no-img
پژوهش سرای فرهنگیان

گزارش تخصصی معلم دبستان به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی


پژوهش سرای فرهنگیان

برنامه سالانه و تقویم اجرایی تدبیر و تعالی مقطع ابتدایی و متوسطه طرح جابر اختصاصی سفارش اقدام پژوهی

ادامه مطلب

گزارش تخصصی معلم دبستان : 40 صفحه با موضوع رفع اختلالات یادگیری دانش آموزم
امتیاز 5.00 ( 1 رای )
zip
فوریه 26, 2022
۱۸,۰۰۰ تومان

گزارش تخصصی معلم دبستان : 40 صفحه با موضوع رفع اختلالات یادگیری دانش آموزم


گزارش تخصصی معلم دبستان

گزارش تخصصی معلم دبستان به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی تحت عنوان چگونگی بر طرف نمودن مشکل اختلالات یادگیری دانش آموز پایه دوم ابتدایی در دانش آموزان پايه اول با فرمت ورد و قابل ویرایش و در 40  صفحه

سرفصلهای موجود در گزارش تخصصی معلم دبستان به قرار زیر است :

عنوان مطلب پیرامون قضیه   بر طرف نمودن مشکل اختلالات یادگیری دانش آموز پایه دوم ابتدایی

سرآغاز سخن پیرامون قضیه   بر طرف نمودن مشکل اختلالات یادگیری دانش آموز پایه دوم ابتدایی

دیباچه پیرامون قضیه  بر طرف نمودن مشکل اختلالات یادگیری دانش آموز پایه دوم ابتدایی

درک مشکل پیرامون قضیه   بر طرف نمودن مشکل اختلالات یادگیری دانش آموز پایه دوم ابتدایی

بیان شرایط حاضر پیرامون قضیه   بر طرف نمودن مشکل اختلالات یادگیری دانش آموز پایه دوم ابتدایی

تنظیم و جمع نمودن منابع پیرامون قضیه   بر طرف نمودن مشکل اختلالات یادگیری دانش آموز پایه دوم ابتدایی

مطالعه و بررسی اطلاعات پیرامون قضیه  بر طرف نمودن مشکل اختلالات یادگیری دانش آموز پایه دوم ابتدایی

بحث پیرامون حل مشکل دررابطه با   بر طرف نمودن مشکل اختلالات یادگیری دانش آموز پایه دوم ابتدایی

وضعیت ثانویه پس از حل مشکلات   بر طرف نمودن مشکل اختلالات یادگیری دانش آموز پایه دوم ابتدایی

بررسی بیشتر در رابطه با  بر طرف نمودن مشکل اختلالات یادگیری دانش آموز پایه دوم ابتدایی

ارائه مستندات پیرامون  بر طرف نمودن مشکل اختلالات یادگیری دانش آموز پایه دوم ابتدایی

پیش بینی نتایج در مورد  بر طرف نمودن مشکل اختلالات یادگیری دانش آموز پایه دوم ابتدایی

راهکارها پیرامون قضیه  بر طرف نمودن مشکل اختلالات یادگیری دانش آموز پایه دوم ابتدایی

رفرنس و منبع مورد استفاده  بر طرف نمودن مشکل اختلالات یادگیری دانش آموز پایه دوم ابتدایی

گردآوري اطلاعات(شواهد 1)

          براي اين كه بتوانم درباره پرسشي كه مطرح كرده بودم اطلاعات دقيق تري به دست آورم تصميم گرفتم موضوع را با همكاراني كه صاحبنظر در اين زمينه هستند درميان بگذارم.

          در يك زنگ تفريح، موضوع را با همكارانم در ميان گذاشتم. برخوردهاي آن ها متفاوت بود. تعدادي معتقد بودند كه بهتر است موضوع را با والدينش در ميان بگذاري، شايد به كمك آن ها بتوان كاري انجام داد. بعضي ديگر معتقد بودند كه بهتر است از آموزش او صرفنظر كني و او را به حال خود بگذاري تا براي سال آينده آماده بشود. عده اي ديگر معتقد بودند كه او هنوز موقعيت خود را درك نكرده و بهتر است صبر داشته باشي تا مدتي بگذرد و او موقعيت خود را بشناسد. سپس آموزش او را شروع كني.

          موضوع را با مدير مدرسه در ميان گذاشتم. او نيز معتقد بود كه اين دانش آموزان اگر دو سال در کلاس دوم بمانند پايه آن ها قوي مي شود و براي سال آينده آماده تر هستند. پس بهتر است كه خودت را خسته نكني.

          با آمدن معلم راهنما به مدرسه موضوع را با او مطرح كردم او چند سؤال بسيار ساده از امیر رضا پرسيد و امیر رضا هم كم و بيش به آن ها جواب داد. معلم راهنما معتقد بود كه امیر رضا
مي تواند ياد بگيرد ولي بايد مرتب او را تشويق كني. زيرا تشويق، انگيزه او را براي يادگيري افزايش مي دهد. البته تشويق نبايد بيش از حد باشد. اين روش را ادامه بدهيد اگر نتيجه نداد لزومي به خسته كردن خود نداريد و بگذاريد تا براي سال آينده آماده شود.

          با امیر رضا هم صحبت كردم. او مي گفت كه مدرسه آمدن را دوست دارد و مي خواهد خواندن و نوشتن را ياد بگيرد. تصميم گرفتم كه او را به يك كلينيك مشاوره معرفي كنم. براي اين منظور با والدين او تماس گرفتم. اما آن ها در دسترس نبودند و امیر رضا با پدربزرگ و مادربزرگش زندگي مي كرد. آن ها رفتن به كلينيك را مشروط به اجازه پدر او مي دانستند.

          دو ماه از سال تحصيلي مي گذشت و امیر رضا درست مثل روزهاي اول مدرسه بود. بنابراين تصميم گرفتم كه خودم وارد عمل شوم. شروع به مطالعه و تحقيق كردم و عواملي را كه باعث بروز اختلالات رفتاري و يادگيري امیر رضا مي شود را بررسي كنم. به همين منظور با افراد متخصص و اساتيد دانشگاه ملاقات كردم، كتاب هاي تخصصي در زمينه روانشناسي كودك و اختلالات يادگيري مطالعه نمودم، نشريه هاي گوناگون از جمله فصلنامه تعليم و تربيت، فصلنامه پژوهشكده كودكان استثنايي، فصلنامه روانشناسي، رشد معلم، رشد تكنولوژي آموزشي، …… را بررسي كردم. چكيده تحقيقات و پايان نامه ها را مطالعه نمودم. از طريق اينترنت در سايت هاي مختلف آموزشي و تربيتي و روانشناسي جستجو كردم. ابتدا بهتر است با خلاصه اي از يافته هاي به دست آمده آشنا شويم.

 شما عزیزان می توانید گزارش تخصصی معلم دبستان را به همراه اشانتیون ویژه پنج نمونه راهکار و پیشنهاد کوتاه ارزشیابی از این بخش دانلود نمایید.

 



برچسب‌ها :

درباره نویسنده

پشتیبان پژوهشسرای فرهنگیان: مدیران فردا 3937 نوشته در پژوهش سرای فرهنگیان دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.