no-img
پژوهش سرای فرهنگیان

گزارش تخصصی هنرآموز طراحی دوخت : ایجاد علاقه به هنر در درس الگوسازی - 25 صفحه - پژوهش سرای فرهنگیان


پژوهش سرای فرهنگیان

برنامه سالانه و تقویم اجرایی تدبیر و تعالی مقطع ابتدایی و متوسطه طرح جابر اختصاصی سفارش اقدام پژوهی

ادامه مطلب

گزارش تخصصی هنرآموز طراحی دوخت : ایجاد علاقه به هنر در درس الگوسازی – 25 صفحه
zip
آوریل 4, 2022
۱۸,۰۰۰ تومان

گزارش تخصصی هنرآموز طراحی دوخت : ایجاد علاقه به هنر در درس الگوسازی – 25 صفحه


گزارش تخصصی هنرآموز طراحی دوخت

گزارش تخصصی هنرآموز طراحی دوخت به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی تحت عنوان راه کار های علاقمند کردن دانش آموزان پایه سوم  در درس الگوسازی به هنر در رشته طراحی دوخت  در ساخت الگو  و برشبا فرمت ورد و قابل ویرایش و در 25 صفحه

در این مورد تیم تخصصی ما به همراه گزارش تخصصی هنرآموز طراحی دوخت پنج نمونه پیشنهاد و راهکار ارزشیابی را برای شما عزیزان به صورت رایگان قرار داده است.تیم تخصصی ما اصالت گزارش تخصصی هنرآموز طراحی دوخت سعی شده است با رعات آخرین دستورالعمل های تدوین فایلی کاربردی برای اهداف پژوهشی فرهنگیان گرامی ارائه نماید . امید واریم دانلود این فایل بتواند نیازها و اهدافتان از خرید و دانلود آن را بر آورده سازد . همکاران ما در پشتیبانی سایت مشتاقانه منتظر دریافت نقطه نظرات , پیشنهادات و انتقادات شما در مورد این فایل میباشند.

سرفصل های گزارش کار هنر آموز طراحی و دوخت

سرفصلهای موجود در گزارش تخصصی هنرآموز طراحی دوخت به قرار زیر است :

عنوان مطلب پیرامون قضیه  علاقمند کردن دانش آموزان پایه سوم  در درس الگوسازی به هنر

سرآغاز سخن پیرامون قضیه  علاقمند کردن دانش آموزان پایه سوم  در درس الگوسازی به هنر

دیباچه پیرامون قضیه علاقمند کردن دانش آموزان پایه سوم  در درس الگوسازی به هنر

درک مشکل پیرامون قضیه  علاقمند کردن دانش آموزان پایه سوم  در درس الگوسازی به هنر

بیان شرایط حاضر پیرامون قضیه  علاقمند کردن دانش آموزان پایه سوم  در درس الگوسازی به هنر

تنظیم و جمع نمودن منابع پیرامون قضیه  علاقمند کردن دانش آموزان پایه سوم  در درس الگوسازی به هنر

مطالعه و بررسی اطلاعات پیرامون قضیه علاقمند کردن دانش آموزان پایه سوم  در درس الگوسازی به هنر

بحث پیرامون حل مشکل دررابطه با  علاقمند کردن دانش آموزان پایه سوم  در درس الگوسازی به هنر

وضعیت ثانویه پس از حل مشکلات  علاقمند کردن دانش آموزان پایه سوم  در درس الگوسازی به هنر

بررسی بیشتر در رابطه با علاقمند کردن دانش آموزان پایه سوم  در درس الگوسازی به هنر

ارائه مستندات پیرامون علاقمند کردن دانش آموزان پایه سوم  در درس الگوسازی به هنر

پیش بینی نتایج در مورد علاقمند کردن دانش آموزان پایه سوم  در درس الگوسازی به هنر

راهکارها پیرامون قضیه علاقمند کردن دانش آموزان پایه سوم  در درس الگوسازی به هنر

رفرنس و منبع مورد استفاده علاقمند کردن دانش آموزان پایه سوم  در درس الگوسازی به هنر

           گرد آوری شواهد یک

به منظور گردآوری داده‌ها جهت توصیف وضع موجود، از شاخص‌های کمی وکیفی استفاده‌ شده‌است که داده‌های به دست آمده از آن، به اقدام‌پژوه در پی بردن به دلایل بروز مسأله‌ی موجود یاری میرساند.

محقق بعد از بیان مسئله به بررسی علل بروز مشکل میپردازد و ابتدا به یادداشتهای روزانه خود در سال جاری و سالهای قبل مراجعه می کند . واز آنجا که محقق بیشتر دوران خدمتش را در پست ….. آموزشگاه سپری نموده و یکی از اولیاء مدرسه میباشد که نقش اساسی در علاقه مند نمودن به درس الگوسازی به هنر دانش آموزان  در رشته خیاطی دارد .لذا برآن شد تا عوامل موثر در علاقه مند نمودن به درس الگوسازی به هنر و همچنن عوامل مزاحم در علاقه مند نمودن به درس الگوسازی به هنر درست را شناسایی نماید تابتوانند به دانش آموزان در این مهم کمک نماید .اودر عین مطالعه متوجه شد که تاکنون امور زیر برای علاقه مند نمودن به درس الگوسازی به هنر دانش آموزان انجام شده است.

* حضور مشاور در کلاس و بیان رشته های مختلف

*برگزاری آزمونهاو تستهای  رغبت سنج که از طرف هسته مشاوره برگزار می شود

*نظر والدین در ارائه رشته انتخابی به دانش آموزان

*صحیتهای مدیر مدرسه در مراسم صبحگاه جهت علاقه مند نمودن به درس الگوسازی به هنر در رشته خیاطی

              الف) شاخص‌های کمّی وضع موجود

برای تبیین وضع موجود می‌توان از اعداد و ارقام نیز استفاده کرد که در این بخش در قالب شاخص‌های کمّی به شرح زیر ارائه می‌گردد.

      استفاده از روش مشاهده مستقیم

اقدام‌پژوه با استفاده از روش مشاهده‌ی مستقیم  برای بررسی دقبق تر موضوع پرسشنامه ای را در دو برگ تنظیم نمود و در اختیار دانش آموزان قرار داد تا عوامل موثر در علاقه مند نمودن به درس الگوسازی به هنر را رتبه بندی نمایند

همچنین در برگه دوم از دانش آموزان خواست تاعوامل مزاحم در علاقه مند نمودن به درس الگوسازی به هنر خیاطی را  رتبه بندی و بیان نمایند  .

پژوهشگر بعد از جمع آوری و مرتب نمودن ، نظرات دانش آموزان را به شرح ذیل دسته بندی نمود .

شما عزیزان می توانید گزارش تخصصی هنرآموز طراحی دوخت را به همراه اشانتیون ویژه پنج نمونه راهکار و پیشنهاد کوتاه ارزشیابی از این بخش دانلود نمایید.



برچسب‌ها :

درباره نویسنده

پشتیبان پژوهشسرای فرهنگیان: مدیران فردا 3935 نوشته در پژوهش سرای فرهنگیان دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید