no-img
پژوهش سرای فرهنگیان

گزارش تخصصی کاهش استرس - معلمان ابتدایی - 28 صفحه - پژوهش سرای فرهنگیان


پژوهش سرای فرهنگیان

برنامه سالانه و تقویم اجرایی تدبیر و تعالی مقطع ابتدایی و متوسطه طرح جابر اختصاصی سفارش اقدام پژوهی

ادامه مطلب

گزارش تخصصی کاهش استرس – معلمان ابتدایی – 28 صفحه
zip
آوریل 12, 2022
۱۸,۰۰۰ تومان

گزارش تخصصی کاهش استرس – معلمان ابتدایی – 28 صفحه


گزارش تخصصی معلم اول ابتدایی – استرس

گزارش تخصصی کاهش استرس دانش آموزان برای معلمان ابتدایی ( قابل استفاده همهپایه های ابتدایی) به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی تحت عنوان افزایش علاقمندی دانش آموزانم در پایه اول دبستان علوی از طریق کاهش استرس با فرمت ورد و قابل ویرایش و در 28 صفحه

بانک گزارش معلمان تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت گزارش تخصصی خود را  به بهترین شکل ممکن ارائه داده است..در این مورد تیم تخصصی ما به همراه گزارش تخصصی کاهش استرس دانش آموزان پنج نمونه پیشنهاد و راهکار ارزشیابی را برای شما عزیزان به صورت رایگان قرار داده است.تیم تخصصی ما اصالت گزارش تخصصی استرس  سعی شده است با رعات آخرین دستورالعمل های تدوین فایلی کاربردی برای اهداف پژوهشی فرهنگیان گرامی ارائه نماید . امید واریم دانلود این فایل بتواند نیازها و اهدافتان از خرید و دانلود آن را بر آورده سازد . همکاران ما در پشتیبانی سایت مشتاقانه منتظر دریافت نقطه نظرات , پیشنهادات و انتقادات شما در مورد این فایل میباشند.

سرفصلهای موجود در گزارش تخصصی استرس

عنوان مطلب پیرامون قضیه  افزایش علاقمندی دانش آموزانم در پایه اول دبستان از طریق کاهش استرس

سرآغاز سخن پیرامون قضیه  افزایش علاقمندی دانش آموزانم در پایه اول دبستان از طریق کاهش استرس

دیباچه پیرامون قضیه افزایش علاقمندی دانش آموزانم در پایه اول دبستان از طریق کاهش استرس

درک مشکل پیرامون قضیه  افزایش علاقمندی دانش آموزانم در پایه اول دبستان از طریق کاهش استرس

بیان شرایط حاضر پیرامون قضیه  افزایش علاقمندی دانش آموزانم در پایه اول دبستان از طریق کاهش استرس

تنظیم و جمع نمودن منابع پیرامون قضیه  افزایش علاقمندی دانش آموزانم در پایه اول دبستان از طریق کاهش استرس

مطالعه و بررسی اطلاعات پیرامون قضیه افزایش علاقمندی دانش آموزانم در پایه اول دبستان از طریق کاهش استرس

بحث پیرامون حل مشکل دررابطه با  افزایش علاقمندی دانش آموزانم در پایه اول دبستان از طریق کاهش استرس

وضعیت ثانویه پس از حل مشکلات  افزایش علاقمندی دانش آموزانم در پایه اول دبستان از طریق کاهش استرس

بررسی بیشتر در رابطه با افزایش علاقمندی دانش آموزانم در پایه اول دبستان از طریق کاهش استرس

ارائه مستندات پیرامون افزایش علاقمندی دانش آموزانم در پایه اول دبستان از طریق کاهش استرس

پیش بینی نتایج در مورد افزایش علاقمندی دانش آموزانم در پایه اول دبستان از طریق کاهش استرس

راهکارها پیرامون قضیه افزایش علاقمندی دانش آموزانم در پایه اول دبستان از طریق کاهش استرس

رفرنس و منبع مورد استفاده افزایش علاقمندی دانش آموزانم در پایه اول دبستان از طریق کاهش استرس

تجزیه وتحلیل  و گردآوری اطلاعات

باتوجه به اطلاعات جمع آوری شده در رابطه با علل   اضطراب و ترس دانش آموزان و وابستگی شدید آنها به والدین شامل گزینه های زیر است:

– نحوه تربیت والدین که ماندن هميشگي و جدانشدن حتي چند ساعت از والدين را برای دختر یک حسن تلقی کرده و نشان دهنده حجب و حیای وی می دانند.

-عدم ارتباط صمیمی و دوستانه پدر با فرزندان در منزل و آگاه نبودن از مسایل و مشکلات روزمره آنان.

-عدم ارتباط دانش آموزان با همكلاسي هايشان

– عدم انگیزه در دانش آموزان به کلاس درس و مدرسه

برای رهایی از استرس پس از مصاحبه و مشاهده به راهکار های زیر دست یافتم:

  1. تن آرامی
  2. حساسیت زدایی منظم
  3. ایمن سازی در مقابل استرس
  4. آموزش مهارت های مطالعه
  5. مقابله با باورهای غیر عقلانی و غیر منطقی
  6. ایمن سازی در مقابل استرس
  7. آموزش توجه (عدم توجه به محرك های نامربوط به تكلیف و توجه به محرك های مربوط به تكلیف)

ارائه راهکارموقتی

1-   برای تشویق آنها برای ماندن در کلاس ،جوایزی درقبال پیشرفت تحصیلی( ولوبه مقدارکم )درحضوردانش آموزان به آنها داده شود.

2-   درزنگ های تفریح به آنها مسولیت( دربان)بدهیم تاخودشان مانع رفتن سایردانش آموزان ازمدرسه شود.

3-   درصورت لزوم ارجاع به مشاور که بنده به دلیل تجربه و علاقه ای که به امر مشاوره داشتم تصمیم گرفتم با آنها  در این امر مشورت و راهنمایی کنم.

4-   مشاوره و راهنمایی خوددانش آموزان

5-   ارتباط صمیمی ودوستانه آموزگار ان وسایرمعلمان  با آنها

دلايل انتخاب راه حل

دانش آموزان نيز مانند برخي از كودكان دچار مشكلاتي هم چون ناراحتي، بي قراري ، ترس از مدرسه و حتي بيزاري و تنفر از کلاس و بی علاقگی به درس شده اند..ترس غير منطقي دانش آموزان از مدرسه به معني امتناع از مدرسه رفتن و يكي از نشانه هاي اضطراب جدايي از والدين، خانه، خانواده و بخصوص مادر و يا شرايطي است كه به آنها وابسته شده اند.

شما عزیزان می توانید گزارش تخصصی معلمان ابتدایی – کاهش استرس دانش آموزان را به همراه اشانتیون ویژه پنج نمونه راهکار و پیشنهاد کوتاه ارزشیابی از این بخش دانلود نمایید.



درباره نویسنده

پشتیبان پژوهشسرای فرهنگیان: مدیران فردا 3935 نوشته در پژوهش سرای فرهنگیان دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.