no-img
پژوهش سرای فرهنگیان

معماری نوین تدریس کلاس سوم دبستان بر اساس طراحی آموزشی درس علوم با موضوع گوناگونی گیاهان - پژوهش سرای فرهنگیان


پژوهش سرای فرهنگیان
مطالب ویژه

ادامه مطلب

معماری نوین تدریس کلاس سوم دبستان بر اساس طراحی آموزشی درس علوم با موضوع گوناگونی گیاهان
امتیاز 3.00 ( 2 رای )
zip
مارس 8, 2022
۱۰,۰۰۰ تومان
۱۰,۰۰۰ تومان – خرید

معماری نوین تدریس کلاس سوم دبستان بر اساس طراحی آموزشی درس علوم با موضوع گوناگونی گیاهان


معماری نوین تدریس  درس گوناگونی گیاهان

معماری نوین تدریس کلاس سوم دبستان بر اساس طراحی آموزشی درس علوم با موضوع گوناگونی گیاهان با فرمت ورد و قابل ویرایش در 31  صفحه

بانک فایل پژوهشی معلمان تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت معماری نوین تدریس بر اساس طراحی آموزشی  را به بهترین شکل ممکن ارائه می دهد.در این مورد هم معماری نوین تدریس کلاس سوم دبستان برای جشنواره معماری نوین تدریس با موضوع گوناگونی گیاهان را تایید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش در رابطه با طراحی آموزشی می داند.

تیترهایی که در این معماری نوین تدریس کلاس سوم دبستان بر اساس طراحی آموزشی  برای جشنواره معماری نوین تدریس وجود دارد شامل موارد زیر است:

  1. عنوان : گوناگونی گیاهان
  2. مقدمه درباره گوناگونی گیاهان
  3. معرفی فضای فیزیکی درباره مکان اجرای طراحی آموزشی با موضوع گوناگونی گیاهان
  4. زمانبندی درس گوناگونی گیاهان
  5. برنامه ریزی برای تدریس گوناگونی گیاهان
  6. مشخصات کلی درس گوناگونی گیاهان
  7. روش های تدریس گوناگونی گیاهان
  8. جدول هدف گذاری بر اساس سند ملی درس گوناگونی گیاهان  
  9. طراحی آموزشی درس بر اساس الگوهی پیش سازمان دهنده گوناگونی گیاهان
  10. یک دوره طراحی آموزشی گوناگونی گیاهان
  11. برنامه ریزی طراحی آموزشی درس گوناگونی گیاهان
  12. اهداف کلی گوناگونی گیاهان
  13. هدف طراحی آموزشی گوناگونی گیاهان
  14. حیطه عاطفی گوناگونی گیاهان
  15. ویژگی های طرح درس ( سناریو ) گوناگونی گیاهان
  16. زمان بندي نحوه اجرا گوناگونی گیاهان
  17. چالش های فرا روی و راهکارهای گروه برای مقابله با آن ها گوناگونی گیاهان
  18. طرح درس گوناگونی گیاهان

مهمترین فایده این معماری نوین تدریس کلاس سوم دبستان بر اساس طراحی آموزشی در رابطه با تدریس گوناگونی گیاهان به قرار زیر است :

  • اندیشه و تفکر قبل از عمل و اجرا در رابطه با تدریس گوناگونی گیاهان
  • نظم و ترتیب هنگام اجرا در رابطه با تدریس گوناگونی گیاهان
  • داشتن تدریس برنامه ریزی شده و پرهیز از سطحی نگری به مسأله مهم یاددهی-یادگیری در رابطه با تدریس گوناگونی گیاهان
  • پیش بینی و مکتوب کردن آن چه که قرار است هنگام اجرا بکار گرفته شود برای مقابله با فراموشی و دستپاچگی هنگام تدریس در رابطه با تدریس گوناگونی گیاهان
  • افزایش آمادگی بیشتر برای تدریس در رابطه با تدریس گوناگونی گیاهان
  • پیش بینی رفتار ورودی فراگیران و آموخته های قبلی آنان در رابطه با تدریس گوناگونی گیاهان
  • پیش بینی و اندیشه برای اتخاذ مناسب ترین روش در انتقال بهتر مفاهیم مورد نظر در رابطه با تدریس گوناگونی گیاهان
  • افزایش اعتماد به نفس معلم به ویژه برای افراد کم سابقه و دارای اضطراب در رابطه با تدریس گوناگونی گیاهان

برای دانلود معماری نوین تدریس کلاس سوم دبستان برای جشنواره معماری نوین تدریس درس حاضر  از لینک خرید استفاده نمایید.



برچسب‌ها :
, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

درباره نویسنده

پشتیبان پژوهشسرای فرهنگیان: مدیران فردا 3391 نوشته در پژوهش سرای فرهنگیان دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.