no-img
پژوهش سرای فرهنگیان

طراحی آموزشی پایه سوم ابتدایی برای جشنواره معماری نوین تدریس درس علوم


پژوهش سرای فرهنگیان
مطالب ویژه

ادامه مطلب

طراحی آموزشی پایه سوم ابتدایی برای جشنواره معماری نوین تدریس درس علوم با موضوع آب بر روی زمین
zip
اکتبر 24, 2017
۱۰,۰۰۰ تومان
۱۰,۰۰۰ تومان – خرید

طراحی آموزشی پایه سوم ابتدایی برای جشنواره معماری نوین تدریس درس علوم با موضوع آب بر روی زمین


طراحی آموزشی پایه سوم ابتدایی برای جشنواره معماری نوین تدریس درس علوم با موضوع آب بر روی زمین

طراحی آموزشی پایه سوم ابتدایی برای جشنواره معماری نوین تدریس درس علوم با موضوع آب بر روی زمین با فرمت ورد و قابل ویرایش در 31  صفحه

بانک فایل پژوهشی معلمان تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت معماری نوین تدریس بر اساس طراحی آموزشی  را به بهترین شکل ممکن ارائه می دهد.در این مورد هم طراحی آموزشی پایه سوم ابتدایی برای جشنواره معماری نوین تدریس با موضوع آب بر روی زمین را تایید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش در رابطه با طراحی آموزشی می داند.

تیترهایی که در این طراحی آموزشی پایه سوم ابتدایی  برای جشنواره معماری نوین تدریس وجود دارد شامل موارد زیر است:

  1. عنوان : آب بر روی زمین
  2. مقدمه درباره آب بر روی زمین
  3. معرفی فضای فیزیکی درباره مکان اجرای طراحی آموزشی با موضوع آب بر روی زمین
  4. زمانبندی درس آب بر روی زمین
  5. برنامه ریزی برای تدریس آب بر روی زمین
  6. مشخصات کلی درس آب بر روی زمین
  7. روش های تدریس آب بر روی زمین
  8. جدول هدف گذاری بر اساس سند ملی درس آب بر روی زمین  
  9. طراحی آموزشی درس بر اساس الگوهی پیش سازمان دهنده آب بر روی زمین
  10. یک دوره طراحی آموزشی آب بر روی زمین
  11. برنامه ریزی طراحی آموزشی درس آب بر روی زمین
  12. اهداف کلی آب بر روی زمین
  13. هدف طراحی آموزشی آب بر روی زمین
  14. حیطه عاطفی آب بر روی زمین
  15. ویژگی های طرح درس ( سناریو ) آب بر روی زمین
  16. زمان بندي نحوه اجرا آب بر روی زمین
  17. چالش های فرا روی و راهکارهای گروه برای مقابله با آن ها آب بر روی زمین
  18. طرح درس آب بر روی زمین

مهمترین فایده این طراحی آموزشی پایه سوم ابتدایی در رابطه با تدریس آب بر روی زمین به قرار زیر است :

  • اندیشه و تفکر قبل از عمل و اجرا در رابطه با تدریس آب بر روی زمین
  • نظم و ترتیب هنگام اجرا در رابطه با تدریس آب بر روی زمین
  • داشتن تدریس برنامه ریزی شده و پرهیز از سطحی نگری به مسأله مهم یاددهی-یادگیری در رابطه با تدریس آب بر روی زمین
  • پیش بینی و مکتوب کردن آن چه که قرار است هنگام اجرا بکار گرفته شود برای مقابله با فراموشی و دستپاچگی هنگام تدریس در رابطه با تدریس آب بر روی زمین
  • افزایش آمادگی بیشتر برای تدریس در رابطه با تدریس آب بر روی زمین
  • پیش بینی رفتار ورودی فراگیران و آموخته های قبلی آنان در رابطه با تدریس آب بر روی زمین
  • پیش بینی و اندیشه برای اتخاذ مناسب ترین روش در انتقال بهتر مفاهیم مورد نظر در رابطه با تدریس آب بر روی زمین
  • افزایش اعتماد به نفس معلم به ویژه برای افراد کم سابقه و دارای اضطراب در رابطه با تدریس آب بر روی زمین

برای دانلود طراحی آموزشی پایه سوم ابتدایی برای جشنواره معماری نوین تدریس درس حاضر  از لینک خرید استفاده نمایید.



برچسب‌ها :
, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

درباره نویسنده

پشتیبان پژوهشسرای فرهنگیان: مدیران فردا 3393 نوشته در پژوهش سرای فرهنگیان دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.