صفحه جدا

تماس با ما


تماس با پژوهش سرای فرهنگیـــــــــان

با عرض ادب و احترام

تیم پشتیبانی پژوهش سرای فرهنگیـــــــــان  در سریعترین زمان ممکن خدمات فرهنگی شما پژوهشگر گرامی را پاسخگو خواهد بود.

اگر از سایت ما فایلی خریده و نتوانسته اید دانلود نمایید ابتدا اینباکس و اسپم باکس ایمیلی که موقع خرید ثبت کردین را چک کنید . اگر فاکتور خرید و لینک دانلود به ایمیلتان ارسال نشده بود نام و ایمیلی که موقع خرید زدین را بفرستید.

اگر خریدی انجام و مبلغ از حسابتان کسر شده ولی لینک دانلود را مشاهده نمیکنید . ابتدا ایمیلتان را چک کنید . فاکتور خرید با سربرگ پژوهش سرای فرهنگیان براتون اومده باشه زیرش لینک دانلود مشخصه . اگر ایمیلی دریافت نکردین نام و ایمیلی که موقع خرید وارد کردین را برای ما ارسال کنید.

اگر فایلی برای فروش دارید:

اگر فایلی برای فروش دارید ابتدا با شماره 09356718135 تماس گرفته یا از طریق پیام رسان ها مطرح نمایید . اگر فایلتان در حیطه کاری ما بود اکانتی برای شما ساخته و در اختیارتان میگذاریم تا براحتی بتوانید خودتان فایل هایی که دارید را بارگذاری کرده و در لیست فروش بگذارید . 20 درصد از مبلغ هر فروش بابت نگهداری سایت کسر شده و 80 درصد حق مولف و صاحب اثر میباشد.


ترجیحا در تلگرام یا واتس آپ ( 09332978858 ) یا پیام رسان داخلی سایت پیام دهید.


لطفا برای دریافت سریعتر پاسخ توجه بفرمایید.

در صورتی که هر گونه سوال و یا مشکل و سفارشی داشته باشید ما در خدمتتان هستیم. لطفا فقط با تلگرام یا واتس آپ تماس بگیرید.

درخواست مورد نظر شما در سریعترین زمان ممکن برای شما از طریق تلگرام هماهنگ و انجام خوهد شد.

راهنمای دانلود از پژوهش سرای فرهنگیان

روند خرید و دانلود خیلی ساده است . کاربرانی که قصد خرید دارند یا خرید کرده اند توجه داشته باشند.
برای شروع فرایند دکمه خرید و دانلود را زده و به صفحه بعد رفته . در صفحه بعد اطلاعات شخصی مانند نام و ایمیل را در کادر های مشخص شده ثبت کرده و دکمه نهایی کردن خرید را بزنید .
به صفحه پرداخت اینترنتی هدایت میشوید.
بعد از تکمیل پرداخت صفحه را نبندید . چند ثانیه ای منتظر بمانید تا به صفحه دانلود منتقل شوید. در صفحه دانلود لیست موارد دانلودی به ترتیب در پایین صفحه سمت چپ مشخص هستند . تک تک روی همه آیتم ها کلیک و فایل ها را دریافت کنید.
اگر متوجه نشدید و صفحه دانلود را بستید . به ایمیلتان مراجعه نمایید . یک نسخه بصورت اتوماتیک از فاکتور خرید و لینک های دانلود به ایمیلتان ارسال میشود .
اگر به ایمیلتان دسترسی ندارید در این صورت باید به پشتیبانی سایت پژوهش سرای فرهنگیان  در تلگرام یا واتس آپ پیام بدهید. و فایلتان را دریافت نمایید.
در موارد معدودی هم ممکن است پول از حساب شما کسر شود ولی تراکنش کامل نشده باشد . در این صورت هم باید با پشتیبانی سایت تماس بگیرید.
تماس با پشتیبانی آنلاین دانلود فایل های فرهنگیان و معلماندر ادامه بخش هایی از این اقدام پژوهی را ملاحظه میکنید.پشتیبانی 24 ساعته و پاسخ به سوالات :  https://t.me/MIR_A_MIR

کانال تلگرام : https://t.me/farhangianepars

ایمیل : miramir20@gmail.com
لطفا برای پشتیبانی دقیق و هماهنگ از طریق تلگرام اقدام نمایید.

مدیر و مسئول مستقیم پاسخگویی به مشکلات احتمالی سایت  پژوهش سرای فرهنگیان : سید سجاد عظیمی

مقالات بیشتر