no-img
پژوهش سرای فرهنگیان

گزارش تخصصی مربی پرورشی مدرسه به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی


پژوهش سرای فرهنگیان

برنامه سالانه و تقویم اجرایی تدبیر و تعالی مقطع ابتدایی و متوسطه طرح جابر اختصاصی سفارش اقدام پژوهی

ادامه مطلب

گزارش تخصصی مربی پرورشی مدرسه -آموزش اسراف نکردن در امور آموزشی
zip
ژانویه 30, 2022
۱۸,۰۰۰ تومان

گزارش تخصصی مربی پرورشی مدرسه -آموزش اسراف نکردن در امور آموزشی


گزارش تخصصی مربی پرورشی مدرسه به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی تحت عنوان  چگونگی آموزش اسراف نکردن  در امور آموزشی به دانش آموزان و نهادینه کردن  اقتصاد مقاومتی ،اقدام و عمل در دانش آموزان

گزارش تخصصی مربی پرورشی مدرسه به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی تحت عنوان  چگونگی آموزش اسراف نکردن  در امور آموزشی به دانش آموزان و نهادینه کردن  اقتصاد مقاومتی ،اقدام و عمل در دانش آموزان  با فرمت ورد و قابل ویرایش و در 26 صفحه

پژوهش سرای فرهنگیان – مدیران فردا تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت گزارش تخصصی  خود را به بهترین شکل ممکن ارائه داده است..در این مورد تیم تخصصی ما به همراه گزارش تخصصی مربی پرورشی مدرسه پنج نمونه پیشنهاد و راهکار ارزشیابی را برای شما عزیزان به صورت رایگان قرار داده است.تیم تخصصی ما اصالت گزارش تخصصی مربی پرورشی مدرسه سعی شده است با رعات آخرین دستورالعمل های تدوین فایلی کاربردی برای اهداف پژوهشی فرهنگیان گرامی ارائه نماید . امید واریم دانلود این فایل بتواند نیازها و اهدافتان از خرید و دانلود آن را بر آورده سازد . همکاران ما در پشتیبانی سایت مشتاقانه منتظر دریافت نقطه نظرات , پیشنهادات و انتقادات شما در مورد این فایل میباشند.

سرفصلهای موجود در گزارش تخصصی مربی پرورشی مدرسه به قرار زیر است :

عنوان مطلب پیرامون قضیه  آموزش اسراف نکردن  در امور آموزشی به دانش آموزان

سرآغاز سخن پیرامون قضیه  آموزش اسراف نکردن  در امور آموزشی به دانش آموزان

دیباچه پیرامون قضیه آموزش اسراف نکردن  در امور آموزشی به دانش آموزان

درک مشکل پیرامون قضیه  آموزش اسراف نکردن  در امور آموزشی به دانش آموزان

بیان شرایط حاضر پیرامون قضیه  آموزش اسراف نکردن  در امور آموزشی به دانش آموزان

تنظیم و جمع نمودن منابع پیرامون قضیه  آموزش اسراف نکردن  در امور آموزشی به دانش آموزان

مطالعه و بررسی اطلاعات پیرامون قضیه آموزش اسراف نکردن  در امور آموزشی به دانش آموزان

بحث پیرامون حل مشکل دررابطه با  آموزش اسراف نکردن  در امور آموزشی به دانش آموزان

وضعیت ثانویه پس از حل مشکلات  آموزش اسراف نکردن  در امور آموزشی به دانش آموزان

بررسی بیشتر در رابطه با آموزش اسراف نکردن  در امور آموزشی به دانش آموزان

ارائه مستندات پیرامون آموزش اسراف نکردن  در امور آموزشی به دانش آموزان

پیش بینی نتایج در مورد آموزش اسراف نکردن  در امور آموزشی به دانش آموزان

راهکارها پیرامون قضیه آموزش اسراف نکردن  در امور آموزشی به دانش آموزان

رفرنس و منبع مورد استفاده آموزش اسراف نکردن  در امور آموزشی به دانش آموزان

راه حل هاي پيشنهادي:

تهيه و ارائه‌ي پرسش‌نامه به دانش‌آموزان.

مشورت با افراد متخصص در اين زمينه

بررسي راه‌كارها ارائه شده و انتخاب بهترين راه

مطالعه كتب، مجلات، پايان‌نامه‌هاي مرتبط با موضوع و سركشي به سايت‌هاي مختلف

مشاهده رفتار دانش‌آموزان

برگزاري جلسات هم‌انديشي در  آموزشگاه

انتخاب راه جدید به طور موقت: 

بدیهی است که شکوفایی یک رویکرد جدید ، مستلزم اندکی تمرین و بردباری است. اما از آنجایی که راهبردهای آموزشی اثر بخش بریافته های علمی و تجربه های عملی و مکتب رفتارگرایی و شناختی متکی هستند، می توان از آن به عنوان رویکردی مناسب و اطمینان بخش در آموزش مفاهیم استفاده کرد. چه بسا، بسیاری از ما در مدرسه همیشه به دنبال راهی نو برای تغییر روش های خود هستیم. اما آیا هیچ وقت سعی کرده ایم این تغییر را در خودمان ایجاد کنیم و آن را در جهت بهبود وضعیت مدرسه استفاده کنیم؟ بعد از اینکه دلایل به وجود آورنده را تجزیه و تحلیل کردم، سعی کردم تا تعدادی از راه حل های مورد نظرم را اجرا کنم. سعی کردم راه حل های خود را بیشتر حول محیط کلاس و تکیه بر آموزه های دینی و مذهبی قرار دهم تا نتایج بهتری را به دست آورده و کمتر به خطا بروم. البته در انتخاب راه حل باید از دیگر همکاران نیز کمک می گرفتم تا من را در اجرای صحیح راه حلها یاری دهند. حالا من می توانستم با صبر و حوصله بیشتر به انتخاب راه حل برای بقیه مشکلات بپردازم. راه حل های پیشنهادی خود را با دیگر همکاران در مدرسه وسرگروهای دروس در گروه های آموزشی منطقه در میان گذاشتم و در مورد آن با ایشان نظرخواهی کردم و خوشبختانه همگی نظر مساعد خود را اعلام کردند.

اجراي راه حل ها:

ا- قصه گویی: می دانیم که قصه، نقش بسیار مهمی در تکوین شخصیت کودکان دارد. مسلماً علاقه به قصه را خداوند در نهاد انسان گذاشته است، زیرا خداوند از زیر و بم آفریده ی خود دقیقاً آگاه است و در تمام کتاب های آسمانی به زبان قصه با انسان سخن گفته است از این رو ما می توانیم بسیاری از مسائل علمی، اجتماعی، عاطفی و … را از طریق قصه به دانش آموزان آموزش دهیم.

2- شعرخوانی: خوب خواندن شعر، بیشتر جنبه تجربی دارد و با تکرار و تمرین حاصل می شود و تمرین پیش از اجرا و علاقه مند بودن به شعر، دو نکته اساسی برای شعر خوانی به شیوه ی بهتر و مؤثرتر هستند.

شما عزیزان می توانید گزارش تخصصی مربی پرورشی مدرسه را به همراه اشانتیون ویژه پنج نمونه راهکار و پیشنهاد کوتاه ارزشیابی از این بخش دانلود نمایید.



درباره نویسنده

پشتیبان پژوهشسرای فرهنگیان: مدیران فردا 3938 نوشته در پژوهش سرای فرهنگیان دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید