no-img
پژوهش سرای فرهنگیان

معماری نوین تدریس پایه اول دبستان بر اساس طراحی آموزشی درس ریاضی با موضوع جمع شانه ای


پژوهش سرای فرهنگیان

برنامه سالانه و تقویم اجرایی تدبیر و تعالی مقطع ابتدایی و متوسطه برای دانلود مقاله پرسش مهر 23 با موضوع شاخص های مدرسه خوب کلیک کنید مقطع ابتدایی و متوسطه

ادامه مطلب

معماری نوین تدریس پایه اول دبستان بر اساس طراحی آموزشی درس ریاضی با موضوع جمع شانه ای
zip
اکتبر 23, 2017
۱۰,۰۰۰ تومان
۱۰,۰۰۰ تومان – خرید

معماری نوین تدریس پایه اول دبستان بر اساس طراحی آموزشی درس ریاضی با موضوع جمع شانه ای


معماری نوین تدریس پایه اول دبستان برای جشنواره معماری نوین تدریس درس ریاضی با موضوع جمع شانه ای

معماری نوین تدریس پایه اول دبستان برای جشنواره معماری نوین تدریس درس ریاضی با موضوع جمع شانه ای با فرمت ورد و قابل ویرایش در 42  صفحه

بانک فایل پژوهشی معلمان تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت معماری نوین تدریس بر اساس طراحی آموزشی  را به بهترین شکل ممکن ارائه می دهد.در این مورد هم معماری نوین تدریس پایه اول دبستان برای جشنواره معماری نوین تدریس با موضوع جمع شانه ای را تایید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش در رابطه با طراحی آموزشی می داند.

تیترهایی که در این معماری نوین تدریس پایه اول دبستان برای جشنواره معماری نوین تدریس وجود دارد شامل موارد زیر است:

  1. عنوان : جمع شانه ای
  2. مقدمه درباره جمع شانه ای
  3. معرفی فضای فیزیکی درباره مکان اجرای طراحی آموزشی با موضوع جمع شانه ای
  4. زمانبندی درس جمع شانه ای
  5. برنامه ریزی برای تدریس جمع شانه ای
  6. مشخصات کلی درس جمع شانه ای
  7. روش های تدریس جمع شانه ای
  8. جدول هدف گذاری بر اساس سند ملی درس جمع شانه ای  
  9. طراحی آموزشی درس بر اساس الگوهی پیش سازمان دهنده جمع شانه ای
  10. یک دوره طراحی آموزشی جمع شانه ای
  11. برنامه ریزی طراحی آموزشی درس جمع شانه ای
  12. اهداف کلی جمع شانه ای
  13. هدف طراحی آموزشی جمع شانه ای
  14. حیطه عاطفی جمع شانه ای
  15. ویژگی های طرح درس ( سناریو ) جمع شانه ای
  16. زمان بندي نحوه اجرا جمع شانه ای
  17. چالش های فرا روی و راهکارهای گروه برای مقابله با آن ها جمع شانه ای
  18. طرح درس جمع شانه ای

مهمترین فایده این معماری نوین تدریس پایه اول دبستان در رابطه با تدریس جمع شانه ای به قرار زیر است :

  • اندیشه و تفکر قبل از عمل و اجرا در رابطه با تدریس جمع شانه ای
  • نظم و ترتیب هنگام اجرا در رابطه با تدریس جمع شانه ای
  • داشتن تدریس برنامه ریزی شده و پرهیز از سطحی نگری به مسأله مهم یاددهی-یادگیری در رابطه با تدریس جمع شانه ای
  • پیش بینی و مکتوب کردن آن چه که قرار است هنگام اجرا بکار گرفته شود برای مقابله با فراموشی و دستپاچگی هنگام تدریس در رابطه با تدریس جمع شانه ای
  • افزایش آمادگی بیشتر برای تدریس در رابطه با تدریس جمع شانه ای
  • پیش بینی رفتار ورودی فراگیران و آموخته های قبلی آنان در رابطه با تدریس جمع شانه ای
  • پیش بینی و اندیشه برای اتخاذ مناسب ترین روش در انتقال بهتر مفاهیم مورد نظر در رابطه با تدریس جمع شانه ای
  • افزایش اعتماد به نفس معلم به ویژه برای افراد کم سابقه و دارای اضطراب در رابطه با تدریس جمع شانه ای

برای دانلود معماری نوین تدریس پایه اول دبستان برای جشنواره معماری نوین تدریس درس حاضر  از لینک خرید استفاده نمایید.



برچسب‌ها :
, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

درباره نویسنده

پشتیبان پژوهشسرای فرهنگیان: مدیران فردا 3413 نوشته در پژوهش سرای فرهنگیان دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.