no-img
پژوهش سرای فرهنگیان

گزارش تخصصی معلم کلاس دوم به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی


پژوهش سرای فرهنگیان

برنامه سالانه و تقویم اجرایی تدبیر و تعالی مقطع ابتدایی و متوسطه طرح جابر اختصاصی سفارش اقدام پژوهی

ادامه مطلب

گزارش تخصصی معلم کلاس دوم به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی
امتیاز 5.00 ( 1 رای )
zip
مارس 12, 2022
۱۸,۰۰۰ تومان

گزارش تخصصی معلم کلاس دوم به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی


گزارش تخصصی معلم کلاس دوم به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی تحت عنوان چگونگی بر طرف نمودن مشکل عدم اعتماد به نفس   دانش آموزم

گزارش تخصصی معلم کلاس دوم به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی تحت عنوان چگونگی بر طرف نمودن مشکل عدم اعتماد به نفس   دانش آموزم در دانش آموزان پايه دوم با فرمت ورد و قابل ویرایش و در 28  صفحه

پژوهش سرای فرهنگیان – مدیران فردا تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت گزارش تخصصی خود را  به بهترین شکل ممکن ارائه داده است..در این مورد تیم تخصصی ما به همراه گزارش تخصصی معلم کلاس دوم پنج نمونه پیشنهاد و راهکار ارزشیابی را برای شما عزیزان به صورت رایگان قرار داده است.تیم تخصصی ما اصالت گزارش تخصصی معلم کلاس دوم سعی شده است با رعات آخرین دستورالعمل های تدوین فایلی کاربردی برای اهداف پژوهشی فرهنگیان گرامی ارائه نماید . امید واریم دانلود این فایل بتواند نیازها و اهدافتان از خرید و دانلود آن را بر آورده سازد . همکاران ما در پشتیبانی سایت مشتاقانه منتظر دریافت نقطه نظرات , پیشنهادات و انتقادات شما در مورد این فایل میباشند.

سرفصلهای موجود در گزارش تخصصی معلم کلاس دوم به قرار زیر است :

عنوان مطلب پیرامون قضیه   بر طرف نمودن مشکل عدم اعتماد به نفس   دانش آموزم

سرآغاز سخن پیرامون قضیه   بر طرف نمودن مشکل عدم اعتماد به نفس   دانش آموزم

دیباچه پیرامون قضیه  بر طرف نمودن مشکل عدم اعتماد به نفس   دانش آموزم

درک مشکل پیرامون قضیه   بر طرف نمودن مشکل عدم اعتماد به نفس   دانش آموزم

بیان شرایط حاضر پیرامون قضیه   بر طرف نمودن مشکل عدم اعتماد به نفس   دانش آموزم

تنظیم و جمع نمودن منابع پیرامون قضیه   بر طرف نمودن مشکل عدم اعتماد به نفس   دانش آموزم

مطالعه و بررسی اطلاعات پیرامون قضیه  بر طرف نمودن مشکل عدم اعتماد به نفس   دانش آموزم

بحث پیرامون حل مشکل دررابطه با   بر طرف نمودن مشکل عدم اعتماد به نفس   دانش آموزم

وضعیت ثانویه پس از حل مشکلات   بر طرف نمودن مشکل عدم اعتماد به نفس   دانش آموزم

بررسی بیشتر در رابطه با  بر طرف نمودن مشکل عدم اعتماد به نفس   دانش آموزم

ارائه مستندات پیرامون  بر طرف نمودن مشکل عدم اعتماد به نفس   دانش آموزم

پیش بینی نتایج در مورد  بر طرف نمودن مشکل عدم اعتماد به نفس   دانش آموزم

راهکارها پیرامون قضیه  بر طرف نمودن مشکل عدم اعتماد به نفس   دانش آموزم

رفرنس و منبع مورد استفاده  بر طرف نمودن مشکل عدم اعتماد به نفس   دانش آموزم

گرد آوري شواهد 2

با اجرای راه حل های ارائه شده نتایج زیر به صورت مشخص مشاهده گردید .

  1. پس از پذیرفتن مسئولیت های گوناگونی که بر عهده نیان گذاشتم مشاهده کردم که به مرور زمان اعتماد به نفس وی بیشتر شد . از انجام فعالیتهای گروهی لذت می برد و سعی می کرد تا آنجا که می تواند خود را در جمع قراردهد و شرایط جمع را بپذیرد . ترس او از اینکه نتواند کارش را به درستی انجام دهد کاهش چشگیری پیدا کرده بود و جرأت و پشتکارش بسیار بالارفته بود .
  2. اندک اندک استعدادها و توانایی های نیان شروع به شکوفا شدن نمود. تکالیف خود را شخصاً انجام می داد . دردرس املاء پیشرفت قابل ملاحظه ای داشت و تمرینات ریاضی را خودش انجام می داد . در درس بنویسیم قادر به بیان خاطرات ، مشاهدات و داشته های خودش بود . زیبا سخن می گفت و به این طریق جلب توجه می نمود .
  3. پس از هر موفقیتی که تشویق می شد سعی در تکرار فعالیتهایی می نمود که او را به نتایج مناسب و دلخواهش می رساند . همواره در مسیری حرکت می کرد که بتواند از امتیازات بیشتر و بهتری برخوردار گردد . احساس خوشایندی که از تشویق در جمع نصیب او می شد فعالیتهایش را دوچندان می کرد و او را از حالت سکون زیاد به فعالیت و امی داشت .
  4. از اینکه با دانش آموزان دیگر مقایسه نمی شد و هر فعالیت و پیروزی یا شکست او فقط و فقط با خودش مقایسه می شد و دیگر سرکوفت دانش آموزان زرنگ کلاس روحش را آزرده نمی کرد به او احساس خوشایندی می داد که این مسئله در تغییر رفتار او قابل مشاهده بود . همیشه سعی می کرد تکالیفش را به موقع انجام دهد و دقت می نمود تا جواب درستی برای هر پرسش بیابد .
  5. با کاهش حضور مادرنیان در مدرسه، وی سعی کرد با مشکلاتی که در حیاط یا در کلاس با آنها روبرو می شود شخصاً برخورد و مقابله نماید و تلاش می نمود کارهایی را که هر روز مادرش برایش انجام می داد را خودش انجام دهد . کم کم یادگرفت راه حل های مختلفی را برای رسیدن به نتیجه دلخواه خودش در هر کاری امتحان نماید وقتی از زیر سایه همیشگی مادرش بیرون آمد بر انجام کارهای خود مسلط ترشد و روحیه جمعی وی افزایش چشمگیری یافت .

نتيجه گيري:

باتوجه به مطالب فوق و مشاهده مستمر و مداوم رفتار نیاندر کلاس و با عنایت به جمیع راه حل ها و روش های تربیتی که در جریان افزایش حس اعتماد به نفس در وی مورد استفاده قرار گرفته است نتایج بسیار قابل تاملی را برای من در پی داشته است که با تغییراتی بسیار اندک می تواند مورد استفاده دیگر همکاران محترم در موارد مشابه قرارگیرد .بزرگترین حسی که در جریان رشدو بالندگی هر انسانی می توانداوراهر روز به سوی پیشرفت وتکامل سوق دهد حس اعتماد به نفس است.پرورش این حس بایستی از دوران طفولیت و با کوشش وتلاش والدین در کودکان ایجادگردد تا با ورود به مدرسه حداقلی از این حس در دانش آموزان موجودباشد. آنگاه در محیط مدرسه است که بایستی اولیای مدرسه از جمله معلمان در تقویت این حس بکوشندوفرزندانی قوی و شاداب وپرانرژی برای آینده کشورمان تربیت نمایند.البته بایستی شرایط هر فردبه تنهایی نیز مورد بررسی قرار گیرد .وی‍‍‍‍ژگیهای جسمانی و روانی هر فرد با فرد دیگری قطعا متفاوت خواهد بود. محیطی که افراد مختلف در آن پرورش  می یابند،جو حاکم بر خانواده،وضعیت مالی آنهاونیز طبقه اجتماعی افراد تفاوتهایی را بین آنها ایجاد خواهد کرد که ناخود آگاه بر میزان حس اعتماد به نفس افراد اثر  گذارخواهد بود.هر چه فاکتورهای مورد اشاره فوق ،شرایط طبیعی تری داشته باشد می توان امیدوار بود که این  حس قوی تر باشد و حتی در صورت ضعف اعتماد به نفس،شرایط برای تقویت آن مهیا تر است.

  شما عزیزان می توانید گزارش تخصصی معلم کلاس دوم را به همراه اشانتیون ویژه پنج نمونه راهکار و پیشنهاد کوتاه ارزشیابی از این بخش دانلود نمایید.



برچسب‌ها :

درباره نویسنده

پشتیبان پژوهشسرای فرهنگیان: مدیران فردا 3935 نوشته در پژوهش سرای فرهنگیان دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.