no-img
پژوهش سرای فرهنگیان

گزارش تخصصی معلم کلاس سوم دبستان به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی


پژوهش سرای فرهنگیان

برنامه سالانه و تقویم اجرایی تدبیر و تعالی مقطع ابتدایی و متوسطه طرح جابر اختصاصی سفارش اقدام پژوهی

ادامه مطلب

گزارش تخصصی معلم کلاس سوم دبستان به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی
zip
مارس 4, 2022
۱۸,۰۰۰ تومان

گزارش تخصصی معلم کلاس سوم دبستان به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی


گزارش تخصصی معلم کلاس سوم دبستان به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی تحت عنوان  چگونگی کاهش ناهنجاريهاي رفتاري دانش آموز طلاقم

گزارش تخصصی معلم کلاس سوم دبستان به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی تحت عنوان  چگونگی کاهش ناهنجاريهاي رفتاري دانش آموز طلاقم   در دانش آموزان پايه سوم با فرمت ورد و قابل ویرایش و در 28  صفحه

پژوهش سرای فرهنگیان – مدیران فردا تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت گزارش تخصصی خود را  به بهترین شکل ممکن ارائه داده است..در این مورد تیم تخصصی ما به همراه گزارش تخصصی معلم کلاس سوم دبستان پنج نمونه پیشنهاد و راهکار ارزشیابی را برای شما عزیزان به صورت رایگان قرار داده است.تیم تخصصی ما اصالت گزارش تخصصی معلم کلاس سوم دبستان سعی شده است با رعات آخرین دستورالعمل های تدوین فایلی کاربردی برای اهداف پژوهشی فرهنگیان گرامی ارائه نماید . امید واریم دانلود این فایل بتواند نیازها و اهدافتان از خرید و دانلود آن را بر آورده سازد . همکاران ما در پشتیبانی سایت مشتاقانه منتظر دریافت نقطه نظرات , پیشنهادات و انتقادات شما در مورد این فایل میباشند.

سرفصلهای موجود در گزارش تخصصی معلم کلاس سوم دبستان به قرار زیر است :

عنوان مطلب پیرامون قضیه    کاهش ناهنجاريهاي رفتاري دانش آموز طلاقم

سرآغاز سخن پیرامون قضیه    کاهش ناهنجاريهاي رفتاري دانش آموز طلاقم

دیباچه پیرامون قضیه   کاهش ناهنجاريهاي رفتاري دانش آموز طلاقم

درک مشکل پیرامون قضیه    کاهش ناهنجاريهاي رفتاري دانش آموز طلاقم

بیان شرایط حاضر پیرامون قضیه    کاهش ناهنجاريهاي رفتاري دانش آموز طلاقم

تنظیم و جمع نمودن منابع پیرامون قضیه    کاهش ناهنجاريهاي رفتاري دانش آموز طلاقم

مطالعه و بررسی اطلاعات پیرامون قضیه   کاهش ناهنجاريهاي رفتاري دانش آموز طلاقم

بحث پیرامون حل مشکل دررابطه با    کاهش ناهنجاريهاي رفتاري دانش آموز طلاقم

وضعیت ثانویه پس از حل مشکلات    کاهش ناهنجاريهاي رفتاري دانش آموز طلاقم

بررسی بیشتر در رابطه با   کاهش ناهنجاريهاي رفتاري دانش آموز طلاقم

ارائه مستندات پیرامون   کاهش ناهنجاريهاي رفتاري دانش آموز طلاقم

پیش بینی نتایج در مورد   کاهش ناهنجاريهاي رفتاري دانش آموز طلاقم

راهکارها پیرامون قضیه   کاهش ناهنجاريهاي رفتاري دانش آموز طلاقم

رفرنس و منبع مورد استفاده   کاهش ناهنجاريهاي رفتاري دانش آموز طلاقم

گردآوري اطلاعات ( شواهد 1 )

