no-img
پژوهش سرای فرهنگیان

گزارش تخصصی هنرآموز طراحی دوخت : نهادینه سازی مراقبت از وسایل کارگاه - 32 صفحه - پژوهش سرای فرهنگیان


پژوهش سرای فرهنگیان

برنامه سالانه و تقویم اجرایی تدبیر و تعالی مقطع ابتدایی و متوسطه طرح جابر اختصاصی سفارش اقدام پژوهی

ادامه مطلب

گزارش تخصصی هنرآموز طراحی دوخت : نهادینه سازی مراقبت از وسایل کارگاه – 32 صفحه
امتیاز 5.00 ( 1 رای )
zip
مارس 10, 2022
۱۸,۰۰۰ تومان

گزارش تخصصی هنرآموز طراحی دوخت : نهادینه سازی مراقبت از وسایل کارگاه – 32 صفحه


گزارش تخصصی هنرآموز طراحی دوخت

گزارش تخصصی هنرآموز طراحی دوخت به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی تحت عنوان چگونگی نهادینه کردن فرهنگ مراقبت از وسایل کارگاه در هنر جویان طراحی  و دوخت هنرستان با فرمت ورد و قابل ویرایش و در 32 صفحه

پژوهش سرای فرهنگیان – مدیران فردا تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت گزارش تخصصی  خود را به بهترین شکل ممکن ارائه داده است..در این مورد تیم تخصصی ما به همراه گزارش تخصصی هنرآموز طراحی دوخت پنج نمونه پیشنهاد و راهکار ارزشیابی را برای شما عزیزان به صورت رایگان قرار داده است.تیم تخصصی ما اصالت گزارش تخصصی هنرآموز طراحی دوخت سعی شده است با رعات آخرین دستورالعمل های تدوین فایلی کاربردی برای اهداف پژوهشی فرهنگیان گرامی ارائه نماید . امید واریم دانلود این فایل بتواند نیازها و اهدافتان از خرید و دانلود آن را بر آورده سازد . همکاران ما در پشتیبانی سایت مشتاقانه منتظر دریافت نقطه نظرات , پیشنهادات و انتقادات شما در مورد این فایل میباشند.

سرفصلهای موجود در گزارش تخصصی هنرآموز طراحی دوخت به قرار زیر است :

عنوان مطلب پیرامون قضیه  نهادینه کردن فرهنگ مراقبت از وسایل کارگاه در هنر جویان

سرآغاز سخن پیرامون قضیه  نهادینه کردن فرهنگ مراقبت از وسایل کارگاه در هنر جویان

دیباچه پیرامون قضیه نهادینه کردن فرهنگ مراقبت از وسایل کارگاه در هنر جویان

درک مشکل پیرامون قضیه  نهادینه کردن فرهنگ مراقبت از وسایل کارگاه در هنر جویان

بیان شرایط حاضر پیرامون قضیه  نهادینه کردن فرهنگ مراقبت از وسایل کارگاه در هنر جویان

تنظیم و جمع نمودن منابع پیرامون قضیه  نهادینه کردن فرهنگ مراقبت از وسایل کارگاه در هنر جویان

مطالعه و بررسی اطلاعات پیرامون قضیه نهادینه کردن فرهنگ مراقبت از وسایل کارگاه در هنر جویان

بحث پیرامون حل مشکل دررابطه با  نهادینه کردن فرهنگ مراقبت از وسایل کارگاه در هنر جویان

وضعیت ثانویه پس از حل مشکلات  نهادینه کردن فرهنگ مراقبت از وسایل کارگاه در هنر جویان

بررسی بیشتر در رابطه با نهادینه کردن فرهنگ مراقبت از وسایل کارگاه در هنر جویان

ارائه مستندات پیرامون نهادینه کردن فرهنگ مراقبت از وسایل کارگاه در هنر جویان

پیش بینی نتایج در مورد نهادینه کردن فرهنگ مراقبت از وسایل کارگاه در هنر جویان

راهکارها پیرامون قضیه نهادینه کردن فرهنگ مراقبت از وسایل کارگاه در هنر جویان

رفرنس و منبع مورد استفاده نهادینه کردن فرهنگ مراقبت از وسایل کارگاه در هنر جویان

اجرای راهکار های پیشنهادی و نظارت بر آنها:

راهکارهای پیشنهادی را می توان از درون داده ها چنین بدست آورد و نتیجه گرفت:

1- گرفتن کمک از خود هنر جویان در حل معضل خودشان با ایجاد ارتباط و دوستی

2- مشورت و جلسه با اولیای آموزشگاه و همکاران و گرفتن ایده های ایشان برای حل معضل

3- مشورت با اولیای هنر جویان برای حل معضل

4- ایجاد انگیزه با ترتیب دادن برنامه های متنوع و برنامه های شاد

5- تقویت اعتماد به نفس و تشویق و ترغیب ایشان به بهود اوضاع

6- توجه به محاسن و ندیدن و اغماض عیوب ایشان تا حدی که به مسئله تربیتشان لطمه نزند و به آنها کمک کند.

