no-img
پژوهش سرای فرهنگیان

طراحی آموزشی درس علوم کلاس سوم دبستان برای جشنواره معماری نوین تدریس


پژوهش سرای فرهنگیان
مطالب ویژه

ادامه مطلب

طراحی آموزشی درس علوم کلاس سوم دبستان برای جشنواره معماری نوین تدریس با موضوع منابع انرژی
zip
اکتبر 25, 2017
۱۰,۰۰۰ تومان
۱۰,۰۰۰ تومان – خرید

طراحی آموزشی درس علوم کلاس سوم دبستان برای جشنواره معماری نوین تدریس با موضوع منابع انرژی


طراحی آموزشی درس علوم کلاس سوم دبستان برای جشنواره معماری نوین تدریس با موضوع منابع انرژی

طراحی آموزشی درس علوم کلاس سوم دبستان برای جشنواره معماری نوین تدریس با موضوع منابع انرژی با فرمت ورد و قابل ویرایش در  31 صفحه

بانک فایل پژوهشی معلمان تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت معماری نوین تدریس بر اساس طراحی آموزشی  را به بهترین شکل ممکن ارائه می دهد.در این مورد هم طراحی آموزشی درس علوم کلاس سوم دبستان برای جشنواره معماری نوین تدریس با موضوع منابع انرژی را تایید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش در رابطه با طراحی آموزشی می داند.

تیترهایی که در این طراحی آموزشی درس علوم کلاس سوم دبستان بر اساس طراحی آموزشی  برای جشنواره معماری نوین تدریس وجود دارد شامل موارد زیر است:

  1. عنوان : منابع انرژی
  2. مقدمه درباره منابع انرژی
  3. معرفی فضای فیزیکی درباره مکان اجرای طراحی آموزشی با موضوع منابع انرژی
  4. زمانبندی درس منابع انرژی
  5. برنامه ریزی برای تدریس منابع انرژی
  6. مشخصات کلی درس منابع انرژی
  7. روش های تدریس منابع انرژی
  8. جدول هدف گذاری بر اساس سند ملی درس منابع انرژی  
  9. طراحی آموزشی درس بر اساس الگوهی پیش سازمان دهنده منابع انرژی
  10. یک دوره طراحی آموزشی منابع انرژی
  11. برنامه ریزی طراحی آموزشی درس منابع انرژی
  12. اهداف کلی منابع انرژی
  13. هدف طراحی آموزشی منابع انرژی
  14. حیطه عاطفی منابع انرژی
  15. ویژگی های طرح درس ( سناریو ) منابع انرژی
  16. زمان بندي نحوه اجرا منابع انرژی
  17. چالش های فرا روی و راهکارهای گروه برای مقابله با آن ها منابع انرژی
  18. طرح درس منابع انرژی

مهمترین فایده این طراحی آموزشی درس علوم کلاس سوم دبستان بر اساس طراحی آموزشی در رابطه با تدریس منابع انرژی به قرار زیر است :

  • اندیشه و تفکر قبل از عمل و اجرا در رابطه با تدریس منابع انرژی
  • نظم و ترتیب هنگام اجرا در رابطه با تدریس منابع انرژی
  • داشتن تدریس برنامه ریزی شده و پرهیز از سطحی نگری به مسأله مهم یاددهی-یادگیری در رابطه با تدریس منابع انرژی
  • پیش بینی و مکتوب کردن آن چه که قرار است هنگام اجرا بکار گرفته شود برای مقابله با فراموشی و دستپاچگی هنگام تدریس در رابطه با تدریس منابع انرژی
  • افزایش آمادگی بیشتر برای تدریس در رابطه با تدریس منابع انرژی
  • پیش بینی رفتار ورودی فراگیران و آموخته های قبلی آنان در رابطه با تدریس منابع انرژی
  • پیش بینی و اندیشه برای اتخاذ مناسب ترین روش در انتقال بهتر مفاهیم مورد نظر در رابطه با تدریس منابع انرژی
  • افزایش اعتماد به نفس معلم به ویژه برای افراد کم سابقه و دارای اضطراب در رابطه با تدریس منابع انرژی

برای دانلود طراحی آموزشی درس علوم کلاس سوم دبستان برای جشنواره معماری نوین تدریس درس حاضر  از لینک خرید استفاده نمایید.



برچسب‌ها :
, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

درباره نویسنده

پشتیبان پژوهشسرای فرهنگیان: مدیران فردا 3391 نوشته در پژوهش سرای فرهنگیان دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.