مسأله را دريكي از جلسات مدرسه مطرح كرده و از مدير ، معاون و همكاران نظرخواهي كردم . در جلسه ای که در خصوص شناسایی دانش آموزان در معرض افت تحصیلی و تلاش در جهت رفع مشکل آنها در مدرسه قرآنی مائده برگزار گردید ضمن صحبت با همکاران در این زمینه  و تلاش برای رفع آنها اختلافات خانوادگی و جدایی پدر و مادر زهرا را در جلسه عنوان نمودم و بیان کردم که دارای اختلافات خانوادگی شدیدی است که باعث پرخاشگر شدن و زورگو شدن این دانش آموز نسبت به همسالانش شده است.مصاحبه اي با پدر و مادربزرگ درباره ي وضعيت او در محيط خانه كردم . با چند تن از هم كلاسي هاي او مصاحبه انجام داده و با توجه به شكايات اوليا و دانش آموزان او را خواسته و در حياط مدرسه كليه مشكلات را با او در ميان گذاشته ام .با اين اوصاف و مطالعه پرونده ي تحصيلي و تربيت او واسناد و مدارك موجود در مدرسه دلايل  اين مشكل را چنين يافتم :

طلاق پدر و مادر.

وجود الگوهاي نامناسب در بيرون از مدرسه همانند برخي از دوستان و خانواده

محبّت بي رويه و نامناسب توسط پدر و خانواده ي پدري و بدگويي پشت سر مادر

درخواست ها و انتظارات دو گانه از او به علّت دوگانگي فرهنگ هاي دو خانواده

عدم تشويق و تنبيه مناسب و به جا ، هنگام بروز رفتارهاي ناهنجار

آزادي بيش از حد او در خانه و همچنين در مدرسه و خانه ي پدری او

علاقه شديد وي به خودنمايي و ابراز وجود

ناديده گرفتن مقررات مدرسه و حقوق ديگران

گرد آوري راه حل ها :

براي نفوذ در دل و جان هر فرد نياز است كه ارتباط نزديك و صميميانه اي با او برقرار گردد . در همين راستا بهتر ديدم كه ابتدا :

ارتباط صميمي با اين دانش آموز داشته و خوب به حرف هايش گوش كنم .

محبّت نمودن به او در حد متعادل

احترام و شخصيت دادن به او

تقويت روحيه ي اعتماد در او

مسئوليت دادن به او در خانه و مدرسه

درك بهتر و بيشتر او از جانب خانواده و خودم شاگردان ديگرم

تشويق او در حد معمول به صورت زباني و انفرادي و گروهي و جنسي

تقويت روحيه ي ايثار و فداكاري در جهت حفظ حقوق اساسي ديگران

ارا ئه الگو هاي مناسب  رفتاري با استدلا ل هاي درست و منطقي.

انتخاب راه حل :

از بين راه حل هاي ارائه شده سعي كردم از همه ي آن ها استفاده كنم ولي بيشتر سعي كردم با پدر و مادربزرگ او صحبت كنم زيرا بيشتر اختلال رفتاري او به نحوه ي بر خورد اين دو عزيز مي دانستم ،  پس در چند جلسه بحث و گفتگو ، مشكل عاطفي يا درسي او را به آنان يادآور كردم و با توضيح تأثيرات خانواده ، آنان را متوجّه وظايفشان كردم  كه در زمينه ي تر بيت فرزند خود چه وظايفي بر عهده دارند . در جلسه ای که با مدیر و معاونین برگزار شد مقرر گردید که این دانش آموز در مدرسه مورد مشاوره قرار گیرد. ا ز پدر و مادربزرگ زهرا دعوت به عمل آمد در جلسات متعدد در مدرسه برای رفع مشکل فرزندش شرکت نمود. و پدر زهرا را توجیه کردیم که توجه بیشتری به فرزندش داشته باشد و با محبت با وی برخورد نماید.

شما عزیزان می توانید گزارش تخصصی معلم کلاس سوم دبستان را به همراه اشانتیون ویژه پنج نمونه راهکار و پیشنهاد کوتاه ارزشیابی از این بخش دانلود نمایید.



برچسب‌ها :

درباره نویسنده

پشتیبان پژوهشسرای فرهنگیان: مدیران فردا 3938 نوشته در پژوهش سرای فرهنگیان دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.