7- تغییر روش تربیتی و آموزشی از سنتی به نوین

1- گرفتن کمک از خود هنر جویان در حل معضل خودشان با ایجاد ارتباط و دوستی. در این مورد چنانچه به خاطر دارم، در اوایل امر سعی کردم خودم هم کمی خشک برخورد کنم و فکر می کردم اگر با هنر جویان راحت تر باشم ممکن است مورد سوء استفاده قرار بگیریم و این را یکی از عواملی دیدم که در خراب شدن اوضاع کارگاه و ایجاد فاصله بین من و هنر جویانم و سخت شدن کار مؤثر بود. به طور مثال زمانی که حتی هنر جویان  ابراز علاقه به اینجانب می نمودند حال یا به زبان می آوردند یا به هر نحو دیگری، من نیمه ی خالی لیوان را می دیدم و فکر می کردم همه ی این رفتارهای آنها چاپلوسی است و همین امور باعث ایجاد شکاف و مشکل شد. تا اینکه در طی این مدتی که روی این گزارش تخصصی انجام می دادم .

2- مشورت و جلسه با اولیای آموزشگاه در راستای حل معضل هنر جویان به دلایل ذیل به وقوع نپیوست:

اول اینکه مسئله را با اولیای آموزشگاه مطرح کردم و از آنها راهکار خواستم و گفتم کاش همه همکارانی که با هنر جویانی این کلاس سر و کار دارند را در یک جلسه گرد هم می آوردیم و با مطرح کردن مسئله از نظرات ایشان نیز بهره می بردیم. ایشان گفتند در یک جلسه شورای هنر آموزان مسئله را عنوان می کنیم که جلسه شورا یکی دو بار پس از این صحبت تشکیل شد که همیشه متأسفانه مسائلی که از دید آموزشگاه مهم تر بود مانع از طرح مسئله کلاس شد و این مسئله هیچ گاه در شورا مطرح نشد. این بود که تصمیم گرفتم با ایجاد پرسشنامه از نظرات همکاران استفاده کنم که متأسفانه نسبت به جلسه شورا نتوانست به عنوان راهکاری مؤثر واقع شود. در مورد نظرات اولیای هنر جویان و جلسه با ایشان هم همین موانع وجود داشت.

3- توجه به محاسن و ندیدن و اغماض عیوب ایشان تا حدی که به مسئله ی تربیتشان لطمه نزند و به آنها کمک کند. در این زمینه سعی کردم همیشه توانایی های هنر جویانی مذكور را درشت تر ببینم و گه گاه برخی کارهای مثبتشان را به عنوان الگو مطرح کنم. از آنجایی که هنر جویان با هم در ارتباط اند و به یکدیگر اطلاع می دهند که فلان کس راجع به شما چه می گفت، هنر جویان باور کردند که نقاط مثبتی هم دارند.

پس از گرفتن یک آزمون و مشاهده ی نتایج مطلوب تر از گذشته ی ایشان سعی کردم ایشان را تشویق کنم که در جهت جلب اعتماد به نفس و ایجاد انگیزه و ایجاد رابطه ی حسنه ی خودم با هنر جویان بسیار مؤثر بود.

پرسشنامه ای ترتیب دادم و نظرات همکاران را جویا شدم که پیشنهادات و اظهار نظرات ایشان نیز مرا در این امر تا حدی یاری رساند.

گردآوری شواهد 2:

با توجه به طرح معضل و یافتن راهکارها پس از پرسش از هنر جویان و همکاران و مشورت و همیاری دوستان و همكارانم عکس ها و اسنادی از هنر جویان تهیه کردم که سیر تدریجی بهبود اوضاع کاملاً قابل دریافت بود

 

هنر جویان پس از انجام گزارش تخصصی به نگهداری از وسایل کارگاه و سایت کامپیوتر علاقه مند شده بودند.

برای تحقق اهداف نظم و انضباط در مدارس باید با تکیه بر همه مطالب یاد شده، به دو موضوع مهم اصول انضباط و روش های آن توجه خاص داشت:

شما عزیزان می توانید گزارش تخصصی هنرآموز طراحی دوخت را به همراه اشانتیون ویژه پنج نمونه راهکار و پیشنهاد کوتاه ارزشیابی از این بخش دانلود نمایید.



برچسب‌ها :

درباره نویسنده

پشتیبان پژوهشسرای فرهنگیان: مدیران فردا 3935 نوشته در پژوهش سرای فرهنگیان دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید