no-img
پژوهش سرای فرهنگیان

معماری نوین تدریس کلاس سوم بر اساس طراحی آموزشی درس علوم با موضوع دستگاه گوارش


پژوهش سرای فرهنگیان
مطالب ویژه

ادامه مطلب

معماری نوین تدریس کلاس سوم بر اساس طراحی آموزشی درس علوم با موضوع دستگاه گوارش
zip
اکتبر 24, 2017
۱۰,۰۰۰ تومان
۱۰,۰۰۰ تومان – خرید

معماری نوین تدریس کلاس سوم بر اساس طراحی آموزشی درس علوم با موضوع دستگاه گوارش


معماری نوین تدریس کلاس سوم بر اساس طراحی آموزشی درس علوم با موضوع دستگاه گوارش

معماری نوین تدریس کلاس سوم بر اساس طراحی آموزشی درس علوم با موضوع دستگاه گوارش با فرمت ورد و قابل ویرایش در 31  صفحه

بانک فایل پژوهشی معلمان تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت معماری نوین تدریس بر اساس طراحی آموزشی  را به بهترین شکل ممکن ارائه می دهد.در این مورد هم معماری نوین تدریس کلاس سوم بر اساس طراحی آموزشی برای جشنواره معماری نوین تدریس با موضوع دستگاه گوارش را تایید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش در رابطه با طراحی آموزشی می داند.

تیترهایی که در این معماری نوین تدریس کلاس سوم بر اساس طراحی آموزشی  برای جشنواره معماری نوین تدریس وجود دارد شامل موارد زیر است:

  1. عنوان : دستگاه گوارش
  2. مقدمه درباره دستگاه گوارش
  3. معرفی فضای فیزیکی درباره مکان اجرای طراحی آموزشی با موضوع دستگاه گوارش
  4. زمانبندی درس دستگاه گوارش
  5. برنامه ریزی برای تدریس دستگاه گوارش
  6. مشخصات کلی درس دستگاه گوارش
  7. روش های تدریس دستگاه گوارش
  8. جدول هدف گذاری بر اساس سند ملی درس دستگاه گوارش  
  9. طراحی آموزشی درس بر اساس الگوهی پیش سازمان دهنده دستگاه گوارش
  10. یک دوره طراحی آموزشی دستگاه گوارش
  11. برنامه ریزی طراحی آموزشی درس دستگاه گوارش
  12. اهداف کلی دستگاه گوارش
  13. هدف طراحی آموزشی دستگاه گوارش
  14. حیطه عاطفی دستگاه گوارش
  15. ویژگی های طرح درس ( سناریو ) دستگاه گوارش
  16. زمان بندي نحوه اجرا دستگاه گوارش
  17. چالش های فرا روی و راهکارهای گروه برای مقابله با آن ها دستگاه گوارش
  18. طرح درس دستگاه گوارش

مهمترین فایده این معماری نوین تدریس کلاس سوم بر اساس طراحی آموزشی در رابطه با تدریس دستگاه گوارش به قرار زیر است :

  • اندیشه و تفکر قبل از عمل و اجرا در رابطه با تدریس دستگاه گوارش
  • نظم و ترتیب هنگام اجرا در رابطه با تدریس دستگاه گوارش
  • داشتن تدریس برنامه ریزی شده و پرهیز از سطحی نگری به مسأله مهم یاددهی-یادگیری در رابطه با تدریس دستگاه گوارش
  • پیش بینی و مکتوب کردن آن چه که قرار است هنگام اجرا بکار گرفته شود برای مقابله با فراموشی و دستپاچگی هنگام تدریس در رابطه با تدریس دستگاه گوارش
  • افزایش آمادگی بیشتر برای تدریس در رابطه با تدریس دستگاه گوارش
  • پیش بینی رفتار ورودی فراگیران و آموخته های قبلی آنان در رابطه با تدریس دستگاه گوارش
  • پیش بینی و اندیشه برای اتخاذ مناسب ترین روش در انتقال بهتر مفاهیم مورد نظر در رابطه با تدریس دستگاه گوارش
  • افزایش اعتماد به نفس معلم به ویژه برای افراد کم سابقه و دارای اضطراب در رابطه با تدریس دستگاه گوارش

برای دانلود معماری نوین تدریس کلاس سوم بر اساس طراحی آموزشی برای جشنواره معماری نوین تدریس درس حاضر  از لینک خرید استفاده نمایید.



برچسب‌ها :
, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

درباره نویسنده

پشتیبان پژوهشسرای فرهنگیان: مدیران فردا 3391 نوشته در پژوهش سرای فرهنگیان دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.