خدمت

روشهای گرد آوری اطلاعات

در اين مرحله از پژوهش جهت يافتن اطلاعات از سه روش مشاهده ، پرسشنامه و مصاحبه و از منابع و مراجعی چون؛ همکاران ، مدیر و دیگر کارکنان مدرسه ،والدین دانش آموزان ،دانش آموزان ، مشاوران، کتاب ها ، مجلات ، ،رایانه و اینترنت استفاده شده است

مشاهده:

همه ما در هر لحظه از زمان بيداري ،شاهد عيني و ناظر مستقيم وقايعي هستيم كه اطرف ما رخ مي دهد و چه بسا كه يك مشاهده ساده اولين قدم براي شروع مبحث جديد در علم باشد . مشاهداتی که بطور مستقیم توسط اینجانب از دانش آموز ثبت شد به قرار زیر است : ۱ـانجام ندادن تكليف 2- نرفتن باشگاه تكواندو 3-تاخير درنماز خواندن4-ساعتها پاي كامپيوتر نشستن5-كم اشتهايي6-بد اخلاقي7 پرخاشگري8-عدم ارتباط مناسب باساييرين و……..غيره

شما عزیزان می توانید گزارش تخصصی معلمان پایه چهارم دبستان را به همراه اشانتیون ویژه پنج نمونه راهکار و پیشنهاد کوتاه ارزشیابی از این بخش دانلود نمایید.

 



برچسب‌ها :
, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

درباره نویسنده

پشتیبان پژوهشسرای فرهنگیان: مدیران فردا 3938 نوشته در پژوهش سرای فرهنگیان دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید