no-img
پژوهش سرای فرهنگیان

نمونه درس پژوهی پایه ششم ابتدایی درس علوم زمین پویا با فرمت ورد


پژوهش سرای فرهنگیان

ادامه مطلب

نمونه درس پژوهی پایه ششم ابتدایی درس علوم زمین پویا
zip
شهریور 7, 1400
۱۰,۰۰۰ تومان
۱۰,۰۰۰ تومان – خرید

نمونه درس پژوهی پایه ششم ابتدایی درس علوم زمین پویا


نمونه درس پژوهی پایه ششم ابتدایی درس علوم زمین پویا بهترین نمونه

نمونه  درس پژوهی پایه ششم ابتدایی درس علوم زمین پویا بهترین نمونه و  بسیار دقیق و  در   صفحه فایل قابل ویرایش ورد .

در این فایل نمونه درس پژوهی پایه ششم ابتدایی درس علوم زمین پویا تمامی نکات مربوط به درس پژوهی و بخشنامه آن رعایت شده است و به صورت کامل در اختیار شما معلم ابتدایی قرار می دهیم.

بانک فایل پژوهشی معلمان تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت مقاله های درس پژوهی خود را به بهترین شکل ممکن ارائه می دهد.در این مورد هم نمونه درس پژوهی پایه ششم ابتدایی درس علوم زمین پویا را تایید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش می داند.

همانطور که می دانید درباره درس پژوهی باید به مطالب مهمی توجه نماییم به این موضوع دقت بفرمایید :

درس پژوهی چیست و چه جایگاهی در نظام آموزشی ما دارد؟

درس پژوهی الگوی عملی باز بینی مداوم الگوهای ذهنی و باز اندیشی مشارکتی عمل کارگزاران آموزشی است.این الگو مبتنی بر پژوهش مشارکتی در کلاس درس استو الگویی موثر برای بهبود مستمر آموزش وتدریس محسوب می شود.درس پژوهی  به مثابه  روش نوین پژوهش  در عمل و هسته های کوچک تحول درآموزش ، به گسترش پژوهش و تولید دانش حرفه ای در مدرسه کمک می کند.به علاوه بر فرایند یادگیری گروهی وبهسازی مستمر تدوین برنامه،اجرا،بازبینی،باز اندیشی،یادگیری و ترویج یافته ها)مبتنی است وفرصتی برای سهیم شدن کارگزاران آموزشی در تجربه های یکدیگر فراهم می آورد(سرکار آرانی،شیباتا و ماتوبا،2007،لوئیس،پری و فرایدکین،2009،فرناندز و همکاران،2003)

محتوای نمونه  درس پژوهی پایه ششم ابتدایی درس علوم زمین پویا به قرار زیر است :

عنوان درس پژوهی درباره درس علوم زمین پویا

فصل چهارم

مقدمه درباره درس علوم زمین پویا

تعیین مساله و انتخاب موضوع  درباره درس علوم زمین پویا

بیان ضرورت و اهمیت پرداختن به موضوع از طریق درس پژوهی درباره درس علوم زمین پویا

تشریح ویژگی ها و شرایط خاص مسئله درس علوم زمین پویا

جدید و علمی بودن مسئله درباره درس علوم زمین پویا

فصل چهارم

تعیین راهکارها در راستای حل مسئله درباره درس علوم زمین پویا

بیان دلیل راهکار انتخابی درباره درس علوم زمین پویا

گروه بندی بدون تعیین سرگروه و با توجه به سبک های شناختی درباره درس علوم زمین پویا

توجه به تفاوت های فردی درباره درس علوم زمین پویا

معنادار کردن یادگیری درباره درس علوم زمین پویا

توجه به عوامل انگیزشی و نگرشی درباره درس علوم زمین پویا

همراه نمودن دانش آموزان در ساخت وسایل و دست سازه های آموزشی درباره درس علوم زمین پویا

روش های نوین تدریس درباره درس علوم زمین پویا

تداعی معنا (تصویر سازی ذهنی) درباره درس علوم زمین پویا

بهره گیری از ارزشیابی به عنوان تدریس درباره درس علوم زمین پویا

تعیین فعالیت های متناسب با راه کار درباره درس علوم زمین پویا

تعیین نقش و وظایف اعضا درباره درس علوم زمین پویا

استفاده از افراد پایه مختلف  در انتخاب اعضای تیم درباره درس علوم زمین پویا

برنامه تشکیل جلسات درباره درس علوم زمین پویا

جدول هدف گذاری بر اساس سند ملی درباره درس علوم زمین پویا

طرح درس شماره یک درباره درس علوم زمین پویا

طراحی آموزشی بر اساس الگوهی پیش سازمان دهنده (اجرای چهارم) درباره درس علوم زمین پویا

فصل چهارم

ارائه طرح طرس درباره درس علوم زمین پویا

کیفیت اجرا درباره درس علوم زمین پویا

باز اندیشی درباره درس علوم زمین پویا

فصل چهارم  

طرح درس اصلاح شده 2 درباره درس علوم زمین پویا

فرایند درس پژوهی درباره درس علوم زمین پویا

ارایه پیشنهادات جهت تکمیل یا اصلاح طرح:(جلسه توجیهی  ) درباره درس علوم زمین پویا

فصل پنجم

اجرا وباز اندیشی 2 درباره درس علوم زمین پویا

نتایج ویافته ها درباره درس علوم زمین پویا

بحث ونتیجه گیری درباره درس علوم زمین پویا

پیشنهادات درباره درس علوم زمین پویا

محدودیت ها درباره درس علوم زمین پویا

منابع وماخذ

پیوست ها

سایت بانک فایل پژوهشی معلمان بهترین سایت برای دانلود گزارش درس پژوهی ابتدایی

برای دانلود نمونه  درس پژوهی پایه ششم ابتدایی درس علوم زمین پویا و دریافت درس پژوهی پایه ششم دبستان از لینک خرید استفاده
نمایید.

سئو – انجام سئو  – طراحی اپلیکیشن  – بک لینک  – دامنه  –  آموزش سئو   – سئو مشهد  – سئو گیلان  – سئو کرج  – سئو ارزان



برچسب‌ها :
, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.