no-img
پژوهش سرای فرهنگیان

درس پژوهی فارسی کلاس اول درس اِ – ِ -ـه – ه و کسره ربط بهترین نمونه موجود.


پژوهش سرای فرهنگیان
اطلاعیه نحوه دانلود از سایت پژوهش سرای فرهنگیان

ادامه مطلب

درس پژوهی فارسی کلاس اول درس اِ – ِ -ـه – ه  و کسره ربط بهترین نمونه موجود.
امتیاز 4.30 ( 10 رای ) درس پژوهی فارسی کلاس اول درس اِ – ِ -ـه – ه و کسره ربط بهترین نمونه موجود.">
zip
تیر ۲۶, ۱۴۰۰
۱۰,۰۰۰ تومان
۱۰,۰۰۰ تومان – خرید

درس پژوهی فارسی کلاس اول درس اِ – ِ -ـه – ه و کسره ربط بهترین نمونه موجود.


درس پژوهی فارسی کلاس اول درس اِ – ِ -ـه – ه و کسره ربط بهترین نمونه موجود.

درس پژوهی فارسی کلاس اول درس اِ – ِ -ـه – ه و کسره ربط بهترین نمونه موجود. و  در  ۳۷ صفحه فایل قابل ویرایش ورد .

در این فایل درس پژوهی فارسی کلاس اول درس اِ – ِ -ـه – ه و کسره ربط بهترین نمونه موجود. تمامی نکات مربوط به درس پژوهی و بخشنامه آن رعایت شده است و به صورت کامل در اختیار شما معلم ابتدایی قرار می دهیم.

بانک فایل پژوهشی معلمان تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت مقاله های درس پژوهی اول دبستان خود را به بهترین شکل ممکن ارائه می دهد.در این مورد هم   را تایید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش می داند.

همانطور که می دانید درباره درس پژوهی باید به مطالب مهمی توجه نماییم به این موضوع دقت بفرمایید :

باز اندیشی یکی از  بنیان های تدریس پژوهی است و در فرایند بهسازی ،معلمان رایاری  میدهد تا به آنچه انجام می دهند نگاهی دوباره بیفکنند و آیینه  یکدیگر، آنرا ارزیابی کنند.درس پژوهی به عنوان یک رویکرد یا ایده بزرگ به باز اندیشی آموزش و”تدریس” است و میتوانددرخلق دانش حرفه ای برای معلمان بسیارمفیدباشدمعلم اثربخش بایدبه تدریس اثر بخش بپردازد ، تدریس خوب مستلزم باز اندیشی خود و همکاران در فرایند طراحی، برنامه ریزی، تدوین طرح درس ، اجرا ، ارزیابی واصلاح  تدریس است، از منظری دیگردرس پژوهی ،پژوهش در کلاس  درس است یا بزعم “سرکار آرانی”(۱۳۷۸) پژوهش  مشارکتی  معلمان در کلاس درس است ، یا به نظر سیف (۱۳۹۲) درس پژوهی رویکرد جدیدی است که در زمینه طراحی آموزشی است که  موفقیت زیادی کسب کرده است  درس پژوهی  مثل اقدام پژوهی ، به باز اندیشی، تفکر و تامل در مدرسه و کلاس میپردازد.

محتوای درس پژوهی فارسی کلاس اول درس اِ – ِ -ـه – ه و کسره ربط بهترین نمونه موجود.به قرار زیر است :

عنوان درس پژوهی درباره کتاب فارسی درس اِ – ِ -ـه – ه و کسره ربط

فصل اول

مقدمه درباره کتاب فارسی درس اِ – ِ -ـه – ه و کسره ربط

تعیین مساله و انتخاب موضوع  درباره کتاب فارسی درس اِ – ِ -ـه – ه و کسره ربط

بیان ضرورت و اهمیت پرداختن به موضوع از طریق درس پژوهی درباره کتاب فارسی درس اِ – ِ -ـه – ه و کسره ربط

تشریح ویژگی ها و شرایط خاص مسئله کتاب فارسی درس اِ – ِ -ـه – ه و کسره ربط

جدید و علمی بودن مسئله درباره کتاب فارسی درس اِ – ِ -ـه – ه و کسره ربط

فصل دوم          

تعیین راهکارها در راستای حل مسئله درباره کتاب فارسی درس اِ – ِ -ـه – ه و کسره ربط

بیان دلیل راهکار انتخابی درباره کتاب فارسی درس اِ – ِ -ـه – ه و کسره ربط

گروه بندی بدون تعیین سرگروه و با توجه به سبک های شناختی درباره کتاب فارسی درس اِ – ِ -ـه – ه و کسره ربط

توجه به تفاوت های فردی درباره کتاب فارسی درس اِ – ِ -ـه – ه و کسره ربط

معنادار کردن یادگیری درباره کتاب فارسی درس اِ – ِ -ـه – ه و کسره ربط

توجه به عوامل انگیزشی و نگرشی درباره کتاب فارسی درس اِ – ِ -ـه – ه و کسره ربط

همراه نمودن دانش آموزان در ساخت وسایل و دست سازه های آموزشی درباره کتاب فارسی درس اِ – ِ -ـه – ه و کسره ربط

روش های نوین تدریس درباره کتاب فارسی درس اِ – ِ -ـه – ه و کسره ربط

تداعی معنا (تصویر سازی ذهنی) درباره کتاب فارسی درس اِ – ِ -ـه – ه و کسره ربط

بهره گیری از ارزشیابی به عنوان تدریس درباره کتاب فارسی درس اِ – ِ -ـه – ه و کسره ربط

تعیین فعالیت های متناسب با راه کار درباره کتاب فارسی درس اِ – ِ -ـه – ه و کسره ربط

تعیین نقش و وظایف اعضا درباره کتاب فارسی درس اِ – ِ -ـه – ه و کسره ربط

استفاده از افراد پایه مختلف  در انتخاب اعضای تیم درباره کتاب فارسی درس اِ – ِ -ـه – ه و کسره ربط

برنامه تشکیل جلسات درباره کتاب فارسی درس اِ – ِ -ـه – ه و کسره ربط

جدول هدف گذاری بر اساس سند ملی درباره کتاب فارسی درس اِ – ِ -ـه – ه و کسره ربط

طرح کتاب شماره یک درباره کتاب فارسی درس اِ – ِ -ـه – ه و کسره ربط

طراحی آموزشی بر اساس الگوهی پیش سازمان دهنده (اجرای چهارم) درباره کتاب فارسی درس اِ – ِ -ـه – ه و کسره ربط

فصل سوم           

ارائه طرح طرس درباره کتاب فارسی درس اِ – ِ -ـه – ه و کسره ربط

کیفیت اجرا درباره کتاب فارسی درس اِ – ِ -ـه – ه و کسره ربط

باز اندیشی درباره کتاب فارسی درس اِ – ِ -ـه – ه و کسره ربط

فصل چهارم  

طرح کتاب اصلاح شده ۲ درباره کتاب فارسی درس اِ – ِ -ـه – ه و کسره ربط

فرایند درس پژوهی درباره کتاب فارسی درس اِ – ِ -ـه – ه و کسره ربط

ارایه پیشنهادات جهت تکمیل یا اصلاح طرح:(جلسه توجیهی  ) درباره کتاب فارسی درس اِ – ِ -ـه – ه و کسره ربط

فصل پنجم

اجرا وباز اندیشی ۲ درباره کتاب فارسی درس اِ – ِ -ـه – ه و کسره ربط

نتایج ویافته ها درباره کتاب فارسی درس اِ – ِ -ـه – ه و کسره ربط

بحث ونتیجه گیری درباره کتاب فارسی درس اِ – ِ -ـه – ه و کسره ربط

پیشنهادات درباره کتاب فارسی درس اِ – ِ -ـه – ه و کسره ربط

محدودیت ها درباره کتاب فارسی درس اِ – ِ -ـه – ه و کسره ربط

منابع وماخذ

پیوست ها

سایت بانک فایل پژوهشی معلمان بهترین انتخاب برای دانلود درس پژوهی

برای دانلود درس پژوهی فارسی کلاس اول درس اِ – ِ -ـه – ه و کسره ربط بهترین نمونه موجود و دریافت فایلدانلود درس پژوهی پایه اول دبستان از لینک خرید استفاده نمایید.

 

 



برچسب‌ها :
, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.