no-img
پژوهش سرای فرهنگیان

اقدام پژوهی معلم پایه سوم ابتدایی دقیق ترین در قالب ورد و قابل ویرایش


پژوهش سرای فرهنگیان

برنامه سالانه و تقویم اجرایی تدبیر و تعالی مقطع ابتدایی و متوسطه برای دانلود مقاله پرسش مهر 23 با موضوع شاخص های مدرسه خوب کلیک کنید مقطع ابتدایی و متوسطه سفارش تدوین طرح توجیهی

ادامه مطلب

اقدام پژوهی معلم پایه سوم ابتدایی با موضوع چگونه توانستم سواد خواندن و مهارت های علمی را در دانش آموزان پایه سوم تقویت نمایم دقیق و کامل در قالب ورد
zip
اکتبر 24, 2018
۱۰,۰۰۰ تومان
۱۰,۰۰۰ تومان – خرید

اقدام پژوهی معلم پایه سوم ابتدایی با موضوع چگونه توانستم سواد خواندن و مهارت های علمی را در دانش آموزان پایه سوم تقویت نمایم دقیق و کامل در قالب ورد


اقدام پژوهی معلم پایه سوم ابتدایی چگونه توانستم سواد خواندن و مهارت های علمی را در دانش آموزان پایه سوم تقویت نمایم دقیق و کامل در قالب ورد و قابل ویرایش

اقدام پژوهی معلم پایه سوم ابتدایی با موضوع چگونه توانستم سواد خواندن و مهارت های علمی را در دانش آموزان پایه سوم تقویت نمایم دقیق و کامل در قالب ورد

 بانک فایل پژوهشی معلمان تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت مقاله های اقدام پژوهی خود را به بهترین شکل ممکن ارائه می دهد.در این مورد هم دانلود اقدام  پژوهی آموزگار سوم ابتدایی  را تایید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش می داند.

همانطور که می دانید درباره اقدام پژوهی باید به مطالب مهمی توجه نماییم به این موضوع دقت بفرمایید :

عوامل دخیل در اختلال خواندن

-عوامل جسمی(مانند نقایص بینایی-نقایص شنوایی-برتری جانبی وتصویر بدن).

-عوامل دخیل روانشناختی تحولی(مانندزبان-توجه یا دقت-عملکردهای شنیداری-تجسم یا حافظه بینایی-بندش بینایی وشنوایی(مانند تکمیل تصویر یا کلمه).

نارسایی هایی که به مشکلات خواندن منجر می شوند

– ضعف در تشخیص دیداری:مثال:کودک درتشخیص حروف مشابه مثل (ب-پ-ت-ث-)(ع-غ)(س-ش)(ک-گ)مشکل دارد.

-ضعف در تشخیص شنیداری: ضعف در تشخیص کلماتی که تلفظ آنها به هم شبیه است مثل:مار-تار-کار-و…

– ضعف در ترکیب صداها:کودک نمی تواند حروف را به هم پیوند دهد وکلمه بسازد مثال: ﺑ +ا+د=باد ( در این مورد معلم میبایستی بر ترکیب هجاها تاکید کند.)

-ضعف در حافظه:در بخاطر آوردن ترتیب حروف مشکل دارد.مثلا به جای کلمه کبریت میخواند=کربیت.

-در مهارتهای تحلیل کلمه(بخش وصدا کشی)مشکل دارد هرچند که ممکن است بخش وصدا کشی در آموزش مورد تاکید زیادی نباشد.

تیترهایی که در این اقدام پژوهی معلم پایه سوم ابتدایی وجود دارد شامل موارد زیر است:

عنوان مطلب در رابطه با  سواد خواندن

پیشگفتار در رابطه با  سواد خواندن 

مقدمه  موضوع در رابطه با سواد خواندن 

شناسایی مسئله در رابطه با  سواد خواندن 

توصیف وضع موجود

اینجانب ….. آموزگار پایه سوم آموزشگاه …..هستم و مدت …. سال است که در آموزش و پرورش خدمت می کنم.    از ابتدای سال تحصیلی در موارد متعدد متوجه شدم که دانش آموزان پایه سوم از لحاظ سواد خواندن مشکل دارند و در روخوانی و روانخوانی دروس دچار وقفه و مشکلات عدیده ای هستند . همواره  به این فکر می کردم که چرا اینگونه است ؟ و چگونه می توانم این وضعیت نامطلوب را تغییر دهم .

پس از چندین جلسه تدریس  . درباره پیشرفت دانش آموزان نگرانی هایی احساس کردم . به نظر می رسید  آنها در خواندن حروف و کلمات  تدریس شده  مشکل داشتند

گردآوری اطلاعات (شواهد ۱) در رابطه با  سواد خواندن 

تجزیه و تحلیل و تفسیر داده ها در رابطه با سواد خواندن 

انتخاب راه جدید موقتی دررابطه با  سواد خواندن 

اجرای طرح جدید و نظارت بر آن در رابطه با سواد خواندن 

گردآوری اطلاعات (شواهد ۲) در رابطه با  سواد خواندن 

ارزشیابی تاثیر اقدام جدید در رابطه با سواد خواندن 

تجدید نظر و دادن گزارش نهایی در رابطه با سواد خواندن 

نتیجه گیری در رابطه با سواد خواندن

پیشنهادات در رابطه با سواد خواندن

منابع و ماخذ مورد استفاده در رابطه با سواد خواندن 

برای دانلود اقدام پژوهی معلم پایه سوم ابتدایی و دریافت دانلود اقدام  معلم دوره ابتدایی از لینک خرید استفاده نمایید.

 



برچسب‌ها :
, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

درباره نویسنده

پشتیبان پژوهشسرای فرهنگیان: مدیران فردا 3435 نوشته در پژوهش سرای فرهنگیان دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.