صفحه جدا

پیک نوروزی 98 مهد و پیش دبستانی, اول, دوم, سوم, چهارم ,پنجم , ششم ابتدایی


[vc_row][vc_column][vc_column_text]

پیک های نوروز ی بانک فایل آموزشی معلمان

کارشناسان و فرهنگیان عزیزی که با مجموعه بانک فایل آموزشی معلمان همکاری میکنند اقدام به طراحی پیک نوروزی 98 ابتدایی , مهد کودک و پیش دبستانی در همه پایه های اول ابتدایی , دوم , سوم , چهارم و پنجم و ششم ابتدایی از آبانماه 97 کرده اند.

با دانلود این مجموعه تکالیف نوروزی و پیک بهارانه متوجه خواهید شد که سبک طراحی و محتوا گذاری و گرافیک کاملا اختصاصی و ویژه ای را برای این مجموعه ها پیاده سازی کرده اند تا در نهایت بتوانیم به معلمان و دانش آموزان عزیز کمک کنیم.

فلسفه کاری ما بر کسب درآمد نیست و قیمت های کمی که برای دانلود فایل های آموزشی سایت قرارداده ایم تماما در جهت بهبود سخت افزاری  سایت و تولید فایل های جدید در حوزه های مورد نیاز فرهنگیان عزیز هزینه میشوند .

همچنان تا پایان سال میتوانید این مجموعه را از بانک فایل آموزشی معلمان دانلود نمایید

این مجموعه سعی کرده است با وجود اعلام وزارت آموزش و پرورش مبنی بر حذف پیک نوروزی از ساختار نظام آموزشی کشور همچنان تا پایان سال بواسطه زحماتی که تعدادی از همکاران درگیر در گردآوری و تدوین مجموعه پیک نوروزی 1398 کشیده اند این فایل ها را جهت دانلود در سایت حفظ کند . هرچند که مدیران این سایت به شخصه اعتقاد راسخی به مفید بودن این تکالیف نوروزی در نظام آموزشی دارند و با توجه به نبودن استانداردهای مدون تدریس قطعا واگذار کردن کامل داشن آموزان به نوشتن داستان های نوروزی میتواند باعث اتلاف اوقات فراغت و هدم استفاده بهینه از این زمان میشود.

پیک نوروزی

اگر اندک نگاهی به تاریخچه رواج پیک نوروزی در نظام آموزشی مدارس ابتدایی بیاندازیم که از اواخر دهه 60 تا به امروز بوده است به روشنی در مییابیم وقتی یک تصمیم آموزشی میتواند از فیلتر چندین دولت با عقاید مختلف عبور کند قطعا مفید به فایده بوده است و بیش از 30 سال حضور در ساختار آموزشی این مساله را اثبات میکند. به همین دلیل بانک فایل آموزشی معلمان با وجود اعلام رسمی حذف شدن پیک های نوروزی همچنان فایل های آن را در دسترس همکاران گرامی قرار میدهد تا هم قدردانی کرده باشیم از همکارانی که ما را در تهیه این مجموعه ها یاری کرده اند هم شاید بتوانیم نقشی در بهبود نظام آموزشی ایفا کنیم.

دانلود انواع پیک نوروزی مهد کودک , اول , دوم, سوم , چهارم, پنجم و پیک نوروزی 98 ششم ابتدایی , پیک آدینه  در سایت بانک فایل آموزشی معلمان وپکیج پیک نوروزی پایه مهد کودک ، پیش دبستانی ، پایه اول دبستان پایه دوم دبستان ، پایه سوم دبستان ، پایه چهارم دبستان ، پایه پنجم دبستان و پایه ششم دبستان در  با کیفیت متمایز از سایر سایت ها در سایت پژوهش سرای فرهنگیان – مدیران فردا خواهید یافت و با پرداخت مبلغ ناچیزی پیک نوروزی 97 در دسترس شما خواهد بود.

 

دانلود فایل های pdf   و ورد پیک بهاره ونوروزی پایه اول تا ششم + مهد و پیش دبستانی

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][eddrecent heading_text=”نمونه های پیک نوروزی” total_items=”40″ mp_category=”10815″ mp_grid_design_layout=”thumbnails-only” thumbnail_size=”120″ thumbnail_size_height=”120″ mp_author_thumbnail_styling=”yes” mp_tooltip_thumbnails=”yes” mp_author_thumbnail_border=”2px solid #000000″ mp_author_thumbnail_padding=”6px” mp_offset=”0″][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

فلسفه پیدایش و اهمیت

قطعا با کمی تامل در فلسفه پیدایش پیک نوروزی متوجه اهمیت ویژه آن در ساختار آموزشی کشور خواهید شد .

 

پیک نوروزی ابتدایی از حدود 35 سال قبل برای اولین بار در سیستم آموزشی کشور مورد استفاده قرار گرفته و از زمان پیدایش تا به امروز تاریخچه پر فراز و نشیبی را پشت سر نهاده است .  در حال حاضر این پیک نوروزی بهترین مکمل آموزشی برای پر کردن اوقات فراغت دانش آموزان در ایام نوروز با بهره علمی و ارتقاء سطح معلومات می باشد.

پیک نوروزی ۹8

سایت بانک فایل آموزشی معلمان پیک نوروزی امسال را با طرحی بسیار متفاوت تر از همیشه , کاملا اختصاصی و منحصر بفرد و اندکی ساختار شکنانه خدمت شما همکاران گرامی تقدیم میکند.

در طراحی سری 98 تکالیف بهارانه و نوروزی اساتید و کارشناسان بانک فایل آموزشی معلمان تمام توانشان را بکار گرفته اند تا یک مجموعه متفاوت از نظر گرافیک و محتوا نسبت به سایر همکارانی که در این حوزه فعالیت میکنند تهیه کرده و برای دانلود در دسترس همکاران فرهنگی عزیز قرار دهد.

ادیشن استانی برای پیک نوروزی 98 شاید مهمترین تفاوت پیک نوروزی طراحی و تدوین شده توسط سایت پژوهش سرای فرهنگیان – مدیران فردا باشد . این پیک های نوروزی علاوه بر اینکه یک فرمت کلی و محتوای کلی برای دانش آموزان مقاطع مختلف تحصیلی دارند برای هر استان هم یک ضمیمه اختصاصی متناسب با شرایط زبانی , جغرافیایی و قومی آن استان آورده شده است که میتوانید بعد از خرید هنگام دانلود آن را مشاهده کنید .

دانلود تکالیف نوروزی 98 با فرمت ورد و pdf و ارزانترین قیمت

شما همکاران گرامی مطمئن باشید ما ارزانترین نرخ و قیمت را برای محصولات و فایل های دانلودیمان قرار داده ایم که این مبلغ هم صرفا در جهت بسط و گسترش کیفی و کمی فایل ها و البته رابط کاربری سایت میشود تا بتوانیم فردا خدماتی بهتر از امروز به شما ارائه کنیم تا شاید بتوانیم نقشی حداقلی در بهبود شاخص های آموزشی ایران عزیزمان ایفا کنیم.

کاربران عزیز سایت دقت کنید بعد از انتخاب فایل مورد نظر به صفحه پرداخت هدایت میشوید و بلافاصله بعد از پرداخت فایل خریداری شده برای دانلود در دسترس شما خواهد بود.

 پیک نوروزی ۱۳۹8 ابتدایی

با وجود اعلام حذف پیک نوروزی از ساختار نظام آموزشی همچنان بر این باوریم که این تکالیف نوروزی میتوانند جایگاه خودشان را داشته باشند و با توجه به نقایص فراوانی که در استانداردسازی تدریس در مدارس وجود دارد جایگزین کردن داستان نویسی احتمالا اشتباه خواهد بود. با اینحال مجموعه کمک آموزشی بانک فایل آموزشی معلمان اقدام به طراحی سری کامل پیک نوروزی ابتدایی با کیفیت عالی برای همه مقاطع اول , دوم ؛ سوم , چهارم , پنجم و ششم ابتدایی برای سال 97 کرده است.

اول ابتدایی

8

دوم ابتدایی

 

سوم ابتدایی

 

چهارم ابتدایی

 

مقطع پنجم ابتدایی

 

مقطع ششم ابتدایی

 

پیک مهد کودک و پیش دبستانی 97

در سالهای اخیر مهد های کودک هم با مشاهده اثرات بسیار مناسب تربیتی و آموزشی پیک های عیدانه و بهاره در مدارس خصوصا مدارس ابتدایی اقدام به استفاده از پیک نوروزی مهد کودک در ایام تعطیلات عید میکنند .

 

با احساس نیاز مجموعه سایت پژوهش سرای فرهنگیان – مدیران فردا اقدام به طراحی یک پیک نوروزی مهد کودک 98 بصورت اختصاصی و با بهره گیری از نظر روانشناسان کرده است.

این پیک های عیدانه مهد کودک بر اساس استاندارد و اصول تهیه شده اند و دانش آموزان و معلمان با استفاده از آنها می توانند در راستای اعتلای سطح دانش و تربیت دانش آموزان کوشا باشند.

محتوایات پیک بهارانه و تکالیف نوروزی در سایت بانک فایل آموزشی معلمان

پیک هایی که در سایت بانک فایل فایل آموزشی معلمان باحث درسی دانش آموزان و مطاابق با آخرین تغییرات کتاب درسی می باشد.و با فرمت قابل ویرایش در اختیار شما سروران گرامی قرار می گیرد.

محتوای اختصاصی متناسب با مقطع تحصیلی دانش آموزان , گنجاندن تکالیف در فرمت های جذاب و قابلیت چاپ بالا و وضوح بالای تصاویر بکار رفته از مهمترین ویژگیهای پیک بهارانه 97 در سایت بانک فایل آموزشی معلمان میباشند.

مشخصات کلی این مجموعه

در طراحی و تدوین این مجموعه پیک نوروزی 1397 سعی کرده ایم همگام با استراتژی کشوری اعلام شده از سوی آموزش و پرورش اصول و ساختار های کلی زیر را رعایت کنیم.

رنگ آمیزی سفره هفت سین , استفاده از مطالب قرآنی , استفاده هوشمندانه و جذاب از جدول کودکانه ,بکارگیری روش های نوین تدریس اروپا جهت آموزش اعداد و اشکال هندسی و گنجانجدنسری آموزش و تمرین در هر مقطع تحصیلی و دادن حق انتخاب به معلمان جهت ارائه تکلیف  از مهمترین مواردی هستند که سعی شده است لحاظ شود.

سایر مواردی که در تدوین پیک عیدانه بهاره لحاظ شده:

استفاده از تکنیک های قصه و تمرین ,احترام به والدین , چراغ راهنما و وسایل برقی پیک عیدانه اول ابتدایی ,خوراکی های نامناسب پیک بهاره اول ابتدایی و نقاشی و کاردستی با وسایل دور ریختنی

قابلیت چاپ آسان

چاچ کردن و پرینت کردن پیک عیدانه یا نوروزی 97 که از سایت پیام نور دانش دریافت میکنید بسیار راحت بوده و نیاز به هیچ تنظیمات خاصی ندارد.

پیک بهارانه

با وجود اعلام حذف پیک های بهارانه از نظام آموزشی اعتقاد کارشناسان این مجموعه کمک آموزشی بر این اصل میباشد که قطعا با استفاده صحیح همچنان پیک های بهارانه میتوانند نقش مفیدی در پرکردن اوقات فراغت دانش آموزان توام با آموزش های مفید داشته باشند.

پیک نوروزی از زمان پیدایش خود تا به امروز نام های مختلفی را به خود دیده ولی خوشبختانه ساختار و فلسفه وجودی خود را از دست نداده است . پیک بهارانه شاید از مرسوم ترین عناوینی باشد که در طول سالها برای این مجله آموزشی عیدانه استفاده است پیک عیدانه قطعا اگر از سوی معلمان مقاطع تحصیلی مختلف مورد توجه بیشتری قرار گیرد و برنامه ریزی اصولی تری روی آن اعمال شود میتواند سرمنشاء اثرات خیر بسیار بیشتری هم باشد.

سایر مشخصات پیک بهاره 97 در بانک فایل آموزشی معلمان

اگر بخواهیم در چند خط مجموعه پیک بهاره 97 سایت  بانک فایل آموزشی معلمان را تشریح کنیم میتوانیم به موارد زیر اشاره کنیم.

این مجموعه پیک عیدانه 97 با کیفیت بسیار بالا آماده شده است . هم به لحاظ محتوا و هم کیفیت تصاویر استفاده شده در آن کاملا متمایز با سایر نمونه های موجود در اینترنت میباشد.

استفاده از نظر روانشناسان جهت انتخاب تصاویر و تدوین

در این مجموعه پیک بهاره 97 با استفاده از مشاوره روانشناسان خبره سعی شده است از تصاویر متناسب با سطح سنی دانش آموز بهره گرفته شود. تا آموزش را با جذابیت تلفیق کند. و این پیک نوروزی بهاره دارای موضوعات بسیار متنوع و جذاب بوده و سعی شده است با ایجاد یک سانت فضای خالی از سمت راست برگه چسباندن آن را  راحت تر کنند.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]